Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Hotel THB Lanzarote Beach

4 out of 5
Hotel THB Lanzarote Beach
Plaza del Janubio, 2, Costa Teguise, Teguise, Lanzarote

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 59 van 168 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 78 van 168 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 22 van 168 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 168 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 168 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Martine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer vriendelijk personeel, propere kamers, tip : graag koffievoorziening op de kamer. Eten lekker en afwisselend ; voor elk wat wils.
7 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

lia, purmerend

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
prima hotel, direct aan het strand.
Het hotel ligt aan het strand, heeft een fijn zwembad en als je buiten komt sta je redelijk snel in een leuke winkelstraat. In 2012 gewaardeerd met een aantal sterren maar die vonden wij wat achterhaald Hier en daar was het niet helemaal schoon, vooral de bars niet Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Er was genoeg animatie bij het zwembad waar je niet perse gebruik van hoeft te maken Het avond eten kan veel beter, warmer ook Als je om 20.00 uur komt zijn veel gerechten al een beetje koud en oud.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prettig hotel
ruime kamer, mooi uitzicht, helaas geen gebruik kunnen maken van het balkon, te veel wind en te koud. personeel heel prettig en behulpzaam, spreekt goed Engels en Duits en regelmatig ook Nederlands. het eten was zeer gevarieerd, ruime keuze en lekker. wij houden niet van animatie, daardoor vonden we het lawaai overdag van muziek tot schreeuwen wel hinderlijk. zwembad is prima en overal kun je een bedje met parasol regelen. helaas leggen de mensen in alle vroegte al een handdoek op hun bedje die daar vervolgens de hele dag blijft liggen. al met al een prima hotel , vooral door het geweldige personeel.

8/10 – Goed

Teun

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Voldeed aan de verwachtingen, netjes, aardig personeel, leuke bar. Eten was typisch all in

10/10 – Uitstekend

Sarah

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location the hotel has just been taken over so the food was hit and miss due to parts being refurbished but the staff went above and beyond would definitely return.
10 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Laura

Reisde met partner
Negatief: Netheid
El desayuno variado aunque los zumos horribles. El primer día una cucaracha corría por la mesa de los panes. Los trabajadores del bufé y la recepción muy majos y amables, la verdad que lo mejor del hotel. La habitación estaba aparentemente bien a la llegada pero no limpiaron el suelo ninguno de los tres días ni limpiaron el baño, solo hacían las camas, mejor no mirar debajo de la cama. El día de la salida que era a las 12:00 mientras dábamos el último repaso entró la chica encargada de la limpieza a las 12:05 sin llamar y cuando le dijimos que ya salíamos aún así entró sin decir nada y con muy malas maneras empezó a recoger la habitación lanzando las cosas y sin esperar a que pudiéramos salir con maleta. La verdad es que esto hizo que nos fuéramos del hotel con malas sensaciones.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

samantha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We have not long returned from a lovely 4 night stay as a family of 4. We couldn’t fault a thing and really enjoyed it, will definitely be booking again.
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Geoffrey

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Well situated short stroll from restaurants and shops, and rear access to beach. Breakfasts were good. Pool area rather crowded and not enough sun beds. Friendly helpful staff.
8 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Elisabeth/ Reception op 16 apr 2024
Thank you for your review! We're glad you enjoyed our convenient location near restaurants, shops, and beach access, as well as our good breakfasts. We appreciate your feedback regarding the pool area and will work to improve. Our friendly staff are always here to assist you. We hope to welcome you back soon!

8/10 – Goed

Rebecca

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is in the perfect location with easy access to the beach. Great staff.
12 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Elisabeth/ Reception op 16 apr 2024
Thanks for your review! We're thrilled you enjoyed our prime location and the ease of beach access. Our staff will be delighted to hear your kind words! We promise to keep up the great work. We can't wait to welcome you back for more sunny adventures!

10/10 – Uitstekend

Jovita

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I love the hotel ! The only thing is that the bed and pillows are uncomfortable , because of the material , but the rest is perfect !
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Elisabeth/ Reception op 16 apr 2024
Thank you for sharing your feedback with us! We're thrilled to hear that you love our hotel and that your overall experience was perfect. We understand the importance of a comfortable night's sleep, and we apologize for any inconvenience caused by the bed and pillows. Your comments are valuable to us, and we'll certainly take them into consideration as we strive to enhance the comfort of our accommodations. We're grateful for your kind words and hope to have the pleasure of welcoming you back soon!

