Fotogalerie voor Hotel Astória





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 43
inclusief belastingen en toeslagen
14 okt - 15 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,4 van 10
Zeer goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Av. Tamandare, 241, Maringá, PR, CEP 87013-21
Over deze accommodatie
Hotel Astória
Vergelijkbare accommodaties

King Konfort Hotel
King Konfort Hotel
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.2 van 10, Zeer goed, 183 beoordelingen
De prijs is € 41
inclusief belastingen en toeslagen
14 okt - 15 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor overdekt parkeren: BRL 25 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen naar Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Astória Maringa
Astória Maringa
Hotel Astória Hotel
Hotel Astória Maringá
Hotel Astória Hotel Maringá
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Astória
8,2
Zeer goed
8,2
Netheid
8,2
Locatie
8,8
Personeel en service
8,0
Milieuvriendelijkheid
7,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Bruno Garcia
Zakenreiziger, Reisde met familie
3 jul 2025
Positief: Personeel en service
Custo benefício.
Bruno Garcia
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
João Carlos
Reisde met familie
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
João Carlos
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Vinícius
18 jun 2025
Vinícius
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Raquel
Reisde met familie
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Boa avaliação
Raquel
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Rodrigo
Zakenreiziger
15 jun 2025
Positief: Personeel en service
Rodrigo
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Fernanda Cristina
14 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fernanda Cristina
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Edinan
Zakenreiziger, Reisde met partner
8 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Edinan
2 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Nayhara
4 jun 2025
Nayhara
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ronaldo J
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ronaldo J
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Sergio
24 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel bem localizado e bom custo
Sergio
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Izabel
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Boa
Izabel
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Tiago Luis
Zakenreiziger
15 mei 2025
Positief: Personeel en service
Tiago Luis
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Victor Hugo
Reisde met familie
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Victor Hugo
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Adriana
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ótimo hotel
Adriana
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Carla Cristina
1 mei 2025
Carla Cristina
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Mayhume L
29 apr 2025
Mayhume L
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Guilherme
Zakenreiziger
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Guilherme
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Manoel
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Manoel
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Maria
Reisde met familie
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maria
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Mayara Sakamoto
Reisde met familie
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mayara Sakamoto
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
MARCUS
Reisde met familie
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Famoso BBB
MARCUS
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
LUIZ ROBERTO
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muito bom
LUIZ ROBERTO
2 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025