9 buitenzwembaden, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Barcelo Lanzarote Active Resort

4 out of 5
Barcelo Lanzarote Active Resort
Av. del Mar 6, Costa Teguise, Teguise, Lanzarote

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 159 van 494 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 210 van 494 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 82 van 494 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 33 van 494 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 494 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Heerlijke bedden Groot buffet maar warm eten steeds koud
5 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Guest Experience Manager op 25 jan 2019
Geachte klant We stellen uw bezoek en uw opmerking op prijs die ons helpen om dag in dag uit te verbeteren. We hopen je bij een andere gelegenheid nogmaals te verwelkomen vriendelijke groeten Nancy Steinert Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Marlies

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern hotel aan het strand van costa Teguise
Modern ruim opgezet hotel. Grote hal/bar ideaal voor optredens/animatie. Goed restaurant. Helaas ging de kwaliteit van het eten achteruit, naarmate het drukker werd. Mooi zwembad, zeer goede ligbedden. Mooie licht kamers met groot balkon (in ons geval met zwembad/zeezicht.
6 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Guest Experience Manager op 25 jan 2019
Beste klant We stellen uw reactie op prijs en zijn blij dat u met ons van uw vakantie hebt genoten. we hopen je bij een andere gelegenheid nogmaals te mogen verwelkomen vriendelijke groeten Nancy Steienrt Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Dana , Noord-Holland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig all-in hotel
Van het all-in gedeelte hebben wij alleen het ontbijt en het diner kunnen beoordelen, omdat wij half pension geboekt hadden en er slechts 2 nachten verbleven, maar wat wij gezien en gegeten hebben was zeer goed en lekker.
2 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Hotel Occidental Lanzarote Playa op 12 jan 2018
Lieve Dana We zijn verheugd om uw gratis opmerkingen te lezen; inderdaad, ons eten wordt zeer gewaardeerd door onze gast. Er kan niets leuker zijn om te weten dat jij en je familie een geweldig verblijf bij ons hadden in Occidental Lanzarote Playa. Bedankt dat je voor ons resort hebt gekozen en dat je de tijd hebt genomen om je vakantie-ervaring met ons te delen. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te verwelkomen voor nog een uniek en onvergetelijk verblijf. Hartelijke groeten, Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Rob, Valkenswaard

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Groot hotel aan de rand van Costa Teguise
Aankomst matig als gevolg van onze vertraging waardoor onze kamer niet beschikbaar was op de dag van aankomst en we meer dan twee uur hebben moeten wachten op onze kamer sleutel. Eerste kamer had een stinkende badkamer, na 1e melding werd een poging gedaan om dit te verhelpen, na 2e melding werd ons een upgrade naar een andere kamer aangeboden. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Alles werd in het werk gesteld om ons verblijf zo prettig mogelijk te maken. Eten en drinken in overvloed en goed, bij all-in hoort ook 1 maaltijd in het a la carte restaurant van het hotel, dit had ons zeer verrast. Helaas 1 van de 2 zwembaden was gesloten wegens onderhoud maar dit deed niet af aan het zwemplezier, het andere bad was groot genoeg voor de aanwezige gasten en verwarmd. Animatie was prima verzorgt zowel voor volwassenen als voor kinderen. Enige jammere daaraan is dat sommige avond animaties plaatsvonden in een aparte, donkere, kille ruimte.
7 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Nancy Steinert op 14 dec 2017
Geachte Rob, Heel erg bedankt voor je enthousiaste en gedetailleerde opmerkingen en voor het delen met ons van jouw feedback na je vakantie in het Occidental Lanzarote Playa. We zijn zo blij dat u van onze faciliteiten en de vriendelijkheid van onze medewerkers hebt genoten. Het is altijd een plezier om zulke bemoedigende opmerkingen te ontvangen en dit zal voor ons nog een reden zijn om hard door te werken en de werking en faciliteiten van het hotel dag na dag te verbeteren. We hopen u en uw gezin opnieuw te verwelkomen. Beste wensen, Nancy Steinert

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Als je niet van salades en versgebakken vis houdt, dan valt het eten vies tegen. Er was veel te verkrijgen, maar van slechte kwaliteit. Het hele hotel wordt goed schoongehouden. Het personeel is heel vriendelijk. Kamers zijn groot en comfortabel alleen erg gehorig, zeker met alle Engelse en Poolse vakantiegangers.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niet 4-sterren waardig
Hotel is niks speciaals. Service laat ook aan de wensen over, je moet overal voor betalen (kluis, handdoeken voor aan het zwembad) Kamers werden niet goed schoongemaakt etc...

