Geheel appartement

Nell Gwynn House Apartments

3.5-sterrenaccommodatie
Appartement met een 24-uurs receptie, op loopafstand van Sloane Square

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Nell Gwynn House Apartments

Voorkant van accommodatie
1 slaapkamer, een kluis op de kamer, individueel gemeubileerd
1 slaapkamer, een kluis op de kamer, individueel gemeubileerd
Zitruimte lobby
Appartement, 1 slaapkamer | 1 slaapkamer, een kluis op de kamer, individueel gemeubileerd

Beoordelingen

7,2 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Droger
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Wasmachine
  • Schoonmaakservice
  • Keuken
  • Receptie 24/7

Kameropties

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Sloane Avenue, London, England, SW3 3AX

In de buurt

  • Sloane Square - 6 min. lopen - 0.5 km
  • Natural History Museum - 12 min. lopen - 1.1 km
  • Hyde Park - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Royal Albert Hall - 20 min. lopen - 1.7 km
  • Buckingham Palace - 4 min. rijden - 2.3 km

Lokaal vervoer

  • West Brompton Underground Station - 5 min. rijden
  • Sloane Square Underground Station - 9 min. lopen
  • Londen (LCY-London City) - 49 min. rijden

Restaurants

  • ‪Pret a Manger - ‬4 min. lopen
  • ‪Joe & the Juice - ‬5 min. lopen
  • ‪Zefi - ‬5 min. lopen
  • ‪Jak's - ‬6 min. lopen
  • ‪St.George Coffee - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

Een plek voor jezelf

Je hebt het gehele appartement helemaal voor jezelf en deelt het alleen met je reisgezelschap.

Nell Gwynn House Apartments

Appartement met een 24-uurs receptie, op loopafstand van Sloane Square
Dit appartement beschikt over parkeerplaatsen, een wasserij en een 24-uurs receptie. Wifi in gemeenschappelijke ruimtes is gratis. Je vindt er ook een kruidenier/supermarkt, een kluis bij de receptie en meertalig personeel. Profiteer in elk appartement van de keuken met een koelkast, oven, kookplaat en magnetron. Het entertainment wordt verzorgd door een flatscreentelevisie met satellietzenders, terwijl een wasmachine/droger en een eetruimte voor nog meer comfort zorgen. Er is op beperkte basis een schoonmaakservice beschikbaar.
Nell Gwynn House Apartments heeft 240 kamers met een wasmachine/droger en een kluis. Elke kamer is in eigen stijl gemeubileerd. Elke flatscreentelevisie van 32 inch heeft satellietzenders. Alle kamers in dit appartement met 3,5 sterren hebben keukens met een koelkast, een kookplaat, een magnetron en een eetruimte. Elke badkamer is voorzien van een bad of douche, gratis toiletartikelen en een haardroger.

In dit appartement in Londen is wifi gratis. Alle kamers zijn voorzien van bureaus en een telefoon. Ook heeft elke kamer een koffiezetapparaat/waterkoker en een strijkplank/strijkijzer. Dagelijks wordt een huishoudservice aangeboden en op verzoek is een strijkplank/strijkijzer beschikbaar. Een schoonmaakservice is op beperkte dagen beschikbaar.

Gesproken talen

Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in het appartement: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (GBP 31 per dag)

Keuken

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Kookgerei, borden en bestek
  • Kookplaat
  • Magnetron
  • Oven

Slaapkamers

  • Beddengoed inbegrepen
  • Slaapkamer

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen

Woonruimtes

  • Apart eetgedeelte

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met satellietzenders
  • Stereo-installatie

Wasvoorzieningen

  • Wasmachine/droger
  • Wasserette

Werkplekken

  • Laptopvriendelijke werkplek

Comfort

  • Verwarming

Huisdieren

  • Geen huisdieren toegestaan

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Aparte rookruimtes

Diensten en faciliteiten

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje
  • Kluisje bij de receptie
  • Kruidenier/supermarkt
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Uitgelichte locatiekenmerken

  • Dicht bij een metrostation

Veiligheidsvoorzieningen

  • Geen koolmonoxidemelder vermeld (De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.)
  • Rookmelder (de eigenaar heeft aangegeven dat er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie)
  • EHBO-doos
  • Alarmsysteem
  • Brandblusser

