Zitruimte lobby

Beoordelingen van DoubleTree by Hilton London - Docklands Riverside

4 out of 5
DoubleTree by Hilton London - Docklands Riverside
265 Rotherhithe Street, London, England

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 446 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 316 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 127 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 63 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 49 van 1001 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Edwin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service and good breakfast
2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Hans

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service
It’s okay…
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Nathalie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk hotel, goed ontbijt en met de boot heel goed bereikbaar!
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Patricia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte locatie voor een paar dagen Londen. Het hotel ziet er netjes en goed onderhouden uit. Ontbijt was zeer ruim en uitgebreid. Een boot brengt je, vanuit het hotel, gratis naar de overkant waar je makkelijk overstapt naar een Uber Boat die je binnen no time in hartje Londen brengt. Ook de metro is een prima optie waarbij in en uitchecken met je telefoon super handig is. Wij konden onze auto in een garage onder het hotel parkeren. Kosten hiervan zijn 20 pond per dag. Kamers waren ruim en schoon. Bij het inchecken kregen we allemaal een warm vers gebakken koekje. Overall, en uitstekend hotel en een prima uitvalsbasis voor een tripje naar Londen.
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Brigitte

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Tanja Jolien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch hotel,heerlijk verblijf: HiltonTopper!
Wat een feest om hier te overnachten! Het oude gedeelte ( een heel mooi en oud gebouw) ademt nog de geschiedenis van de docks, en ook op de kamer voel je die nog, dankzij alle behouden details. Ik had een kamer in dit oude gedeelte, met uitzicht op de moderne tradings aan de overkant van de Thames! Echt super!!! De kamer was heel royaal, richting de 30 m2. Alles was in heel goede staat en perfect in orde. Naast het enorme bed was nog een bureau en een fauteuil(niet op de foto). De badkamer (foto) was echt chique, met veel marmer, een bad. Alles in onberispelijke staat. Het ontbijtbuffet bood enorm veel keuze en was heerlijk. En tenslotte: Al het personeel was bijzonder gastvrij en behulpzaam. Ik voelde me echt een gewaardeerde gast. Hartelijke dank!!!!!!
Zeer royaal bed in oude gebouw
Badkamer met veel marmer, bad
Het oude gebouw
En dan het uitzicht vanuit de kamer!
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Wafa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel Very friendly personnel and very clean ! A good choice !
2 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Norbert

2 nachten verbleven in februari 2022

6/10 – Redelijk

Ali

2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima gelegen en met openbaar vervoer ben je zo middenin londen
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van AG op 11 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for your feedback. I am pleased that you enjoyed the location of our hotel and do hope we have the pleasure in welcoming you back. Kind Regards Amie

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect location lovely hotel
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie aan Thames super cool. Maar staat van hotel, kwaliteit eten en service niveau personeel ver onder niveau wat je mag verwachten van een dergelijk hotel.
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Amie op 2 jan 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback following your most recent stay with us. We are pleased to hear that you enjoyed the location of the hotel. I would like to assure you that all feedback has been review by the management team. Kind Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima accommodatie wel was de kamer koud en had verwarming problemen om de kamer warm te krijgen. Badkamer is aan kleine kant voor de rest prima.
5 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Amie op 2 jan 2020
Dear Guest, Thank you for your feedback. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and will of course share your comments with the hotel management team.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel. Goede familie kamers. Heerlijke bedden. Leuke Ferry naar canary warf. Uitgebreid ontbijt (beter direct bij reservering te boeken dan veel goedkoper)
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Amie op 2 jan 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback following your recent stay with us. We are pleased to hear that you enjoy our breakfast service. Kind Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligt in rustige buurt en uitstekend met openbaar vervoer bereikbaar oa bushalte voor bus C10 vlak voor de deur (bus naar Canadawater of Victoria Station)
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bijzondere locatie in rustige en rustieke woonwijk. Prachtig gelegen aan Thames met spectaculair uitzicht op Canary Wharf. De kamer met zalig Kingsize bed is royaal, maar de badkamer te klein en verouderd. Ontbijt is veel te duur en de ruimte te klein (in het weekend)
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Amie op 2 jan 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback following your most recent stay with us. We are pleased to hear that you enjoyed the location of the hotel. I was sorry to hear that you did not enjoy the breakfast service and have shared your comments with the team. Kind Regards

