Fotogalerie voor Santiago Guesthouse Kyoto





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Slaapzaal, gemengde slaapzaal (For 1 Bed, 12 Beds Room) laden

Slaapzaal, gemengde slaapzaal (For 1 Bed, 12 Beds Room)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een bidet
Een kluis
Alle foto's voor Slaapzaal, alleen voor vrouwen (For One Bed - 12 Beds Room) laden

Slaapzaal, alleen voor vrouwen (For One Bed - 12 Beds Room)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een bidet
Een kluis
Alle foto's voor Bed In Bunk 12-Bed Female Dormitory laden

Bed In Bunk 12-Bed Female Dormitory
Alle foto's voor Bed In Bunk 12-Bed Mixed Dormitory laden

Bed In Bunk 12-Bed Mixed Dormitory
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 739 beoordelingen
De prijs is € 107
17 okt - 18 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

6-503, Gojohashi-higashi, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0846
Over deze accommodatie
Santiago Guesthouse Kyoto
Vergelijkbare accommodaties

Capsule Hotel CONTINUE Njojo-Kita
Capsule Hotel CONTINUE Njojo-Kita
- Gratis wifi
- Wasservice
- Receptie 24/7
- Magnetron
7.8 van 10, Goed, 64 beoordelingen
De prijs is € 57
15 okt - 16 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. JPY 500 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kyoto Santiago
Kyoto Santiago Guesthouse
Santiago Guesthouse
Santiago Guesthouse Hostel
Santiago Guesthouse Hostel Kyoto
Santiago Guesthouse Kyoto
Santiago Kyoto
Santiago Guesthouse Kyoto House
Santiago Guesthouse House
Santiago Kyoto Kyoto
Santiago Guesthouse Kyoto Kyoto
Santiago Guesthouse Kyoto Guesthouse
Santiago Guesthouse Kyoto Guesthouse Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Santiago Guesthouse Kyoto
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4 okt 2025
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
ちゅう
Zakenreiziger
19 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
ちゅう
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
nicolas
Reisde met een groep
11 sep 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
nicolas
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
FAYE, santa cruz
7 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
FAYE
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Adrian Kyle
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adrian Kyle
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Spencer
14 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Spencer
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
F B
8 jul 2025
F B
6 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Tadahiko
30 jun 2025
Tadahiko
1 nacht verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
HIROKO
24 jun 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HIROKO
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Tomoya
14 jun 2025
Tomoya
1 nacht verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Shelby
14 jun 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Shelby
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Josue
Reisde met een groep
13 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Josue
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Hideki
6 jun 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten




Hideki
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Roberta
25 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Roberta
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Carlo
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlo
4 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Steven
5 mei 2025
Steven
2 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Chance
21 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chance
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
TAKASHI
17 apr 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKASHI
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Koya
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Koya
1 nacht verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Victoria
26 mrt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Victoria
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
katsunori
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
katsunori
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Ersin
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ersin
2 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Kodai
21 feb 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kodai
2 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
14 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Chiung yin
23 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chiung yin
2 nachten verbleven in januari 2025