Algemeen

  • 240 units
  • Geluiddichte muren
  • Individuele aankleding

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 16

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Parkeerkosten: GBP 31.00 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft aangegeven dat er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser, een beveiligingssysteem en een EHBO-doos
Deze accommodatie wordt professioneel schoongemaakt
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Nell Gwynn House Aparthotel London
Nell Gwynn House Aparthotel
Nell Gwynn House London
Nell Gwynn House Apartments London
Nell Gwynn House
Nell Gwynn House Apartments London
Nell Gwynn House Apartments Apartment
Nell Gwynn House Apartments Apartment London

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Nell Gwynn House Apartments?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Nell Gwynn House Apartments te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van GBP 31.00 per dag.

Hoe laat kan ik inchecken bij Nell Gwynn House Apartments?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Nell Gwynn House Apartments uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Nell Gwynn House Apartments?

Dit appartement ligt in Centrum van Londen, binnen 15 minuten lopen van Sloane Square, Victoria and Albert Museum (V&A) en Harrods. Ook Imperial College London en Natural History Museum liggen binnen 15 minuten lopen. Sloane Square Underground Station ligt op 9 minuten lopen en naar South Kensington Underground Station is het 12 minuten lopen.

Beoordelingen over Nell Gwynn House Apartments

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 35 van 137 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 46 van 137 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 33 van 137 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 137 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 137 beoordelingen

7,6/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Prima hotel

Ligt in een mooie wijk. Keuze uit 2 ondergrondse stations. We hebben het super gehad!!
2 nachten verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

Laurent

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Rosalind

A little dated and in need of repair and TLC. Convenient location and grocery store across the road.
4 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

James

Reisde met familie
2 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

john

Reisde met familie
Positief: Netheid
4 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Megan

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My apartment was fantastic, clean and bed was so comfortable. Kitchen was well equipped and room contained everything you could need. Was serviced once a week. Would definitely recommend.
20 nachten verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Jacob

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was incredibly small for the price.
5 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Annie Shue Oi

Reisde met een groep
The 2nd round for my London trip within this month. Thanks goodness they did not give us the same dirty room before, this one RM 70, downstairs again, no window, small but much much better than our last room. Much cleaner (at least) up to the avg. Standard. This round, concierge staff much friendly and helpful. I guess Room is not good (in the basement, if you have luggages, it might be difficult, no one will help you), but apartments might be better.
3 nachten verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Annie Shue Oi

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1)when we arrived, the concierge staff did not greet us, just lean back and did not say a word, until we told him we wanted to check in. Rather unprofessional? 2) when we got to our room (rm64 at the basement!!! Did not expect this?), the bathroom has big issue: The shower curtain was mouldy and dirty. The drainage was blocked, all the floor was wet and water near to drain to the bedroom. No shower cabinet, no barrier stopping water coming out as the floor is flat - weird design/layout issue. The toilet flap very loose, need fixing. (I can provide photos if needed) The room - old, carpet old & dirty. Lighting - insufficient, dim. Very disappointed on this accommodation! I still have a 2nd booking next week, don't know how I could stand it. For sure the first and will be my last. Bad , bad and bad.....!
3 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Grant

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Apartment hotel was just ok … room was dated … kitchenette was not stocked … simple things like tissues, paper towels, laundry soap were not provided … room was next to elementary school and playground … young children screaming and shrieking during outdoor play was very unpleasant … kitchen hot water need an overhaul due to dank swampy unpleasant smell in the kitchen.
7 nachten verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

María Tárrega

Reisde met familie
Positief: Netheid
La zona es excepcional, céntrica y bien comunicada. Cuenta con un supermercado muy cerca. El estudio estaba bien, excepto el sofá cama que fue horrible porque prácticamente no tenía colchón y se clavaba el armazón de hierro.
4 nachten verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Farkhanda

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good central location between two tube stations. cafe's and dinning options close by. Grocery store across the street.
5 nachten verbleven in juli 2024

4/10 – Matig

Remi

Reisde met familie
Negatief: Netheid, comfort kamer

6 dager i London.

