Fitzrovia exquise restaurant / café KWARTAAL maakt deel uit van wat je verwacht achter het leven in de puntgevel architectonisch stijl Dudley Mansions op Hanson Street.
Dit is nu een van de meest populaire Londense West End locaties en dit aangenaam gepresenteerd 1e verdieping appartement heeft een warme gastvrije sfeer het leveren van een goed ontworpen receptie en ingerichte keuken en slaapkamer op een split-level.
Prachtige schilderachtige appartement op slechts enkele minuten van het winkelcentrum oase van Oxford Street.
Het appartement heeft een tweepersoonsmatras / bed op de bovenste verdieping van een split-level kamer, hieronder vindt u enkele opbergvakken.
Het appartement is goed uitgerust - u vindt er alles wat u nodig heeft om een ���heerlijke maaltijd te bereiden in de keuken, fris beddengoed en zachte handdoeken en gratis en snel tot 80 Mbps glasvezelbreedband.
Er is een badkamer met een bad en een douche erboven.
Andere voorzieningen zijn onder andere: elektrische kachels, automaten voor warme water, föhn, strijkijzer en een strijkplank, gratis wifi, kabel-tv, wasmachine, droogrek in de badkamer, een fornuis / magnetron / oven, Franse pers koffiezetapparaat, een koelkast en een vriesvak, broodrooster en een waterkoker, en een volledig uitgeruste keuken.
Het gehele appartement is voor de toegang.
EXTRA INFORMATIE:
We kunnen u voorzien van een babybedje en een babyvoedingstoel. Dit wordt alleen op aanvraag verstrekt en houd er rekening mee dat er geen beddengoed (dekbed, kussen) en lakens voor het babybedje worden verstrekt.
Een van onze medewerkers zal u bij aankomst om u in te checken en moet er eventuele calamiteiten tijdens uw verblijf, zullen wij u voorzien van een noodsituatie zonder werk uur nummer.
Laat ons uw aankomsttijd weten, want er kan een toeslag van toepassing zijn voor inchecken na 18.00 uur op een doordeweekse dag, op elk gewenst weekend en op feestdagen.
VEEL GESTELDE VRAGEN:
1. Wat is de check-in en check-out tijd?
- We zullen u te ontmoeten op de door u gekozen woning aan de check-in elk gewenst moment na 02:00. U kunt vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) vanaf 11:00 uur tegen een toeslag van £ 20 of vroeg inchecken vóór 11:00 uur tegen een toeslag van £ 40. Bel onze reserveringsafdeling 2 tot 3 dagen voor uw incheckdatum om de beschikbaarheid te controleren en te reserveren. Check out tijd is om 11 uur. - Een late check-out tot 13:00 uur kan vooraf worden gereserveerd voor £ 30 (afhankelijk van beschikbaarheid). Bel onze reserveringsafdeling 2 dagen voor uw vertrek om de beschikbaarheid te controleren.
2. Zijn er nog andere bijkomende kosten?
- Er is een extra wettelijke toeslag van £ 70, die het schoonmaken en administratie omvat, toegevoegd aan uw totale vakantie verblijf. Andere extra kosten van toepassing kunnen zijn als u nodig heeft geen werk uur check-in 06:00-09:00 (maandag tot vrijdag), op elk moment tijdens zaterdag en zondag, en feestdagen (£ 60). Dit is betaald via de website.
We zijn meer dan tevreden met die kleine extra bron om uw verblijf zo doelmatig en comfortabel te maken. Een kinderstoel of kinderbedje, bijvoorbeeld, kost £ 30. We kunnen deze toevoegen aan uw totale prijs overnachting wanneer u betaalt via de website.
3. Is er air-conditioning?
- Nee, er is geen airconditioning, maar als je wilt een fan voor het appartement zullen we één zonder extra kosten bieden.
4. Wat is de munteenheid van de prijzen?
- Al onze prijzen zijn in Groot-Britse Ponden.
5. Heeft u een airport pick-up service?
- Op dit moment worden er geen pick-up diensten van de luchthaven.
6. Hoe krijgen we de sleutel voor het appartement?
- Zodra de boeking is bevestigd, zullen wij u alles wat u nodig te sturen en te wachten voor u op een afgesproken tijdstip voor de deur om je nieuwe pad met de toetsen.
7. Wat zijn de manieren om mijn betaling te maken?
- Via de website.
8. Na de check-out om 11.00 uur, is er een opslagplaats die we kunnen gebruiken om onze bagage op te slaan tot ons vertrek?
- Nee, helaas niet. Toch raden wij u aan de opslagfaciliteiten in Kings Cross St Pancras Station gebruiken. Ze zijn op korte afstand van een van onze woningen, en zorgen voor een veilige en goedkope service.
9. Onze aankomst is erg laat in de avond / vroeg in de ochtend / 's nachts - is dit een probleem?
- Nee, we zullen ervoor zorgen dat er iemand om u te ontmoeten op het onroerend goed als je aankomt. Houdt u er rekening mee dat voor uit het werk uur check-ins, bij ons kantoor is gesloten, is er een toeslag van £ 60, die u kunt betalen op onze website.
10. Wat als mijn aankomsttijd is vertraagd / veranderd?
- Als uw aankomsttijd is veranderd, dan kunt u zorg ervoor dat je laat het ons weten via telefoon of e-mail zodat we kunnen zijn op het onroerend goed op uw nieuwe aankomsttijd.
11. Heeft u bieden beddengoed en handdoeken?
- Ja, we fris fris beddengoed en zachte handdoeken - genoeg voor het hele huishouden.
12. Kan ik koken in de keuken? Is het volledig uitgerust?
- Ja, de keuken vol met alles wat je nodig hebt om te koken tot iets moois. U zult een volledige set van bestek, borden, glazen, pannen etc. vinden
13. Is er een wasmachine in het appartement?
- Ja, er is een wasmachine in het appartement.
14. Is er parkeerplaats die wordt geleverd met het appartement?
- Nee, het appartement komt niet met een parkeerplaats.
15. Wat als er een noodsituatie tijdens ons verblijf?
- We gaan om u te voorzien van een telefoonnummer dat u 24/7 kan bellen in geval van nood.