Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer, niet-roken, gedeelde badkamer (1 Bunk Bed) laden

Eenvoudige eenpersoonskamer, niet-roken, gedeelde badkamer (1 Bunk Bed)
Hoogtepunten
Airconditioning
Slaapkamers
Een bidet
Een haardroger
Een laptopwerkplek
Een bureau
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer, niet-roken, gedeelde badkamer laden

Eenvoudige tweepersoonskamer, niet-roken, gedeelde badkamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Slaapkamers
Een bidet
Een haardroger
Een bureau
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Okura Kyoto Okazaki Bettei
Wijk Sakyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 164 beoordelingen
De prijs is € 242
29 jul - 30 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

110-1, Rokurocho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0813
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

The Millennials Kyoto
The Millennials Kyoto
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
9.2 van 10, Fantastisch, 590 beoordelingen
De prijs is € 42
28 aug - 29 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
RAK KIYOMIZU Hostel Kyoto
RAK KIYOMIZU Hostel
RAK KIYOMIZU Kyoto
Rak Kiyomizu Kyoto
Rak Kiyomizu Guesthouse
Rak Kiyomizu Guesthouse Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Rak Kiyomizu
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
11 mei 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn verblijf! Kosten goed in verhouding
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Zoher
25 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zoher
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Catherine
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Catherine
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Addison
18 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Addison
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Adrian
15 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adrian
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Tatsuya
8 okt 2024
Tatsuya
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Nicholas
4 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicholas
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Javier
22 jul 2024
Javier
5 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Cade
1 jul 2024
Cade
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
??
28 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Kana
Reisde met een groep
29 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kana
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Eyal
13 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eyal
4 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
kenjiro
12 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kenjiro
1 nacht verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
Kiyoko
17 jul 2022
Kiyoko
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Trio, Tokyo
11 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Trio
2 nachten verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 jan 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
PHILIPPE
9 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
PHILIPPE
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
n, 東京
31 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
n
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Emelie
2 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rent och fräscht boende!
Emelie
4 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
rira, 名古屋
Reisde met een groep
12 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
rira
1 nacht verbleven in maart 2019