6/10 – Redelijk

Derek

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
After four nights, I thought it was only OK. I expected a higher level of comfort and maintenance based on the photos. Pros: The staff was friendly and helpful, the beach is very close, and it's an easy pick-up point for the tour companies. Cons: The breakfast buffet lacked the range of flavors, textures, and spices that I would expect from an all-inclusive resort. Unfortunately, the restaurants in the area were equally uninspired. Additionally, the pest control was lacking. My room was above the cafeteria and there was a nightly procession of roaches coming up through the kitchen and bathroom. In the evenings, I also noticed the pool area had large, dead roaches scattered around. I could tell that the cleaning crew was trying to keep up, but it seems like a bigger initiative might be needed.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Elisabeth/ Reception op 16 apr 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're pleased to hear that you found our staff to be friendly and helpful, and that you appreciated the convenient location close to the beach and tour pickup points.However, we're truly sorry to learn that your experience fell short of your expectations in some areas. We understand the importance of comfort and maintenance, and we apologize for any inconvenience caused by the issues you encountered in your room and around the hotel premises. Please rest assured that we take your comments seriously and will address them with our team to ensure that improvements are made.Regarding your feedback on the breakfast buffet and dining options, we appreciate your input and will certainly take it into consideration as we strive to enhance our offerings to better meet the expectations of our guests.We apologize once again for any disappointment experienced during your stay. Your feedback is invaluable to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a much-improved experience. If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out.

2/10 – Ontzettend slecht

Peach

3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Elisabeth/ Reception op 16 apr 2024
Thank you for taking the time to leave a review. We're sorry to hear that your experience with us did not meet your expectations. We take all feedback seriously and are committed to improving our services. If there's anything specific you'd like to share with us so we can address your concerns, please don't hesitate to reach out. We hope to have the opportunity to better serve you in the future.

6/10 – Redelijk

Donna

Positief: Netheid, personeel en service
8 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Sheila Frances

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The accommodation was clean, housekeeping was good and we had a balcony view of the sea. Unfortunately that meant that the sun was on the other side of the building. Buffet breakfast was very good and the staff were very efficient and attentive. The pool was ok but chairs were taken very early in the morning and it was sometimes difficult to find room. The area around the hotel was very nice with lots of shops, restaurants and little themed cafes and pretty flat. We enjoyed our stay there.
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Elisabeth/ Reception op 16 apr 2024
Thank you for sharing your experience with us! We're delighted to hear that you found our accommodation clean, with attentive housekeeping, and enjoyed the balcony view of the sea. We're glad you appreciated the quality of our buffet breakfast and the efficiency of our staff.We apologize for any inconvenience regarding the sun positioning and availability of pool chairs. Your feedback is noted, and we'll strive to improve in these areas, where we can.It's wonderful to hear that you enjoyed the surrounding area with its abundance of shops, restaurants, and cafes. We're thrilled you had a pleasant stay overall. We hope to welcome you back for another enjoyable experience soon!

10/10 – Uitstekend

Robin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Elisabeth/ Reception op 16 apr 2024
Thank you so much for the fantastic score! We're thrilled to hear that you had a wonderful experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we're delighted that we were able to meet your expectations. We can't wait to welcome you back for another amazing stay!

8/10 – Goed

simon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Apart from pool accident to daughter foot the place was great
7 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

monique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tres bon hôtel
7 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Fiona

Positief: Netheid, personeel en service
Central hotel. Staff all lovley. Needs a lick of paint but overall good sized rooms. Breakfast all lovley Would recommend.
4 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

John

Positief: Personeel en service
7 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Sascha

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Sehr nettes Personal, toller Service. Leider war das Essen sowohl im Buffet Restaurant als auch im Mylos nur „ok“, eher durchschnittlich. Die Location ist gut gelegen, man hat alles in der Umgebung was man benötigt. Zum Pool können wir nichts sagen, wir waren immer am Strand oder Mietwagen unterwegs (kann mal direkt neben dem Hotel spontan mit mieten). Das Hotel hatte zu unserer Zeit im Durchschnitt eher Gäste ü60. Die Gegend ist sehr sauber, es gibt zahlreiche Restaurants, Bars, Souvenirläden, Supermärkte etc. in Laufnähe.
7 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Kit

12 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Louise

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Excellent location, all staff were very helpful and friendly & funny and entertaining, the downsides were the rooms could do with a little attention although we’re always clean they need updating but the beds were comfy, air conditioning wasn’t adequate for the warm days we had, the food was average abut the chefs making omelettes were my highlight
14 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Robin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Faultless
5 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

carlos

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Falta limpieza en general
4 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Annette