6/10 – Redelijk

Vincent DR, Antwerpen, België

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goedkope all in
Het hotel is goedkoop, zeker omdat alles in de kamerprijs inbegrepen is, maar dat laat zich zien. De kamers zijn zeer mooi en modern, maar het complex is onpersoonlijk. De kwaliteit van de "all in" was niet goed maar wie een auto heeft, kan in de brede omtrek wel gezellige bars en restaurants vinden. Een ander minpunt: het hotel zat vol met luidruchtige Engelsen en Duitsers.

8/10 – Goed

Thejo, Deventer, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima Hotel
Prima Hotel met goede service, redelijk tot goed buffet en ruime kamers met balkon. Weinig tot geen nederlanders. Veel engelsen, vooral oudere echtparen. Vanuit hotel is Costa Tequise makkelijk te bereiken per taxi voor 4 euro.

10/10 – Uitstekend

Hardeep

Reisde met familie en kleine kinderen
Overall very good experience. Two things that would make it excellent in all areas would be Would be good if pools would be heated and more variety in kids food.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Reservas op 15 apr 2024
Good morning,We would like to express our appreciation for the comments you have made about your recent visit, as they help us understand how our guests enjoy their stay with us.We hope to have the opportunity to welcome you back in our hotel in the nerar future.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Oliver

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really enjoyed my time at Barceló active resort. The room was lovely. We had a nice view, and it was great and quiet. Beds were nice with a reasonable range of pillows. I slept really well. The room throughout was clean, and the bathroom was good. There was also a good provision of storage for our stuff. The restaurant each day was fantastic. There was a great amount of variety, and this changed each day. Everything tasted as good as or better than it looked (which for all inclusive is rarer than it should be sadly). Things were reasonably well labelled - the odd omission, but things can always be improved. The only gripe I had was that serving tongs / spoons were often shared amongst different dishes - so you might find a spoon used to two different types of cake which had remnants of both on. I’m not one with a big issue on cross contamination (for allergies as an example) but this struck me as an easy one to fix. The staff were faultless. Reception were lovely, bar staff fantastic, the restaurant staff always cheerful and helpful, the cleaning staff always gave a cheery hello - every single person we encountered was a credit to the place. We did one or two of the fitness activities, these were quite good. The only issue we had was that often it wasn’t totally clear what you were signing up for. One class labelled as 30mins was 45. Another were thought might be an easy stretch sort of class was much more advanced. I’d really suggest giving a bit more detail.
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 31 mrt 2024
Dear Oliver,Thank you for your review.We are sorry that the solutions provided during the stay were not satisfactory, particularly with regard to your concerns about cross-contamination in the restaurant. We will certainly reflect on your suggestion to improve our service in this aspect. Moreover, we regret any confusion caused by the fitness activities descriptions and we acknowledge the importance of clear communication for guest enjoyment. Your positive remarks regarding the room, the variety and taste of our cuisine, and the cleanliness throughout the hotel are sincerely appreciated. We are delighted that the tranquil views contributed to your restful sleep and that you found the storage facilities to your liking. It is also gratifying to hear such high praise for our staff across all departments, as they strive to provide exceptional service. Your participation in the fitness activities and enjoyment of our extensive offerings have been noted with pleasure.We hope to see you again in the future. Kind regards,Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Hannah Alice

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Reservation department op 7 mrt 2024
Thank you for reviewing your recent stay in our Barceló Lanzarote Active Resort. It is wonderful to hear we were able to make your stay special from the moment you arrived until the moment you departed.

