Santiago Guesthouse Kyoto

2.0-sterrenaccommodatie
Pension in het stadscentrum in Kyoto, met een restaurant, bij een winkelcentrum

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,2 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
  • Restaurant

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Slaapzaal, gemengde slaapzaal (For 1 Bed, 12 Beds Room)

9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een bidet
Een kluis
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoons stapelbed

Slaapzaal, alleen voor vrouwen (For One Bed - 12 Beds Room)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een bidet
Een kluis
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoons stapelbed

Bed In Bunk 12-Bed Female Dormitory

  • Max. aantal: 1

Bed In Bunk 12-Bed Mixed Dormitory

  • Max. aantal: 1

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
6-503, Gojohashi-higashi, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0846

In de buurt

  • Kiyomizu Temple - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Sanjusangen-do-tempel - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Gion Corner - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Kawaramachi-straat - 11 min. lopen - 1.0 km
  • Yasaka-altaar - 12 min. lopen - 1.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Kiyomizu-gojo - 9 min. lopen
  • Station Gojo - 18 min. lopen
  • Osaka (KIX-Internationale luchthaven Kansai) - 91 min. rijden

Restaurants

  • ‪cicon - ‬2 min. lopen
  • ‪CICON ROOFTOP BAR - ‬2 min. lopen
  • ‪Local Sake and Beer Stand 336 - ‬3 min. lopen
  • ‪サンチャゴゲストハウス京都 / サンチャゴカフェ - ‬1 min. lopen
  • ‪Okonomiyaki Restaurant - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Santiago Guesthouse Kyoto

Pension in de buurt van Kiyomizu Temple
Santiago Guesthouse Kyoto biedt voorzieningen zoals een koffiebar/café, wasvoorzieningen en een bar en ligt dicht bij Yasaka-altaar en Kawaramachi-straat. Het plaatselijke restaurant Santiago Cafe serveert ontbijt, lunch, diner en lichte maaltijden. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een continentaal ontbijt (tegen een toeslag), een bagageopslagruimte en een rookvrije accommodatie
  • Een kluis bij de receptie, een computerstation en hulp bij uitstapjes/tickets
  • Gratis kranten
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Santiago Guesthouse Kyoto zijn voorzien van voordelen zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Overige gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met bidets

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 10.30 uur: JPY 500 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Santiago Cafe

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Geen schoonmaakservice
  • Hulp met excursies en tickets

Zakelijke diensten

  • Computerstation

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 4 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bidet
  • Gemeenschappelijke badkamer
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Meer

  • Airconditioning
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 16.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 21.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 16.00 uur en 21.00 uur geopend.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 21.00 uur te arriveren. 
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. JPY 500 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Kyoto Santiago
Kyoto Santiago Guesthouse
Santiago Guesthouse
Santiago Guesthouse Hostel
Santiago Guesthouse Hostel Kyoto
Santiago Guesthouse Kyoto
Santiago Kyoto
Santiago Guesthouse Kyoto House
Santiago Guesthouse House
Santiago Kyoto Kyoto
Santiago Guesthouse Kyoto Kyoto
Santiago Guesthouse Kyoto Guesthouse
Santiago Guesthouse Kyoto Guesthouse Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Santiago Guesthouse Kyoto?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Santiago Guesthouse Kyoto te parkeren?

Bij Santiago Guesthouse Kyoto kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Santiago Guesthouse Kyoto?

Je kunt inchecken vanaf: 16.00 uur; je kunt inchecken tot: 21.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Santiago Guesthouse Kyoto uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Santiago Guesthouse Kyoto?

Dit pension ligt in Higashiyama, binnen 10 minuten lopen van Nationaal Museum van Kioto en Kiyomizu Temple. Ook Yasaka-altaar en Kawaramachi-straat liggen binnen 15 minuten lopen. Station Gojo ligt op 18 minuten lopen en naar Metrostation Tofukuji is het 22 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Santiago Guesthouse Kyoto

8,2

Zeer goed

8,0

Netheid

8,4

Locatie

8,2

Personeel en service

7,6

Milieuvriendelijkheid

8,0

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 278 van 738 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 286 van 738 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 115 van 738 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 43 van 738 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 738 beoordelingen

Beoordelingen

4/10 – Matig

Miki

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
水回りが清潔ではなかった。ベッドまで急な階段を荷物を持って登らなければならなかった。
2 nachten verbleven in november 2025

