Fotogalerie voor Rinn Miyagawacho Grande





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Alle foto's voor Standard Double Room laden

Standard Double Room
Alle foto's voor Superior Twin Room laden

Superior Twin Room
Alle foto's voor Standard Twin Room laden

Standard Twin Room
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Japanese-Style Superior Twin Room laden

Japanese-Style Superior Twin Room
Misschien vind je dit ook leuk

STITCH HOTEL Kyoto
Shimogyo
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Gratis wifi
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 32 beoordelingen
De prijs is € 438
26 okt - 27 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Rinn Miyagawacho Grande is gelegen in de wijk Gion in Kyoto. De accommodatie heeft een gunstige ligging vlak bij een treinstation. Yasaka-altaar en Markt van Nishiki zijn noemenswaardige bezienswaardigheden en bij Biwameer en Arashiyama Bamboebos kun je van het natuurschoon in de omgeving genieten. Wil je tijdens je bezoek graag van een evenement of wedstrijd genieten? Bekijk wat Nishikyogoku-atletiekstadion of Renbaan van Kioto op het programma heeft staan.

3-278-1, Miyagawasuji, Higashiyma, Kyoto, Kyoto, 605-0801
In de buurt
- Kawaramachi-straat - 4 min. lopen - 0.4 km
- Pontocho-laan - 5 min. lopen - 0.4 km
- Yasaka-altaar - 9 min. lopen - 0.8 km
- Markt van Nishiki - 9 min. lopen - 0.8 km
- Kiyomizu Temple - 16 min. lopen - 1.4 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- アジェ 木屋町団栗店 - 4 min. lopen
- curry & tempura koisus - 1 min. lopen
- 京都 夷川餃子 なかじま 団栗店 - 2 min. lopen
- ろじうさぎ - 2 min. lopen
- 京都鴨川倶楽部 - 7 min. lopen
Over deze accommodatie
Rinn Miyagawacho Grande
Vergelijkbare accommodaties

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 1.342 beoordelingen
De prijs is € 248
9 nov - 10 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Rinn Miyagawacho Grande Hotel Kyoto Higashiyama Ward
Rinn Miyagawacho Grande Hotel
Rinn Miyagawacho Grande Kyoto Higashiyama Ward
Hotel Rinn Miyagawacho Grande Kyoto Higashiyama Ward
Kyoto Higashiyama Ward Rinn Miyagawacho Grande Hotel
Rinn Miyagawacho Grande Hotel Kyoto
Rinn Miyagawacho Grande Hotel
Rinn Miyagawacho Grande Kyoto
Hotel Rinn Miyagawacho Grande Kyoto
Kyoto Rinn Miyagawacho Grande Hotel
Hotel Rinn Miyagawacho Grande
Rinn Miyagawacho Grande Kyoto
Rinn Miyagawacho Grande Kyoto
Rinn Miyagawacho Grande Guesthouse
Rinn Miyagawacho Grande Guesthouse Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Rinn Miyagawacho Grande
9,6
Uitzonderlijk
10
Netheid
10
Locatie
9,6
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
9,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
9 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Steven
Reisde met familie en kleine kinderen
15 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steven
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
matt, santa fe
Reisde met partner
30 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
matt
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
david
22 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
david
5 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
shaun
21 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
shaun
3 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Akira
Reisde met partner
19 jul 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akira
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
29 nov 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
Danielle
17 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Danielle
3 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Une expérience parfaite
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
カーツ, 日本
Reisde met familie
30 dec 2019
Positief: Netheid, voorzieningen
カーツ
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Melanie
Reisde met een groep
30 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Melanie
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
YIXI
26 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YIXI
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
27 nov 2019
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
31 okt 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
高品質的住宿經驗
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Thierry
19 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thierry
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Shuyih
15 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenient and clean room.
Shuyih
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 sep 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
20 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Kaz, 東京都
Zakenreiziger
6 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kaz
2 nachten verbleven in september 2019