Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Stay SAKURA Kyoto Matsuri





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer (Large) laden

Twin kamer (Large)
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer (with Extra Bed) laden

Twin kamer (with Extra Bed)
7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 653 beoordelingen
De prijs is € 51
21 jul - 22 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

115 Isematsucho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8254
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
9.2 van 10, Fantastisch, 1.705 beoordelingen
De prijs is € 56
30 jul - 31 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Stay SAKURA Kyoto Matsuri Guesthouse
Stay SAKURA Matsuri Guesthouse
Stay SAKURA Kyoto Matsuri
Stay SAKURA Matsuri
Guesthouse Stay SAKURA Kyoto Matsuri Kyoto
Kyoto Stay SAKURA Kyoto Matsuri Guesthouse
Guesthouse Stay SAKURA Kyoto Matsuri
Stay SAKURA Kyoto Matsuri Kyoto
Stay SAKURA Kyoto Matsuri Guesthouse
Stay SAKURA Matsuri Guesthouse
Stay SAKURA Kyoto Matsuri
Stay SAKURA Matsuri
Guesthouse Stay SAKURA Kyoto Matsuri Kyoto
Kyoto Stay SAKURA Kyoto Matsuri Guesthouse
Guesthouse Stay SAKURA Kyoto Matsuri
Stay SAKURA Kyoto Matsuri Kyoto
Stay Sakura Kyoto Matsuri
Stay Sakura Kyoto Matsuri
Stay SAKURA Kyoto Matsuri Kyoto
Stay SAKURA Kyoto Matsuri Guesthouse
Stay SAKURA Kyoto Matsuri Guesthouse Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Stay SAKURA Kyoto Matsuri
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
7 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Denis
28 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Je hebt alles war je nodig hebt, wel geen ontbijt
Denis
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Riccardo
Reisde met familie
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Riccardo
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Dong Hai, Montréal
Reisde met familie
14 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dong Hai
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
かずとら
10 jan 2025
かずとら
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Annette
27 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Annette
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Yumi
8 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yumi
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Luan
Reisde met partner
3 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luan
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Ikuma
14 nov 2024
Ikuma
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
MATTHEW-PHILLIP
1 nov 2024
MATTHEW-PHILLIP
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Pedro
11 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pedro
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
HAJJI
7 okt 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
HAJJI
2 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Don
Reisde met familie
25 aug 2024
Positief: Voorzieningen
Don
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Nancy
Reisde met partner
7 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nancy
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Man Ting
Reisde met een groep
6 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Man Ting
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Irving
24 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Irving
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
けんすけ
4 jan 2024
けんすけ
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
COLIN
Reisde met familie
13 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely Quaint Place
COLIN
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
HITOMI
Zakenreiziger
14 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HITOMI
10/10 – Uitstekend
Tamara
11 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tamara
3 nachten verbleven in juni 2022
4/10 – Matig
tomonori
8 sep 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
もう少し改善を(^_^;)
tomonori
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
みそ大阪
Zakenreiziger, Reisde met partner
2 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
みそ大阪
2 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
6 jan 2020
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
yuto
1 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yuto
1 nacht verbleven in december 2019