4/10 – Matig

Jodie

Positief: Voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Not very practical if you have heavy luggage as there’s no lift and everything a bit separated by floors. Also wasn’t too pleased that my locker important things were removed from staff because it was in wrong number but then I wasn’t informed, so when i needed to check out it left me in a very panicked state. The all gender bathrooms are also a bit less than ideal as I wouldn’t want to be sharing shower rooms with guys. The good thing though is that it’s cheap , conveniently close to attractions and the actual room pod was surpringly spacious.
4 nachten verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

翔平

寝室のところが少し暑く感じる時がありましたが、その他は過ごしやすく良かったです
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Kanari

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
寝るスペースはこじんまりして可愛らしく、落ち着いて過ごすことができました:) 共用キッチンはあまり綺麗ではなかった
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Ulrike

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everyone is helpful
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Ulrike

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I am staying here now the fifth night since I like it so much.
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Ulrike

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like staying there. Everything is clean. People are polite accommodating and I feel very safe.
3 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Robert

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to sightseeing attractions.
2 nachten verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

MAYUMI

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
チェックイン係が日本語通じない時があって、いくらインバウンド向けとはいえ、それは日本の宿としてどうなのかと思った。 あと預けた荷物の管理体制に不安が残った。 そもそも預けた時になまえを聞かれなかった。 下駄箱があったので靴を脱がないといけないタイプのドミトリーかと思ったらそうでもないのか、よくわからなかった。
1 nacht verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Jason

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I regret spending money here and checked out after the first night (booked for two nights). The lobby was nice, the rest of the place was not. Everything was old and outdated, which is fine for the price, however the stench that pervaded the place is a sign of poor cleaning. The toilets wobbled when sat on, and started to flush from the wobbling. The showers were cracked and worn in places, although they did look clean. The bedding was clean. The bunk style beds had room to move around, but mine was crammed into a space so tight against a wall it was extremely difficult to get into. I’m not sure how that is legal, as in case of emergency there is zero chance you’re getting out of that bed fast enough to escape. To top it off, they expect you to strip your own bed? I did, because I’m not a savage, but it is absurd to ask guests to do work that the lodging is being paid to do, especially considering the condition of the place as described above. I will never stay there again and recommend no one else should until things change.
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Sophie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My stay at Santiago Guest House Kyoto was even better than I expected. The location is perfect, and the dorm setup gives you enough privacy while still feeling cozy and social. The guest house has everything you might need — washing machines, a comfortable common area, and a lovely café. But what really made the experience special were the owners — incredibly friendly, welcoming, and kind. We even had an amazing karaoke night together and met wonderful people. The whole experience was just great — I would absolutely stay here again!
1 nacht verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

haruhisa

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen
場所が良かったです
6 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Masahiro

個室スペースが確保されていたのは良かったが、音は本当にうるさかった。シャワーも使え、トイレは新しくはなかったが、ウォシュレットがあって助かった。冷蔵庫もあって便利。wi-fiも使える。鍵付きロッカーもあります。昼間混む清水寺や産寧坂に近いので、朝のうちに行けます。
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

ちゅう

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen
周りに飲食店が少ない
3 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

nicolas

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
il avais tellement de moisiture au plafond et dans les climatiseur que je suis tomber malade 4 jours aprés mon séjour je le conseil pas pour eux avec des pathologie pulmonaire ou bien des gens imminosupprimer
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

FAYE, santa cruz

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall great!
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Adrian Kyle

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Exceptionally friendly and helpful staff. Situated in an ideal location near many famous tourist spots. Just a bit too hot temperature in the rooms but otherwise, A grade for the low costs.
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Spencer

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Social areas are very inviting, and nice cafe.
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

F B

6 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Tadahiko

1 nacht verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

HIROKO

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Tomoya

1 nacht verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Shelby

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I got so many bug bites here and even saw a cockroach in the lobby.. some of the staff is rude and one was pretty creepy.. I wouldn’t want to stay here again
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Josue

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect, I made friends late night playing Jenga.
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Hideki

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
ゲストハウスとしての機能、サービスは 充分であると思いました。 海外の若者がカスタマーの中心な感じですが、 邦人62歳男も満足できる施設だと思いました。 唯一の欠点 階段が急なことですかね!
1 nacht verbleven in juni 2025