6/10 – Redelijk

Maren

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Reservation department op 6 feb 2024
Good morning,Thank you very much for your review.Kind regards

10/10 – Uitstekend

Benjamin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous avons passé un excellent séjour ! Très bel établissement, personnel très agréable et facilités d'accès et d'activités très appréciables.
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 5 feb 2024
Cher Benjamin,En premier lieu nous voudrions vous remercier pour votre merveilleuse appréciation suite à votre visite au sein de notre Barceló Lanzarote Active Resort.Nous sommes désolés que certains aspects n'aient pas totalement répondu à vos attentes. Nous sommes ravis que vous ayez trouvé le personnel agréable et que les facilités d'accès et d'activités aient été à votre goût.Nous sommes également heureux que vous ayez apprécié la propreté de la chambre, l'état de l'hôtel, les équipements disponibles dans la chambre et le service exceptionnel fourni par notre équipe.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement.Cordialement,Guest Experience Manager

6/10 – Redelijk

Deborah

Positief: Comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Reservation department op 29 jan 2024
Good morning,Thank you very much for your review.Kind regards

8/10 – Goed

Jane Anne

5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Reservation department op 22 mrt 2024
Good morning,Thank you very much for your review.Kind regards

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Reservas op 25 jan 2024
Muchas gracias!!

10/10 – Uitstekend

Joselyn

5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Reservation department op 3 feb 2024
Good morning,Thank you very much for your nice review.Kind regards

6/10 – Redelijk

Katherine

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Reservas op 29 dec 2023
Thank you

10/10 – Uitstekend

Marcus

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles in Ordnung, nicht perfekt aber es gab auch nichts zu meckern. Am besten war das sehr freundliche Personal der Pool und das Zimmer mit dem tollen Meerblick.
10 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 27 dec 2023
Sehr geehrter Marcus,wir bedanken uns ganz herzlich für die Bewertung unseres Hotels.Es freut uns sehr zu hören, dass Sie den freundlichen Service unseres Teams und den Pool besonders positiv hervorgehoben haben. Auch dass das Zimmer mit seinem herrlichen Meerblick zu einem angenehmen Aufenthalt beigetragen hat, ist für uns eine wunderbare Bestätigung unserer Bemühungen, unseren Gästen Erholung und Genuss zu bieten. Wir bedauern, dass nicht alle Aspekte Ihres Aufenthalts Ihren Erwartungen entsprochen haben und möchten Ihnen versichern, dass wir Ihr Feedback ernst nehmen.Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Sam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Well recently refurbished hotel with good food and drinks options and activity programs.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 8 jan 2024
Dear Sam, Thank you very much for your kind feedback.We are delighted to hear that you appreciated the recent refurbishments and found the food and drinks options, as well as the activity programs, to your liking. It's great to know that the cleanliness of our rooms, the condition of the hotel, and the service provided by our team met your expectations. Your comfort is our top priority, and we're glad to see that reflected in your feedback.We are sorry that the solutions provided during your stay were not satisfactory.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Claudia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent stay
My stay was amazing, thanks also to Mercedes, that helped me with a lot of information. Her friendly nature made my stay excellent! No doubt i d recommend this hotel!!
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 14 jan 2024
Dear Claudia,Thank you for your positive feedback.It is a pleasure to know that you had such a nice stay with us. The satisfaction of our guests is a top priority, so your positive feedback is very rewarding.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Faber, Lübeck

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wenn man mit der 50m Schwimmbahn wirbt, diese dann aber extra kostet, ist das keine saubere Sache.
7 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 16 jan 2024
Sehr geehrter Gast,vielen Dank, dass Sie uns Ihre Meinung über Ihren Aufenthalt mitgeteilt haben.Wir bedauern, dass Sie mit der Kostenpflichtigkeit unserer 50m Schwimmbahn nicht zufrieden waren. Unser Ziel ist es, transparente Informationen zu unseren Dienstleistungen zu bieten, und wir werden Ihre Rückmeldung nutzen, um unsere Kommunikation in diesem Bereich zu verbessern. Bitte entschuldigen Sie jegliche Unannehmlichkeiten, die Ihnen dadurch entstanden sind.Wir hoffen, dass wir Sie bald wieder bei uns begrüßen dürfen und dass Ihr nächster Aufenthalt noch angenehmer wird. Ihr Wohlbefinden ist uns sehr wichtig.Es freut uns jedoch zu hören, dass Sie mit der Sauberkeit des Zimmers, dem Zustand des Hotels und dem Service zufrieden waren. Wir sind stolz auf unsere hohen Standards und es ist schön zu sehen, dass diese von unseren Gästen geschätzt werden.Es wäre uns ein Vergnügen, wenn wir Sie auch in Zukunft wieder bei uns begrüßen dürften!Mit Freundlichen Grüßen,Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Ramute

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Reservation department op 11 nov 2023
Thank you very much for leaving these wonderful comments , we are delighted that you enjoyed your stay among us.