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Management wissel graag
Chagrijnige receptioniste bij inchecken. Inchecken duurde lang. Kamer stonk naar chloor, vloerbedekking nat. Kleine kamer, in eerste instantie niet gekregen wat we geboekt hadden. In de ontbijtzaal wordt harde rockmuziek gedraaid. Afzuiginstallatie is waarschijnlijk kapot, want het stonk enorm naar baklucht. Konden ons weer omkleden nadat we ontbeten hadden. Deuren stonden daarom ook open. Dame in de ontbijtzaal bood ons een aangebroken fles water van een andere tafel aan, omdat ze deze daar gevonden had. Vriendelijk bedoeld, maar dit hoort niet. Wilden het ea aangeven bij de receptie, maar daar stond een te lange rij en we wilden daar niet op wachten. Andere kamer gekregen, in het bad lagen diverse haren. Mensen eten pizza uit een pizza doos in de lobby op enkele meters van incheckende gasten vandaan. Locatie is goed, maar sterke afrader.
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van amie op 2 jan 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to leave your rating, if you would like to share any further comments please do contact me directly at the hotel. Kind Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Uitgebreid ontbijt. Kamer was ruim en schoon, maar achterstallig onderhoud/oud en geen uitzicht.
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van AG op 28 okt 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback following your recent stay with us. I do hope we have the chance to welcome you back.

8/10 – Goed

HenkSjovantaine, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtige locatie aan het water. Gratis boottaxi naar overkant.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van AG op 16 sep 2019
Dear HenkSjovantaine, Thank you for your feedback we are pleased to hear that you enjoyed the location of the hotel and do hope we have the pleasure in welcoming you back. Kind Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good breakfast. Very spacious room. Very friendly people.
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van AG op 16 sep 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback, I do hope we have the pleasure in welcoming you back for anther enjoyable stay. Kind Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van AG op 16 sep 2019
Dear Guest, Thank you for choosing DoubleTree By Hilton London Docklands for your recent stay. I see that you didn't include any comments in your survey. Please do not hesitate to contact me if there is anything you would like to share. We are constantly striving to improve our product and services, so your feedback will be put to good use. I hope to have the opportunity to welcome you back to DoubleTree By Hilton London Docklands in the near future. Kind Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van AG op 12 jul 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback, please do let us know if you wish to share any further details. Kind Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Het was netjes,schoon en vriendelijk personeel. Goed ontbijt en mooie kamers
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

RWJH

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location was perfect and it was easy to reach using public transport
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Gillis

Positief: Netheid, personeel en service
Value for money
2 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Locatie van het hotel was redelijk, duurde toch zeker 30 min voor je in het centrum was. Stukje met de hotel boot naar Canary Wharf was leuk. Gangen waren smal in het hotel, grote familie kamer was ok, we hadden uitzicht op de Theems maar alleen een heel klein raam. En een klein balkon maar het was te koud om daar te staan. De badkamer was klein met als gevolg een kleine wastafel en als je de badkamer binnen komt je meteen tegen de wc loopt. Ook wat schimmel op dit kit bij het bad. Ontbijtbuffet was zeer goed en uitgebreid. Ook de parkeermogelijkheid onder het hotel was goed (16£) dus al met al was het prijs kwaliteit niet in verhouding. 3 nachten voor 540€
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van AG op 9 apr 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to complete your review following your most recent stay with us. Feedback such as yours is always welcome and most helpful. Your feedback has been share with the respective heads of department in order for us to constantly improve our guests overall experience. I do hope we have the pleasure of welcoming you back in the near future. Kind Regards

