Openbaar bad

Beoordelingen van Sakura Terrace

3 out of 5
Sakura Terrace
1-1 Karasuma-cho, Higashi-kujo, Minami-ku, Kyoto, Kyoto

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 553 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 353 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 67 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 1000 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De locatie is super! Echt 10 minuten lopen van Kyoto Stn De kamer een beetje klein maar sfeervol en het bed prima! Erg schoon en netjes.
5 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Philippe, Belgium

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Unfriendly staff, breakfast was cold (eggs, coffee). Room was very small and bed Made a lot of noise. Room was also outdated. No place to store luggage.
4 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Sarah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed verblijf!
Netjes. Gratis drankjes doorheen de dag en 's avonds in de bar. Zeer mooi ontbijt! Goede bedden. Geen grote kamer maar alles aanwezig en in orde. Beetje uit de richting van de meeste bezienswaardigheden, maar zeker geen probleem. Metro ook vlak voor de deur. Treinstation op wandelafstand. We hebben genoten van het verblijf!
4 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Loes, Groene Hart

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel
Op korte loopafstand van Kyoto Station en de airport limousine naar Kansa Airport
4 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Shigeo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食のメニューの豊富さが素晴らしい! ずっと使えるオープンスペースも魅力的。 お風呂がもう少し緑があれば、なお良い。
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

May Chan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Like the free drinks and amazing breakfast buffet. The public baths are small and crowded. The washer dryers need to be replaced - we spent over 3 hours tending to the undried clothes.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Mochida

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ホテルの前に地下鉄の駅がありました。 朝食とても美味しかったです。 東寺から歩いたので大浴場で疲れが癒せました。お世話になりました。
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

ノリアキ

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
お風呂がいい
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Cierra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved our stay here! Conveniently located right in front of Kujo station and only a 10 minute walk to Kyoto Station, making transportation super easy! The hotel was super clean and the rooms were spacious and comfortable. The hotel staff was super friendly and even provide one free drink per guest who show their room key each evening! We loved this! I highly recommend paying for their breakfast tickets. Their breakfast is amazing and made it really easy to eat on property before heading off on our daily adventures. The hotel also provides everything from shampoo to sleepwear, which we loved. We would definitely stay here again!
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Victoria

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location by subway station and bus 207 to Gion. Easy walk to Kyoto train station. Hotel has nice public bath, free drinking water and complimentary coctail every night. Buffet breakfast is nice, good selection of food for about 1600 yen. Our room was very small and a bit dated, but had all the amenities.
5 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Masao

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Internet connection is very awful.
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Konjit

Very convenient. Nice people.
5 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Wendy

Front desk staff and restaurant staff were nice. Good breakfast buffet with lots of selections. However the room mattress was sagging and you can feel the spring. Pillow was hard. We stayed for 4 nights. In the 2nd days, no house cleaning, only replacing soiled towels. During night time, you can hear the noise of traffic
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Alexander

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was very nice. I liked the free welcome drink per day. The smoking section was nice. All employees I interacted with were very nice. My only complaints are the lack of outlets in the room. There's not really any outlets near the bed. And the wifi not being very good. In other hotels I've stayed at in Japan, each room had it's own individual wifi and was faster. But it was only a 7 minute walk from the shinkansen train station. Two 7-11s within a 3 minute walk. Many shrines within a 20 minute walk. Breakfast was pretty good! But get to breakfast super early because it can sell out. Overall I had a really good time here, nothing major to complain about. Just small nitpicky things.
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Wai Lun

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
地點方便,步行至京都站也十分容易,但酒店不是每天執房清潔比較不習慣
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Denis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very conveniently located hotel with spacious a spacious room. Free coffee was excellent and welcome drinks were complimentary. Could improve on their wifi connection as unable to use during high traffic times especially in the evening
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Joshua

3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

まきこ

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅から近く、清潔でサービスも行き届いていて快適でした!美泡風呂がめちゃくちゃ温まりました!ありがとうございました!
1 nacht verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Byambajav

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Grant

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel right next to metro clean and large room for Japan
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Daiki

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
枕元にコンセントがないのが不便でしたが、あとは良かったです。
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Maria, Auckland

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buffet breakfast was wonderful. Ease of check in and check out process was quick. We were early too so we were able to have our bags stored for the day. Complimentary drink every night was a lovely surprise. Highly recommend this place. We had a corner double room and views were fantastic!
5 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Yoko

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
最寄り駅は九条駅ですが、京都駅からも歩けます。近くにコンビニエンスストアもありました。 徒歩で15分ほどで東寺にもいけました。バス停も近くなのでバスのマップを手に入れたり、Googleマップで調べれば移動も便利でした。 朝食もかなり満足!ベーカリーの種類も豊富!ドリンクもスムージーなどあって良かったです! サクラテラスの系列は朝食がいいのでまた利用したいです。
2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

バイガル

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

HUANG-HSUN

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Near Kyoto station, take bus and train to convenient .
4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

MAYUMI

Positief: Voorzieningen
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Vinay

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exellent Amenities and Excellent Hospitality
We had an incredible experience the week that we stayed here! Staff was incredibly polite, and eager to help us out when needed. Due to a change in plans we needed to reduce the length of our stay by one night, and the female manager personally spoke with a representative from Hotels.com to help us resolve it. The spa was pretty big and had all of the ammenities one could need. Our room ammentities were refreshed every single day. This location is only 1 stop from Kyoto station or a quick 10 minute walk, also located close to restaurants and convenience stores.
5 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Quentin

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Wendy

3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

?

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
入浴場がとってもよかったです。ただし、人数が多すぎて、女性のお風呂は2人で1つのロッカーを使っていたみたいだったり、諦めて部屋で入浴してる人が多そうです。です。
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Nanae

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Rachel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
寧靜,步行十分鐘到京都站
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

???

Positief: Netheid

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Sylvia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Jongkol

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ดีทุกอย่าง ยกเว้น wifi

8/10 – Goed

Anders

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Tat Yu

Positief: Voorzieningen
The staff are very helpful. The buffet breakfast is impressive (several kinds of juice, smoothies, salad, bread, meat, dessert, soup, fruit, etc.). Room cleaning is good. Self service laundry is free of charge. Since the guests tend to leave their laundry unattended, it may take time to wait for people to clear the washing and drying machines. Guests can also experience Japanese style public bath. The location is convenient beacause it nears a subway station (Kujo) and it takes about 7 mins walk to Kyoto station.
5 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Hiroki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Kotaro

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
綺麗で清潔。朝食は良い
朝食がとても良いですが混み、待ちました。 時間に余裕がないと食べれないかもしれません。 ウェルカムドリンクでアルコールも出るのは嬉しい。 部屋は綺麗で清潔でした。 枕元にコンセントがないのは不便でした。
1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

MARIKO

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Sara

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Yuri

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

MATATE

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

MAKIKO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great breakfast, nice welcome drink, new property with good cleaning service
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

LEANDRO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente hospedagem próximo de tudo
Excelente hotel. Bem próximo do metrô e dos principais pontos turísticos. O quarto era muito limpo e confortável. Nota 10!
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

WiFi 太差!此外,酒店用環保藉口,3日先作出一次全套執房服務真係不能接受!環保執房只是放低新毛巾、清理垃圾筒,沒有其他!見意住3日以上旅客唔好選擇呢一間酒店。
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

??

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

??

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
お風呂も良かった! 朝食のクオリティが高くて、どれも美味しい! また泊まりたいと思った
1 nacht verbleven in december 2023