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Adequate
Enjoyed our time in Lanzarote. Hotel was adequate. Breakfast needs an upgrade, foods used not of high quality. Glad we weren’t all inclusive. Could do with a bigger waste bin in the room. Balcony furniture needs to be more comfortable. Staff friendly and hotel ideally situated for beach and bars.
From the balcony
9 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

chloe

Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

FILADELFO

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
El personal me encantó ,la habitacin mal ,la comida mediocre
7 nachten verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Margarita

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Podria estar mejor cuidado.
El hotel está buen peto hay aspectos a mejorar. Las puertas de la entrada a la habitacion del blique 4 y 2º piso, estaban muy deterioradas. Les faltaba una capa de barniz. El espejo del baño estaba oxidado y el cristal del lavabo de la habitacion 4310 estaba roto. La lampara de sobremesa tambien estaba oxidada y sabanas en 9 dias que estuvimos, solo las cambiaron al tercer dia , y ninguna vez mas. El suelo no lo barrian, siempre estaba con arena de playa, y la nesa de delante de la tele, nos hicimos un café y se ensució y estuvo así hasta que nos vinimos. Tambien como positivo fuè el comedor, la comida muy bien. Pero esas poquitas cosas hacen que no puedas poner una buena nota. Margarita de Barcelona
9 nachten verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Chantelle

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Needs improvement
The hotel does seem to be attempting to make improvements with new sun beds and mattresses being replaced during our stay but it is not where it should be! The location is fantastic but the hotel is let down by rude and inattentive staff and always cold food!
3 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Yves

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel bien placé, repas correct, animations correctes. Les petits moins : quelques retouches de peintures devraient être faites dans la chambre et salle de bains, miroir écaillé, ménage chaque jour succinct, difficultés de se faire comprendre en français (néanmoins quelques employés parlent un peu français) .
7 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Phillip

7 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

simon

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place and value food good and pub great shame about apartment front door looked shabby and broken up it apart from that sea view perfect great poolside life guard funny and helpful 👏
2 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Sylvain

Positief: Personeel en service, voorzieningen
6 nachten verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

David

Just an ‘OK’ ‘ Experience’
Overall the hotel was fine for a short 4 day/5 night stay where we spent much of our time away from the hotel. Staff pleasant and helpful. Happy with standard of room and facilities. Would have given a higher rating except for location of our room. As independent travellers felt we were shoved off to a room at back (actually beside front entrance of hotel) where our views were of a turning circle for cars, taxi’s and buses, a car parking area and directly over the Hotel Bar - can confidently say the Karaoke Experiences which we had to listen to was not fun! Not that we could have done any better! If our stay had been for longer period of time where we may have wanted to make more use of our room and balcony area etc we’d have made more of an issue with the hotel. We could have upgraded for a SIGNIFICANT additional cost per night to a room with a sea view but apparently all the other rooms at same cost as our SUPERIOR Room that looked into heart of the hotel and which enjoyed longer periods of sun etc were ‘reserved’ for those on packages! In short, when booking in at reception BEWARE BLOCK SIX!! - you might end up at the wrong end which definitely will impact negatively on your ‘Experience’.
The ‘best’ view from one corner of balcony!
5 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Back after 4 years.
The staff was so friendly and nothing was too much trouble. The food was a very good sum of the dishes were not as hot as they should be but overall very good. The complex was clean and tidy and the service in the restaurants was exceptional. We will be back.
7 nachten verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Barry

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not enough facilities when self catering . Definatley not worth £523 pounds for a room for the week very poor and needs upgrading . Breakfast was very nit and miss no consistency. Would not stay here again . I
7 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van José Peña, General Manager op 21 mrt 2022
Dear Barry, Thank you for your review posted recently and for taking the time to share your experience.We are sorry to read that we have not been able to satisfy you with respect to certain services but we would like to remember you our hotel is not a self-catering appartement. Again, we certainly appreciate the time you took out of your day to tell us about your experiences during your stay and we regret not having met your expectations during these holidays. best regards

6/10 – Redelijk

Lawrence

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Basic 4 star hotel
Say no more
6 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van José Peña, General Manager op 21 mrt 2022
Dear Lawrence, Thank you for your review posted recently and for taking the time to share your experience. We thank you for sharing your comment with us as they will help us improve our services.we are sorry to read that we have not been able to satisfy you with respect to certain services. best regards

