Fotogalerie voor RESI STAY Kyoto Fuyacho





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 258
5 nov - 6 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Suite, niet-roken (Suite Room) laden

Suite, niet-roken (Suite Room)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Een eettafel
Lcd-televisie
2 slaapkamers
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Een binnenplaats
Klimaatregeling
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Lcd-televisie
2 slaapkamers
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Alle foto's voor Deluxe Room laden

Deluxe Room
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 739 beoordelingen
De prijs is € 107
17 okt - 18 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

509-1 Kamiurokogata-cho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8058
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Centraal gelegen Brand New Guesthouse-4e verdieping
Centraal gelegen Brand New Guesthouse-4e verdieping
- Bubbelbad
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 12 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Schadeborg: JPY 10000 per verblijf
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor babybed: JPY 12000 per verblijf
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Feesten of groepsevenementen ter plaatse zijn ten strengste verboden.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft aangegeven dat er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
Deze accommodatie wordt professioneel schoongemaakt
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie 第H29-250
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Je hebt geen auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
RESI STAY Kyoto Fuyacho House
RESI STAY Fuyacho House
RESI STAY Fuyacho
RESI STAY Kyoto Fuyacho Kyoto
RESI STAY Kyoto Fuyacho Apartment
RESI STAY Kyoto Fuyacho Apartment Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over RESI STAY Kyoto Fuyacho
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
9 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
KATSUKO
Reisde met familie
10 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
家で寛いでいるかのような京都stay
KATSUKO
3 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 jan 2020
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Christophe
Reisde met familie
28 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christophe
7 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 nov 2019
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Dara, Montreal, Canada
Reisde met een groep
3 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dara
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
yun
Reisde met een groep
21 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
yun
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Deborah
Reisde met familie
27 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Deborah
3 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
BR
Reisde met familie
17 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
BR
3 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
CHINGFANG
4 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHINGFANG
5 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Jacqueline
26 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and clean room
Jacqueline
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
MINHEE
26 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
추천해요
MINHEE
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
舒適的住宿經驗
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 apr 2019
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
7 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Yong Swen Christine
28 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yong Swen Christine
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
KAZUE
8 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
家族みんなでゆったり過ごせる広くて綺麗なお部屋
KAZUE
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Ernesto Alejandro
12 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente hotel!
Ernesto Alejandro
5 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Eric, San Diego
1 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eric
3 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Chun Kong
1 sep 2018
驚喜的住宿體驗
Chun Kong
2 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Carlos, Miami Beach
31 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worth the money
Carlos
4 nachten verbleven in augustus 2018