Fotogalerie voor Shiki Shiki Higashiyama





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 56
16 okt - 17 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven
Twin Room With Share Bathroom
Deluxe Double Room With Bathtub
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, niet-roken laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aparte slaapkamers
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
7,2 van 10
Goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een haardroger
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken laden

Driepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aparte slaapkamers
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aparte slaapkamers
Een haardroger
Alle foto's voor Double Room With Private BathRoom laden

Double Room With Private BathRoom
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Deluxe tweepersoonskamer, niet-roken, bad
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Driepersoonskamer, niet-roken (with Shower)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een haardroger
Alle foto's voor Triple Room laden

Triple Room
Misschien vind je dit ook leuk

STITCH HOTEL Kyoto
Shimogyo
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Gratis wifi
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 32 beoordelingen
De prijs is € 376
19 okt - 20 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

449-2, Hachikencho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0027
Over deze accommodatie
Shiki Shiki Higashiyama
Vergelijkbare accommodaties

Smile Hotel Kyoto-shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.4 van 10, Zeer goed, 1.004 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
SHIKISHIKI HIGASHIYAMA Villa Kyoto
SHIKISHIKI HIGASHIYAMA Villa
SHIKISHIKI HIGASHIYAMA Kyoto
Villa SHIKISHIKI HIGASHIYAMA Kyoto
Kyoto SHIKISHIKI HIGASHIYAMA Villa
Villa SHIKISHIKI HIGASHIYAMA
Shiki Shiki Higashiyama Kyoto
Shiki Shiki Higashiyama Guesthouse
Shiki Shiki Higashiyama Kyoto
Shiki Shiki Higashiyama Kyoto
Shiki Shiki Higashiyama Guesthouse Kyoto
SHIKISHIKI HIGASHIYAMA
Shiki Shiki Higashiyama Guesthouse
Shiki Shiki Higashiyama Guesthouse Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Shiki Shiki Higashiyama
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,2/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
23 sep 2025
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Yurika
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yurika
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Hitomi
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hitomi
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
俊幸
Reisde met partner
15 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
俊幸
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Xiaodan
Reisde met familie
18 aug 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen




Xiaodan
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ryan
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryan
2 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
JOJI
Reisde met een groep
25 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
JOJI
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Sebastian
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sebastian
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Takuma
19 jul 2025
Takuma
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Haowei
14 jun 2025
Haowei
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Sophia
27 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sophia
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Noelle
Reisde met een groep
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Noelle
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Christopher
Reisde met familie
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Christopher
4 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Antoine
16 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Antoine
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Julia
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julia
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Steven R
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steven R
3 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
??
Zakenreiziger
2 mrt 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Masateru
13 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masateru
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
DAEHO
29 jan 2025
DAEHO
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Mikel
17 jan 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mikel
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Kazumasa
9 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazumasa
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
yoji
Reisde met familie en kleine kinderen
2 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
yoji
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
31 dec 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Leonardo e
29 dec 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Nice hostel
Leonardo e
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Romoe
29 dec 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Comfortable, affordable and well located
Romoe
2 nachten verbleven in december 2024