Stay SAKURA Kyoto Higashiyama Shirakawa
Pension in Kyoto, op loopafstand van Shijo-straat
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Stay SAKURA Kyoto Higashiyama Shirakawa





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droger
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Appartement (Studio) laden

Appartement (Studio)
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droger
Verduisterende gordijnen
Een slaapbank - eenpersoons
Alle foto's voor Comfort vierpersoonskamer laden

Comfort vierpersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droger
Verduisterende gordijnen
Een slaapbank - eenpersoons
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droger
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 653 beoordelingen
De prijs is € 51
21 jul - 22 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

507-1 Tsutsumicho, Kyoto, Kyoto, 605-0025
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

M’s Inn Higashiyama
M’s Inn Higashiyama
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Keuken
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 484 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Stay SAKURA Kyoto Higashiyama Shirakawa Guesthouse
Stay SAKURA Higashiyama Shirakawa Guesthouse
Stay SAKURA Higashiyama Shirakawa
Stay SAKURA Higashiyama Shira
Stay SAKURA Kyoto Higashiyama Shirakawa Kyoto
Stay SAKURA Kyoto Higashiyama Shirakawa Guesthouse
Stay SAKURA Kyoto Higashiyama Shirakawa Guesthouse Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Stay SAKURA Kyoto Higashiyama Shirakawa
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
21 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Kelly
Reisde met partner
14 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kelly
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Tammy
Reisde met familie
6 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tammy
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Brendan
2 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Brendan
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Edward, Lincoln
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edward
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Judie
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Judie
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Yolanda
Reisde met partner
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yolanda
4 nachten verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Victoria
8 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Victoria
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met familie
20 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
6 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met familie
12 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Central NY comes to Kyoto.
Michael
6 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Lea
Reisde met familie
5 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lea
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Ralph
Reisde met familie
7 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect Spot!
Ralph
3 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Tomonori, Himeji
Reisde met partner
28 nov 2024
Positief: Netheid
Tomonori
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
テツオ
5 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
テツオ
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Joanna
13 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joanna
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
CHIUN-
Reisde met familie
13 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHIUN-
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Nicole
12 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicole
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Joanna
1 okt 2024
Joanna
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Komako
Reisde met een groep, Reisde met familie
21 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Komako
5 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Taiga
13 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Taiga
2 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Lidija & Zoran
Reisde met partner
4 jul 2024
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid
Lidija & Zoran
5 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
mike
Reisde met partner
29 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mike
4 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Cameron
27 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cameron
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Vean
Reisde met familie
2 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly recomend
Vean
1 nacht verbleven in maart 2024