Yumoto Onsen Oharasansou
Hotel in de buitenwijken met een koffiebar/café en een bubbelbad
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Yumoto Onsen Oharasansou





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 243
28 jul - 29 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken, gedeelde badkamer (Standard For 5 Guests) laden

Traditionele kamer, niet-roken, gedeelde badkamer (Standard For 5 Guests)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 655 beoordelingen
De prijs is € 51
21 jul - 22 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

17 Kusao-cho, Ohara, Sakyo-ku, Kyoto, Kyoto, 601-1248
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Ohara no Sato
Ohara no Sato
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 241 beoordelingen
De prijs is € 164
27 jul - 28 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Oharasansou
Yumoto Onsen
Yumoto Onsen Oharasansou
Yumoto Onsen Oharasansou Hotel
Yumoto Onsen Oharasansou Hotel Kyoto
Yumoto Onsen Oharasansou Kyoto
Yumoto Onsen Oharasansou Hotel
Yumoto Onsen Oharasansou Kyoto
Yumoto Onsen Oharasansou Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Yumoto Onsen Oharasansou
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 mrt 2025
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Junsoung
Reisde met een groep
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Junsoung
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
MOONJO
Reisde met familie
13 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer



MOONJO
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
JINGJING
1 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
JINGJING
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Fumiyasu
Reisde met familie
11 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fumiyasu
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
peter
23 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gave attention to all the small details
peter
7 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Jie
Reisde met partner
27 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jie
10/10 – Uitstekend
Talia
Reisde met familie
27 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Talia
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Chester
Reisde met een groep
24 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chester
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Miki
12 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miki
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
あけみ
Reisde met familie
28 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service
あけみ
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
CHIRI
17 aug 2023
CHIRI
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Taizo
19 jul 2023
Taizo
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Kaoru
17 jul 2023
Kaoru
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 mrt 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
リーズナブルな価格に見合ったサービスを受けられる良い宿泊施設です。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
接駁服務
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
hyemi
26 dec 2019
hyemi
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Lisa
Reisde met een groep
11 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yumoto Onsen
Lisa
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
15 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
14 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Siddharth
13 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good ryokan experience but not excellent
Siddharth
1 nacht verbleven in september 2019