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great food good for swimmers and sports lovers
12 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 4 nov 2023
Dear Richard, Thank you very much for your kind feedback.We are delighted to hear that you enjoyed the great food at our hotel. It's wonderful to know that our focus on providing a variety of sports activities, especially for swimmers, contributed to your positive experience.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

TAMARA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Reservas op 25 okt 2023
Muchas gracias!!

10/10 – Uitstekend

Tom

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best
It was amazing!
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Reservation department op 23 okt 2023
Thank you for sharing your feedback on your recent holiday experience among us, our main goal being to ensure we keep on delivering unforgettable holiday experiences to our guests, your comments are crucial in this process therefore we highly value your time and constructive critics.

10/10 – Uitstekend

Noemí

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nos ha parecido perfecto
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Reservas op 25 okt 2023
Muchas gracias!!

6/10 – Redelijk

Viviane

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel its okay. But food every day same menu, Is no good. The cocktail all inclusive is terrible.
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Reservas op 1 aug 2023
Good morning,Thank you for your comments.We genuinely appreciate the time you took out of your day to inform us and we will inform the relevant department.We sincerely hope that you will allow us another opportunity to welcome you again. Kind regards

8/10 – Goed

valérie

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Reservas op 1 aug 2023
Muchas gracias

10/10 – Uitstekend

Rafal

8 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Reservation department op 21 jun 2023
Good afternoon,Thank you very much for your good review.Kind regards

8/10 – Goed

Jaeda

Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Reservas op 22 mei 2023
Gracias

6/10 – Redelijk

Clare

Positief: Netheid
Returning after 2 great stays last year. This year with the old hotel now reopened was put in block 3 overlooking the road & the Olympic pool so immediately disappointed. Was advised didn’t book a sea view so said can I upgrade & told not possible so then asked to be put in Royal level I had used last year but was quoted €500 euros on top of what already paid!! When I used the app said €50 Think the member of staff was more interested in talking to his colleagues & actually didn’t know how to navigate the system At this point I was so tired & Couldn’t be bothered to argue so walked to my room I actually liked it as renovated but few things were annoying The buffet breakfast room was changed on my second day but not advised No water in the fridge as a courtesy No card given for beach towel so after helping myself over first 2 days challenged by a jobsworth Life guard on 3rd day I love Barcelo hotels staying in one in Tenerife in March & previously there last year but this will make me rethink 😩
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 18 mei 2023
Dear Clare,Thank you for this rating of your stay at the Barceló Lanzarote Active Resort.We apologize if the booking process was not as seamless as we would have liked.Our team's professional service is a point of pride for us and we were disappointed to learn that you felt we had underperformed in this area. We are working with the official guidelines to ensure the safety of all guests as well as our staff. We regret any inconvenience and hope that we can count on your understanding.We look forward to welcoming you back. Best regards,Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Luis Javier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Descanso y deporte unidos en una isla maravillosa.
Hotel perfecto para seguir practicando una rutina deportiva.Piscina olímpica y gimnasio recomendables.Gran bufete
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Reservas op 15 mei 2023
Muchas gracias

8/10 – Goed

Adam

11 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Diana

2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Reservas op 2 mei 2023
Thank you

10/10 – Uitstekend

Dianne

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enjoyable break
Great food and surroundings lovely room with great view
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Reservas op 2 mei 2023
Thank you

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel food excellent swimming pool best in Europe nothing bad to say.
10 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 27 apr 2023
Dear Guest, Thank you very much for your kind feedback.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Tamara

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Reservas op 15 mei 2023
Muchas gracias

10/10 – Uitstekend

Sarah

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Reservas op 27 apr 2023
Thank you

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bin zum 2ten mal da und bin supper happy :) werd def wider hier buchen.
6 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Reservas op 27 apr 2023
Vielen Dank.