6/10 – Redelijk

Francisca

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Aceptable
7 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Jose Peña, Director op 24 aug 2021
Estimada Francisca, Muchas gracias por dedicarnos un tiempo para compartir sus experiencia entre nosotros, ya que los consideramos una gran ayuda que nos permite mejorar continuamente la experiencia que creamos para nuestros huéspedes. Saludos

10/10 – Uitstekend

Diane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fab hotel
Hotel was spotless staff constantly cleaning and even spraying the sunbeds with disenfectant. From the minute we walked in they was so friendly can't do enough for you. We booked a sea view room and wow what a view I would definitely go back to this hotel.
View from my room
View as walk into the room
7 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Jose Peña, General Manager op 24 aug 2021
Dear Diane, Thank you very much for your review and time you have dedicated to write it. It is a pleasure to know that you had a nice holiday in our hotel and highly appreciate the feedback you gave us. We hope to welcome you again in a near future in our Hotel. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Philomena

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Absolutely great hotel. Staff very helpful and friendly. The only negative would be abit of updating and painting is needed especially on th balconies.. other than that had a fab and relaxing holiday at the hotel!
5 nachten verbleven in december 2020
Reactie van José Peña, General Manager op 2 jan 2021
Dear Philomena, Thank you very much for your review and the time you have dedicated to write it. It is a pleasure to know that you had a nice holiday in our Hotel and highly appreciate the feedback you gave us. We hope to welcome you again in a near future in our Hotel. Best regards,

8/10 – Goed

Jacinto

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personal de 10
El hotel está bien. Comida bastante buena, la habitación era pequeña, pero las vistas al mar lo compensaban. Lo que hay q destacar es el personal, sobre todo Rafael y Petra de recepción, siempre con una sonrisa e intentando ayudar. Repetiría sin problemas!!!
Vistas de la habitacion
4 nachten verbleven in december 2020
Reactie van José Peña, General Manager op 2 jan 2021
Estimado Jacinto, Es un placer saber que sus vacaciones fueron agradables y apreciamos sus palabras . Desde luego estamos de acuerdo en que nuestro personal juega un papel clave en la experiencia general de nuestros huéspedes. Todo el equipo trabaja muy duro para garantizar que brindemos un alto nivel de servicio y unos recuerdos memorables. Esperamos darle la bienvenida de nuevo muy pronto.

10/10 – Uitstekend

Félix, Madrid

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un hotel cómodo como para conocer la isla por su ubicación, como para pasar unos días de relax entre piscina y playa. El personal muy atento y agradable, y las habitaciones muy cómodas y siempre limpias.
7 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van José Peña, Director op 26 aug 2020
Estimado Felix, Le agradecemos su comentario sobre nuestro hotel y nos alegra saber que ha disfrutado de sus vacaciones entre nosotros. Esperamos volver a verles de nuevo en nuestro hotel. Saludos cordiales,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
9 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van José Peña, General Manager op 28 jul 2020
Dear guest, First of all, we would like to thank you for choosing our hotel. We are sorry that your stay was not as successful as you would have liked. We would have liked to receive your comments about the negative points of the hotel during your stay. This way we could have improved them because in our mind is the continuous improvement of our services, facilities and customer service

6/10 – Redelijk

Andrei

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Очень удобные номера, вкусное питание. Мы брали «все включено». Однако управляющий очень заносчивый и это было неприятным. В первый день при заселении на ресепшен нас пригласили пообедать, поскольку еще оставалось время. Так как мы преодолели перелет с тремя пересадками мы действительно были очень голодны, и спустились в ресторан. Однако у входа нас встретил неприятный человек, который хотел запретить нам вход, говоря что до закрытия осталось 15 минут. Мы уверили его, что успеем быстро перекусить. Однако через пять минут он вновь подошёл к нашему столу и начал выговаривать нам, чтобы мы уходили. Хотя помимо нас было еще несколько занятых столиков, и их он не выгонял. После этого сложилось ощущение, что мы лично ему не понравились чем-то, поскольку однажды обратившись к нему с вопросом, и не услышав его ответ из-за шума, попросили повторить, после чего он демонстративно махнул на нас рукой и ушел в другую сторону. Также, на следующий день, вечером при выступлении мужчины с саксафоном, по окончании времени выступления, несмотря на то, что артист был готов спеть еще пару песен на бис, этот мужчина просто подошел и в грубой форме выключил все оборудование. Все гости были в шоке. Причем, после этого он включил громко музыкальный проигрыватель, так что дело было не в шуме. Мы не стали продлевать проживание, и съехали в другой отель, потому что мы не чувствовали себя в отпуске. Мы чувствовали себя так, словно находимся в военном лагере под присмотром строгого коменданта.
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Didier