6/10 – Redelijk

Therdpoom

2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Christine, Jacksonville

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like to start a review with the positive.I enjoyed that the premises were renovated warehouses on the river. My room had a great view. It was challenging to get a king room with a walk in shower. The beds were smaller than advertised however they were comfortable. Maybe I am just spoiled with the US counterparts. The front desk team was very helpful for the most part. One young woman, who helped me with my room, really stood out but I did not get her name. The breakfast was the meal I had there daily and that was really nice. Mr. Vasimin Bratu, the restaurant manager. went above and beyond to make me happy with my GF needs and whatever else I needed. The man from Sri Lanka who cooked my eggs daily was especially patient with my various requests! The room was cleaned daily and and the hotel staff quickly responded to things that needed to be fixed like the shower drain. Now to the not so good. What I found especially petty and cheap was that the hotel refused to leave bottled water for their esteemed guests daily in the room even though there was a placard on the table and I quote" Stay Hydrated. Hilton Honors members (which I am) can enjoy complimentary bottles of water".Non members pay 2.50GBP." Even in the Transcorp Hilton Hotel in Abuja, Nigeria where I stayed for 2 weeks kept me supplied with water. I will take this up with corporate because it marred my visit and just should not happen in a hotel this price and caliber.
16 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Samantha

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved getting the boat across to Canary Wharf
2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Elma

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Sarah

2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Jami

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a classic England property. The rooms don’t compare to US resorts but we loved our stay. We had a few issues and the staff was gracious to help us. The boat was convenient but at the end of our stay the pier was closed for repairs. Bummer!
9 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Carlos

3 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Caroline

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is tired, shabby and in need of some TLC. All which can be overlooked if you've paid a relatively cheap price for a stay. C10 bus to central London is directly outside the hotel which is a bonus. But having no hot water in the morning is unacceptable. I had to have a cold shower! I reported this to hotel reception upon checking out and they looked like they couldn't care less, and there was no offer of any kind of compensation for this. Won't be back! 😂
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Julie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Transport options
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Carina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Det ligger lite "off" och det är meckigt att ta sig till byn, inga restauranger, hotellet har enen färja som går till canary warf Frukosten var ok, men ingen nutella 😭
4 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Bethan

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
The hotel had lovely decor and great sized family rooms but the bathroom needed a good clean and not shower gel ! The water taxi was a great way to get to canary warf ! good stay and my family enjoyed it! be aware of a hold charge the hotel will charge when you check in
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

FERNANDO RAMIREZ

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great attention by the Personel at front desk and restaurant!
3 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Carlos

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, personeel en service
We sent our clothes for laundry and they lost 2 of our pants. every time we went to the reception, they told us that they will let us know,but they did nothing. When we got to the room we had toiletries,but when we ran out they didn’t restock. It is dangerous going into the bathroom because there is a step and many people might not see. What I liked about the hotel was the food and how easy it is to take the Uber boat to get to Westminister.
8 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Georgie

1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Daniel

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Zimmer war nicht sonderlich modern, einchecken 15 Uhr mit langer Wartezeit verbunden, Zimmerreinigung nicht gründlich, kein Kosmetikspiegel im Bad, Dachgeschoss kalt, Buffet mäßige Auswahl
5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Audrey

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location was beautiful. The ferry access. The hotel had an odd layout, but that was also part of the charm. The restaurant was very good, v the staff was amazing!!! I would definitely stay there again.
5 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Vincent

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The place was great, especially being on the docks and view was beautiful. Rooms were quite small and the turn arounds reminded me like a puzzle, but over all it’s a great place. I enjoyed the breakfast was terrific.
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Alison

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Jacqueline

Positief: Netheid, personeel en service
Adequate
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Joanne

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Views
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Lynn

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in februari 2024