8/10 – Goed

Silvia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zimmer und Anlage sind grosszügig und sehr schön Frühstücksbuffet riesig, etwas laut
9 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Reservas op 3 mrt 2023
Danke

10/10 – Uitstekend

Alexandra

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice place, good quality food and great staff.
4 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Reservas op 3 mrt 2023
Thank you

10/10 – Uitstekend

cristina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
abbiamo fatto un soggiorno di una settimana e l'unica cosa che non hanno potuto organizzare per farci stare meglio, è stato fermare il vento e allontanare le nuvole. ottima accoglienza, ottima camera con letto stracomodo e bagno attrezzato per disabile, squisito e abbondante buffet per tutti i gusti,anche a colazione, animazione presente ma non invadente, musica dal vivo con pianista tutte le sere, e intrattenimento nell'immenso colorato salotto. personale gentile e cortese in ogni campo,voto alla location dieci e lode.con la carrozzina è stato possibile muoversi ovunque,e con l'accesso verso il mare e la ciclabile ,possibilità di lunghe carrozzate,distante quanto basta dal centro,per chi cerca la tranquillità.
7 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Reservas op 3 mrt 2023
Grazie mille

8/10 – Goed

Steve

10/10 – Uitstekend

Elfriede Christine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Von einfach bis exklusiv alles möglich.
11 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 24 dec 2022
Sehr geehrte Elfriede Christine,vielen Dank für Ihren Besuch und Ihre Rückmeldung.Über Ihr positives Feedback freuen wir uns sehr! Ihre Zufriedenheit ist für uns, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Wir bedanken uns recht herzlich für Ihren Besuch und freuen uns über Ihre netten Worte zu unseren gut ausgestatteten Zimmern.Wir möchten Ihnen nochmals unseren Dank für diesen liebenswürdigen Bericht über unser Hotel aussprechen und freuen uns, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Guest Experience Manager

6/10 – Redelijk

AMAR

Positief: Netheid
Moyen.
4 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 16 dec 2022
Cher Client, Nous tenons à vous remercier pour le temps que vous avez consacré à partager vos commentaires sur votre récent séjour au sein de notre Barceló Lanzarote Active Resort. Votre appréciation nous aidera à maintenir et améliorer la qualité des services que nous proposons à notre clientèle.Nous sommes désolés que votre séjour n'ait pas été à la hauteur de vos attentes.Encore merci pour votre aimable appréciation sur notre hôtel, nous espérons vous avoir à nouveau bientôt parmi nous. Cordialement,Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A great stay!
Had a great stay at this hotel. The staff were friendly and professional, facilities better than expected and there was a really nice touch of finding a bottle of champagne when coming back to my room on my birthday. Overall, very pleased and would definitely stay here again!
3 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 18 dec 2022
Dear Guest,Thank you for taking the time to review your stay.We are delighted to hear that you enjoyed your stay and appreciate your kind comments about our team who work hard to ensure that we deliver the best service and always meet your expectations.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best wishes,Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Kate

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel, great facilities going on even in late November. Food choice was excellent even for diary free people like me!
4 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 8 dec 2022
Dear Kate,Thank you for your positive feedback.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.We are delighted that we are able to provide you with a great dining experience.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Laura

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super schöne und moderne Zimmer mit Balkon. Service und Personal sehr freundlich. Die Flure zu den Zimmern sind sehr alt und passen leider nicht zum Ambiente. Insgesamt aber wirklich empfehlenswert!
6 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 18 nov 2022
Sehr geehrte Laura,danke für Ihre positive Bewertung.Wir bedauern zu lesen, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns nicht vollständig geniessen konnten und wir möchten uns für die Unannehmlichkeiten entschuldigen. Wir setzen alles daran, unseren Gästen eine angenehme und bereichernde Erfahrung zu bieten.Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns ansonsten gut gefallen hat und Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Es wäre uns ein Vergnügen, wenn wir Sie auch in Zukunft wieder bei uns begrüßen dürften!Mit Freundlichen Grüßen,Guest Experience Manager

4/10 – Matig

thomas

7 nachten verbleven in oktober 2022