Four Points By Sheraton Makassar
Gezinsvriendelijke accommodatie met 3 restaurants en een lokale shuttleservice
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Four Points By Sheraton Makassar





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 38
inclusief belastingen en toeslagen
23 jul - 24 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Presidentiële suite, 2 slaapkamers, niet-roken, uitzicht op stad laden

Presidentiële suite, 2 slaapkamers, niet-roken, uitzicht op stad
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Een bidet
Badjassen
Alle foto's voor Executive suite, 1 slaapkamer, niet-roken, uitzicht op stad laden

Executive suite, 1 slaapkamer, niet-roken, uitzicht op stad
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Ledtelevisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Een bidet
Badjassen
Privébadkamer
Alle foto's voor Kamer, 3 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Kamer, 3 eenpersoonsbedden, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Ledtelevisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Een bidet
Badjassen
Privébadkamer
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Ledtelevisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Een bidet
Badjassen
Privébadkamer
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Ledtelevisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Een bidet
Badjassen
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl. Andi Djemma No. 130, Makassar, South Sulawesi, 90222
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hyatt Place Makassar
Hyatt Place Makassar
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 15 beoordelingen
De prijs is € 54
inclusief belastingen en toeslagen
20 jul - 21 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. IDR 125000 voor volwassenen en ca. IDR 62500 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 250000 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor extra bed: IDR 400000.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Marriott) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Four Points Sheraton Makassar Hotel
Four Points Sheraton Makassar
Four Points By Sheraton Makassar Hotel
Four Points By Sheraton Makassar Makassar
Four Points By Sheraton Makassar Hotel Makassar
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Four Points By Sheraton Makassar
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
YOHEI
22 feb 2025
YOHEI
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Yogi
Zakenreiziger
19 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yogi
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Chiquita
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chiquita
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Michaël
Zakenreiziger
17 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Agreable séjour
Michaël
4 nachten verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
9 dec 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Chiquita
2 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chiquita
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Erina
9 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Erina
3 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Sachiko
5 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sachiko
3 nachten verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
Nathan
Zakenreiziger
5 jul 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nathan
4 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Philip
2 apr 2023
Philip
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Ronald
14 aug 2022
Ronald
3 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 feb 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 jan 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Khan, Australia
Reisde met een groep, Zakenreiziger
23 dec 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Khan
10 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
22 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
12 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
daniel
8 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service
daniel
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Johanna
18 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Johanna
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Atsushi
6 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適です。
Atsushi
2 nachten verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Raid
29 jun 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Dark Dirty room and bad view.
Raid
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 jun 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juni 2018
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Bawah Reserve
- The Udaya Resorts and Spa
- Batatu Resort - Adults Only
- Patal Kikian Villas
- The Natsepa Resort & Conference Center
- Pool Villa Merumatta Senggigi
- Sawah Indah Villa
- The Kayon Jungle Resort
- Bvlgari Resort Bali
- Blue Harbor Beachfront Villas & Resto
- Puri Dajuma Beach Eco-Resort & Spa
- Gili Air Bungalows
- La Cabane Bali
- Pondok Bamboo Villa
- Padma Resort Ubud
- Munduk Sari Garden Villa
- Taman Sari Bali Resort & Spa
- Mason Elephant Lodge
- Kanawa Beach Resort
- Sumberkima Hill Private Villa Retreat
- PinkCoco Gili Air - Constant Surprises & for Cool Adults Only
- Vila Ombak Hotel
- Ecolodge Bukit Lawang
- Santi Mandala Villa & Spa
- Renaissance Bali Uluwatu Resort & Spa
- Villa Sari Lombok, Hidden treasure
- AVIA Villa Resort
- The Patra Bali Resort & Villas
- Villa Pelangi Bali
- PinkCoco Uluwatu - Constant Surprises & for Cool Adults Only