Helt grei leilighet hvis man er 1-2 personer, men alt for liten til familie på 4. Rengjøring hver syvende dag, så på vårt 6 dagers opphold var det ikke renhold. Ingen bytte av håndkle(kombi vask og tørk så kan vaske selv). Ikke påfyll av toalettartikler. Ingen ventilasjon eller aircondition, så ble varmt og dårlig luft. Mye trafikkstøy døgnet rundt i gaten utenfor.
6 nachten verbleven in juni 2024

6/10 – Redelijk

valerio

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Sefer

Reisde met familie
Konum on numara
6 nachten verbleven in juni 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Vera

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Apartment ist unzumutbar eine Kellerwohnung mit Mini Fenster und Hebeanlage für Wasser und Boiler. die Möbel in einem ganz schlechten Zustand das Bett war ganz okay
3 nachten verbleven in juni 2024

4/10 – Matig

Francesco

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not a good experience!
7 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Moira

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Solo female stayed for 7 nights in June 2024. Gorgeous little apartment on level 3. Lovely lounge area with 2 beds, tv. Clean kitchen with fridge, microwave, kettle, toaster. Spacious bathroom, shower over bath, and importantly washing machine. There was nothing to complain about. Concierge and booking office very helpful. Enjoyed a lovely time. Sainsbury's 2 min walk, everything closeby. Great property and area
7 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Tapesh

7 nachten verbleven in juni 2024

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, comfort kamer

Hyggelig personal. Dårlig lukt og renhold.

Personalet var svært imøtekommende og hyggelige. Fasaden på hotellet og resepsjonsområdet var innbydende. Hotellet lå fint til i et rolig og hyggelig området. Vi hadde rom i kjelleren. Når vi spolte ned i toalettet, brukte vask og dusj fikk vi en stank av kloakk i retur. Det var smale kjellervindu med frost på glasset. Sengen var ødelagt, og vond å ligge i. Varmepumpa fungerte ikke optimalt og dermed ble temperaturen vanskelig og regulere. Det var også en bryter for «naturlig luft», men når vi skrudde på den fikk vi inn kloakklukt på rommet. Vannkoker og kopper var ikke rengjort ordentlig. På badet var det svært dårlig renhold, spesielt dusj og toalett.
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Frank

3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

regina

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed in the new studio suites on the terrace and it was very nice, with quick entry/exit
18 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Emmely

Reisde met familie
Positief: Netheid

Add that didn't match the reality

The room that we had booked was a pod room. On Hotels.com website there were no pictures of the Twin room that we booked. And the pictures for the other pod rooms were very hard to get a feeling for how big they were. When we got there the room was in the basement. The room was spacious, and so was the bathroom. However, we did not feel like it matched what we had paid for. The website does not give an accurate picture of what the room is like. The mini fridge was really mini, there was a water kettle, but that was it. There were no cutlery, not plates or anything. Basically it's a hotel room, not an apartment, without any of the service you get in a hotel. The only windows we had were to the circular driveway, so every time a car came it some right into our eyes, the blinds didn't help at all. The beds didn't have any mattresses so they were extremely uncomfortable and impossible to sleep in. We got there on a Friday after the customers office was closed. The reception, is for the hotel, and not the apartments, so they gave you the key but didn't help you with anything else. We asked for toilet paper but they referred us to the customers office that wouldn't be opened until Monday. All that aside. The room was spacious and clean. Once the customers office opened we got upgraded. They were very helpful. The problem is that there was no one there to talk to during the whole weekend. And that the website's description of the room didn't match what we got.
5 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Christene

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Voorzieningen
If you require parking this is not the venue to stay at, even though they mention that parking is available on site, it is run by a separate company. We were forced to pay £70 per day.
3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Peter

Reisde met familie
Das 1. Apartment war leider schon etwas abgewohnt und das WLAN funktionierte nicht. Wir haben dann ein Upgrate für ein größeres und renoviertes Apartment bekommen. Personal sehr freundlich. Lage sehr gut (2 U Bahnstationen in 10min. Fussweg erreichbar).
4 nachten verbleven in februari 2024