Geheel appartement

Bright 2BR Home in Prime Notting Hill

Fotogalerie voor Bright 2BR Home in Prime Notting Hill

Een televisie
Exterieur
Een bad, een haardroger
2 slaapkamers, internet, beddengoed
Een koelkast, een magnetron, een oven, een kookplaat

Beoordelingen

5,0 op 10 –

Geheel appartement

2 slaapkamers1 badkamerMax. aantal: 465 m²

Populaire voorzieningen

  • Wasmachine
  • Keuken

Over deze accommodatie

Een plek voor jezelf

Je hebt het gehele appartement helemaal voor jezelf en deelt het alleen met je reisgezelschap.

Bright 2BR Home in Prime Notting Hill

Summary:
Enjoy a stylish city escape in our elegant 2-bedroom apartment nestled in the heart of Notting Hill. Discover the charm of this iconic neighborhood, from its hidden lanes to its picturesque gardens—perfect for a truly memorable London stay.

The Space:
Enjoy a stylish London retreat in this bright and beautifully furnished 2-bedroom flat. Designed with comfort and modern living in mind, this spacious home is bathed in natural light and styled with contemporary decor—ideal for both relaxation and entertaining.

The welcoming lounge features a generous sofa, perfect for relaxing after a day of exploring the city. Adjacent, the dining area includes a six-seater table, making it great for shared meals or evening conversations. The fully equipped kitchen has everything you need—whether you're cooking a full dinner or grabbing a quick bite.

Both bedrooms are generously sized and fitted with plush double beds, dressed in crisp, hotel-quality linens. Each room also features blackout blinds for a peaceful night’s rest.

The sleek, recently updated bathroom includes both a full-size bathtub and a separate walk-in shower. Soft, fluffy towels and high-end toiletries add a touch of luxury to your daily routine.

Guest Access:
The entire property will be exclusively yours for the length of your stay.

Other Things to Note:
Soft bed linens, plush towels, comfy pillows, essential toiletries, and all the basics are provided to ensure a relaxing stay. If you need anything else, our team is available 24/7 to help.

Accommodatiebeheerder

HOUST

Gesproken talen

Engels, Frans en Spaans

Voeg datums toe voor prijzen

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in het appartement: internettoegang

Eten en drinken

  • Afwasmachine
  • Broodrooster
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Kookgerei, borden en bestek
  • Kookplaat
  • Magnetron
  • Oven

Slaapkamers

  • 2 slaapkamers
  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • 1 badkamer
  • Bad
  • Douche
  • Haardroger

Entertainment

  • Tv

Wasvoorzieningen

  • Wasmachine
  • Wasserette

Comfort

  • Verwarming

Huisdieren

  • Geen huisdieren toegestaan

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift
  • Rookvrije accommodatie

Veiligheidsvoorzieningen

  • Koolmonoxidemelder (de eigenaar heeft aangegeven dat er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie)
  • Rookmelder (de eigenaar heeft aangegeven dat er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie)

Vergelijkbare accommodaties

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 15.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 21

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Je ontvangt een e-mail van de eigenaar met instructies voor het in- en uitchecken

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Feesten of groepsevenementen ter plaatse zijn ten strengste verboden.
De eigenaar heeft aangegeven dat er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie.
De eigenaar heeft aangegeven dat er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
Onze partner, Vrbo, beheert deze accommodatie. Je ontvangt een e-mail van Vrbo met een link naar een Vrbo-account, waarmee je je boeking kunt aanpassen of annuleren.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Modern Notting Hill 2bed 3min to Royal Oak tube London
6627a68f3709a60012f0c619
Modern Notting Hill 2bed 3min to Royal Oak tube Apartment
Modern Notting Hill 2bed 3min to Royal Oak tube Apartment London

Over deze buurt

Kaart
London, England

In de buurt

  • Kensington Gardens - 12 min. lopen - 1.1 km
  • Hyde Park - 18 min. lopen - 1.6 km
  • Kensington High Street - 4 min. rijden - 2.1 km
  • Marble Arch - 5 min. rijden - 2.7 km
  • Oxford Street - 6 min. rijden - 3.3 km

Lokaal vervoer

  • Royal Oak Underground Station - 4 min. lopen
  • London (Treinstation QQP-Paddington) - 18 min. lopen
  • Londen (LCY-London City) - 56 min. rijden

Restaurants

  • ‪Joe & the Juice - ‬8 min. lopen
  • ‪Alounak - ‬8 min. lopen
  • ‪Tab X Tab - ‬8 min. lopen
  • ‪GAIL's Bakery Westbourne Grove - ‬8 min. lopen
  • ‪The Westbourne - ‬4 min. lopen

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Bright 2BR Home in Prime Notting Hill?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoe laat kan ik inchecken bij Bright 2BR Home in Prime Notting Hill?

Je kunt vanaf 15.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Bright 2BR Home in Prime Notting Hill uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Bright 2BR Home in Prime Notting Hill?

Dit appartement ligt in City of Westminster, binnen 15 minuten lopen van Portobello Road-markt en Kensington Gardens. Ook Hyde Park en Kensington Palace liggen binnen 2 km afstand. Royal Oak Underground Station ligt op maar 4 minuten lopen en naar Westbourne Park Underground Station is het 11 minuten lopen.

Beoordelingen over Bright 2BR Home in Prime Notting Hill

Beoordelingen

5,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 2 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 2 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 2 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 2 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 2 beoordelingen

5,0/10

Netheid

Beoordelingen

8/10

First the good: the apartment is spacious and very bright, and the location is excellent, quiet but still close to restaurants and the tube. Great neighborhood. The property managers are well intentioned and friendly. Now the not so good: the apartment is poorly equipped and falling apart. The toilet doesn’t flush properly and the bathroom faucet doesn’t work well. The paint is peeling off the walls. The shower and bathtub had soap and shampoo left over from the last guest. Many of the cupboards in the unit are full of junk: hundreds of pieces of old mail, clothes, discarded electronics and unused equipment. The kitchen was poorly equipped: not enough glasses, mugs or cutlery, and almost no cooking equipment. One of the beds sagged because the wooden slats under the mattress were broken. There were insufficient hangers and no welcoming amenities like coffee, tea, etc. (some old stuff left by the precious guests). The managers, though well-intentioned, were ineffective. The TV didn’t work when I arrived; four days later they suggested that I contact BT myself to troubleshoot the problem. And when I sent them a list of the issues mentioned above, rather than fix any of them, their response was to ask that I send them pictures (they did offer a 5% discount). If you want to rent this place, I’d recommend first confirming that all of these problems have been addressed. And in spite of the problems, I still loved my month-long stay here and would go back if stuff is fixed up.
30 nachten verbleven in maart 2023

2/10

We have been frequent users of Vrbo, and have been universally acknowledged as great guests. Unfortunately, this Houst managed property was very disappointing. It was not clean, with extensive mould throughout the apartment, and a number of other problems. We were supposed to stay 6 nights, but only stayed one. We arrived very late on the first night and did not notice the full extent of the mould and other issues. We contacted Houst and Vrbo and the customer service was appalling. We had to leave after one night. It was not in a fit state. We asked for some form of refund. Neither Houst nor Vrbo provided any form of refund. So very disappointing.
6 nachten verbleven in januari 2023