HUS HOTEL MARINGA
Hotel voor gasten met huisdieren met een bar/lounge bij een winkelcentrum in Maringá
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, privébadkamer laden

Standaard Twin kamer, privébadkamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Av Horacio Raccanello Filho, 5105, Maringá, 87020-035
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Thomasi Maringa
Hotel Thomasi Maringa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Fitnessruimte
8.6 van 10, Uitstekend, 562 beoordelingen
De prijs is € 34
inclusief belastingen en toeslagen
2 aug - 3 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. BRL 40 per persoon
- Toeslag voor overdekt parkeren: BRL 30 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: BRL 35 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Airconditioning is beschikbaar tegen extra tarief
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Google Pay, Apple Pay en Pixiv Pay.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Deze accommodatie gebruikt zonne-energie
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en raambeveiliging
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van ALLSAFE (Accor Hotels) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen naar Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ibis budget Maringa Hotel
Hotel Maringa
ibis budget Maringa
Ibis Budget Maringá
HUS HOTEL MARINGA Hotel
HUS HOTEL MARINGA Maringá
HUS HOTEL MARINGA Hotel Maringá
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HUS HOTEL MARINGA
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Daniel
6 mei 2025
Positief: Personeel en service
Daniel
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Tiago
Zakenreiziger
25 apr 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
Tiago
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Gilberto
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gilberto
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Felipe
Reisde met een groep
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Felipe
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Celia
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Celia
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Edson
23 apr 2025
Edson
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Francisco Tiago
Zakenreiziger
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Francisco Tiago
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Stefani
22 apr 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stefani
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
ROBERTA
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ROBERTA
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ricardo
Zakenreiziger
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ricardo
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Tainá
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tainá
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Vinícius
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vinícius
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Bruno
18 apr 2025
Bruno
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Caio Henrique
Zakenreiziger
18 apr 2025
Negatief: Personeel en service
Atendimento ruim
Caio Henrique
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Edlayne f
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ótimo hotel
Edlayne f
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Leila satomi
13 apr 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Leila satomi
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Izabeli
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Izabeli
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Karina
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel ótimo custo benefício e pet friendly
Karina
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander
Zakenreiziger
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alexander
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Giselly
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Giselly
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Pedro
2 apr 2025
Pedro
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
LARISSA
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LARISSA
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Natacha
31 mrt 2025
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Natacha
1 nacht verbleven in maart 2025
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Marazul Dive resort
- Hotel Metropol
- Elena Studios and Suites
- Royal Star Beach Resort
- B&B Rolde
- Senator Banus Hotel
- Villa's Nederland
- Holiday Inn Express Köln-Mülheim by IHG
- Chalet 40 m2 en een bijgebouw van 20m2
- Hotels in Positano
- TM Hotel Düsseldorf
- B&B HOTEL Metz Est Technopole Pôle Santé
- Particuliere vakantiehuizen Sibculo
- Dom Pedro Madeira
- Hotel Sabina Playa Adults Only (+16)
- 15 min van Disneyland Parijs, Casa Caramel Large Family House of met vrienden
- Kimpton De Witt Amsterdam by IHG
Vluchten
Vakantiehuizen
Algemeen