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bien mais...
Station costa teguise jolie .beaucoup de verdure /cactus/tres nombreux restaurants. Attention toujours du vent et froid selon la saison Hotel service agréable /personnel serviable Mais des couloirs venteux et chambres vue mer sans soleil ,froide la nuit. Restaurant soussol sans charme / refectoire Buffet eestaurant pas terrible, nourriture anglaise viande bouillie ,plats mals prepares/ Showcooking nul etc Soectacle du soir quelconque,salle en etage sans ascenseur,handicapé exclu !
28 nachten verbleven in december 2019
Reactie van José Peña, Direceteur Géneral op 15 mrt 2020
Cher Didier, Avant tout, nous voudrions vous remercier pour avoir consacré quelques minutes de votre temps afin de publier vos commentaires sur ce site internet. Nous sommes désolés que votre séjour n'ait pas été aussi réussi que vous l'auriez souhaité. Nous avons pris note de vos commentaires et nous allons essayer de le résoudre dès que possible.Nous espérons qu'un jour, vous reviendrez découvrir par vous-même les changements que nous apportons pour offrir à nos clients les meilleures vacances possibles. Cordialement,

8/10 – Goed

Matthieu

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Noël agréable en famille avec quelques bémols
Personnel très attentionné et sympathique surtout avec notre bébé. Chambre idéale pour une famille. Dommage que le restaurant principal soit en sous-sol, bas de plafond et le service trop efficace/limite oppressant à vouloir tout le temps desservir les assiettes (ET LES COUVERTS!!!) dès qu’on se lève de table : énormément de gachis à la clé et de frustration. Le bruit et l’ambiance générale dans le restaurant ne permettent pas vraiment de passer un moment convivial en famille, on est là pour manger. Mais la qualité de la restauration est très bonne. À noter pour les familles “baroudeuses” : l’hôtel ne propose pas de parking pour les voitures de location (pas très pratique). Il faut se garer là ou on peut à proximité.
7 nachten verbleven in december 2019
Reactie van José Peña, Directeur op 14 jan 2020
Cher Matthieu, Merci pour votre notification des incidents de votre séjour chez nous, car l’avis de nos clients est sans aucun doute important pour nous d’améliorer la qualité de notre hôtel. Nous sommes désolés que votre séjour n'ait pas été aussi réussi que vous l'auriez souhaité. Nous pensons à l’amélioration continue de nos services, de nos installations et de notre service à la clientèle. Nous espérons qu'un jour, vous reviendrez découvrir par vous-même les changements que nous apportons pour offrir à nos clients les meilleures vacances possibles. Cordialement

8/10 – Goed

Michel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Noel a la mer
Beau temps,belle mer,un personnel souriant et efficace. Une ile qui parait « pelee »au premier abord mais qui est pleine de ressources naturelles sans une pression touristique excessive. Un tres bon sejour.
7 nachten verbleven in december 2019
Reactie van José Peña, Directeur op 14 jan 2020
Cher Michel, Avant tout, nous voudrions vous remercier pour avoir consacré quelques minutes de votre temps afin de publier vos commentaires sur ce site internet. Savoir que vos vacances ont été à la hauteur de vos espérances est notre plus grande satisfaction. Toute l équipe de Be Live Experience Lanzarote Beach vous remercie d avoir partagé votre expérience dans notre hotel, que, j'en suis sûr, pourra contribuer à ce que d'autres voyageurs viennent nous rendre visite également. Nous espérons vous revoir très prochainement sur l île de Lanzarote. Sincères salutations.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Belle vue sur l'océan, bonne situation pour visiter l'ile. Personnel accueillant et disponible et soucieux d'apporter une réponse suite à un problème.
7 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Jose Peña, Directeur op 22 okt 2019
Cher client Avant tout, nous voudrions vous remercier pour avoir consacré quelques minutes de votre temps afin de publier vos commentaires sur ce site internet. Savoir que vos vacances ont été à la hauteur de vos espérances est notre plus grande satisfaction. Toute l équipe de Be Live Experience Lanzarote Beach vous remercie d avoir partagé votre expérience dans notre hotel. Nous espérons vous revoir très prochainement sur l île de Lanzarote. Sincères salutations.