Een binnenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Zafiro Ca'n Picafort

4 out of 5
Zafiro Ca'n Picafort
Camp dAvall, S/N, Santa Margalida, Balearic Islands

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 80 van 157 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 61 van 157 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 157 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 157 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 157 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A very clean accomodation and hotel. Twice a day the pools are checked.
7 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Director Zafiro Can Picafort op 12 jun 2019
"Dear Expedia guest, Thank you for taking the time to leave such a lovely review regarding your recent stay. I am delighted to see that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back to Mallorca again soon. Kind regards, Antonio Martí Zafiro Can Picafort Hotel General Manager"

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Leuk hotel goede sfeer ook voor kleine kinderen.
Leuk hotel goede sfeer ook voor kleine kinderen. Kamers zijn echt wel toe aan een update. Bedden en bank zijn doorgezakt en versleten. Zou geen all inclusive doen. Eten was smiddags en savonds vaak koud en teleurstellend.
8 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Recepción Zafiro Ca'n Picafort op 2 okt 2018
Dear guest; Thank you very much for you time and your words, they always help us to improve. We hope to welcome you again in the future. Kind regards.

8/10 – Goed

Sam, Amstelveen

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel voor gezinnen.
Leuk en goed verzorgd hotel voor gezinnen. Er wordt veel gedaan voor de kindjes en de zwembaden zijn erg leuk. Nadeel was wel dat de zwembaden nog erg koud waren omdat ze niet verwarmd zijn. In de zomer is dat ook niet nodig maar wij waren hier in mei. Hierdoor hebben we niet veel kunnen zwemmen. Verder vonden we de openingstijden van de restaurants wat aan de krappe kant en het personeel kon niet allemaal goed Engels. Maar over het algemeen zeker een goed hotel.

10/10 – Uitstekend

Jeane, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een schoon en luxe hotel
Een heel mooi complex met mooie kamers. Ik verbleef in een kamer met terras en jacuzzi. Deze was super en heerlijk. We hebben hier enorm genoten!
Reactie van Toni Marti op 24 okt 2016
Dear Jeane, Thank you very much for your positive review of our hotel and for your recommendation. It was a pleasure for all our staff to welcome you at our hotel and we hope to see you again very soon. Best regards

10/10 – Uitstekend

Matthew Densham

Positief: Netheid

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Nadine

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Jens

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Gutes Hotel. Zum Strand ist es etwa 400-500 Meter was gut machbar. Anlage ist sehr gepflegt und Zimmer auch gut. Essen gute Auswahl. Parkmöglichkeit vor dem Hotel gut. Hinterm Hotel ist uns leider der Wagen beschädigt worden in der Nacht. Dort ist es nicht so gut beleuchtet. Also am besten vor dem Eingang an der Straße parken.
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Juanma Zafiro Can Picafort op 16 okt 2023
Thank you for taking the time to leave a review of your recent stay at our hotel. We appreciate your feedback and are delighted to hear that you had an overall positive experience.It's great to know that you found our hotel to be of good quality, with well-maintained facilities and comfortable rooms. We're also pleased that you enjoyed the food selection during your stay.We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the future and provide you with an even more enjoyable stay. Your feedback is invaluable in helping us enhance our services.Thank you again for choosing our hotel, and we look forward to hosting you again soon.Sincerely,Juanma F.

8/10 – Goed

Karin Næss

4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Juanma Zafiro Can Picafort op 16 okt 2023
Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay with us. We are pleased to see that you rated your experience an 8 out of 10. Your opinion is valuable to us, and we appreciate your input.We're delighted to know that you had a positive overall experience, but we're always striving to improve. If you have any specific comments or suggestions on how we can make your next stay even better, please don't hesitate to share them with us.Warm regards,Juanma F.

10/10 – Uitstekend

Amy

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was amazing as were the staff, especially the animation team. The kids had a blast and it was also relaxing for the parents. Will definitely go again!
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Juanma Zafiro Can Picafort op 16 okt 2023
Thank you for your wonderful review! We are delighted to hear that you had an amazing stay at our hotel and that our staff, particularly the animation team, left a positive impression on you. It's fantastic to know that your kids had fun, and you found the experience relaxing for the parents. We truly appreciate your kind words and are thrilled to know that you'll be returning. We look forward to welcoming you back for another memorable stay!Kind regards.Juanma F.

10/10 – Uitstekend

sebastian

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Utmärkt familjehotell med bra pooler
Fina stora rum med alla bekvämligheter, väl städat, mycket bra poolområde för barnen, trevlig personal, litet gym men ändå mycket olika redskap. Utmärkt vistelse med familjen. Gillar att nyckeln (ett armband) fungerar för att betala sådant som kostar extra i hotellområdet, klassiskt all-inclusive. Men man var dock ändå tvungen att bära runt kontanter eftersom många barnaktiviteter (trampolin, små karuseller, biljard osv.) krävde kontanter, så det var ett stort, men ändå ända minuset.
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Juanma Zafiro Can Picafort op 21 sep 2023
Thank you very much for taking the time to share your experience of your stay at our hotel. We're delighted to hear that you enjoyed your spacious room with all the amenities and the well-maintained surroundings. It's also great to hear that you and your family had an excellent stay and that you liked our pool area and the small gym with various equipment.We appreciate your comments about our key bracelet system for paying for extra services in the hotel area. We always strive to make our guests' experience as convenient as possible. We value your feedback and hope that you will choose to stay with us again in the future. If there's anything else you'd like to discuss or if you have any additional comments, please feel free to contact us. Thank you again for choosing our hotel, and we look forward to welcoming you back soon.

8/10 – Goed

Davit

9 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Juanma Zafiro Can Picafort op 16 okt 2023
Thank you so much for taking the time to leave us a positive review about your stay. We are delighted to hear that you had a great experience with us. Our team works hard to provide the best possible service, and your feedback is truly appreciated.We hope to have the pleasure of hosting you again in the future. If there's anything more we can do to make your next stay even better, please don't hesitate to let us know.Thank you once again for your kind words.Best regards,Juanma F.

10/10 – Uitstekend

Ko

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Juanma Zafiro Can Picafort op 16 okt 2023
Thank you for taking the time to leave a review about your stay.We are so grateful that you took the time to share your thoughts and experiences from your stay with us. Your feedback is invaluable to us, and it helps us continuously improve our services. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Kind regards.Juanma F.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
7 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
14 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Zafiro Can Picafort op 17 jul 2023
Muchas gracias por su puntuación. Le agradecemos que haya tomado su tiempo en puntuarnos.Un saludo,Doménica MaitteGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Barry

Reisde met familie
Positief: Netheid
Great Hotel
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Zafiro Can Picafort op 17 jul 2023
Thanks for your review. We appreciate it.Have a lovely night.Doménica Maitte.Guest Relations Manager.

2/10 – Ontzettend slecht

Satyam

Reisde met familie
Negatief: Comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Juanma. Zafiro Can Picafort op 19 jun 2023
Dear Mr AroraThank you for choosing to stay with us at our hotel. We hope you had a wonderful time during your stay. We appreciate your feedback regarding the issue you experienced while waiting for a taxi.While we strive to provide the best possible service to our guests, we regret that we are unable to control the waiting times of taxis. However, we did our best to assist you with the situation and ensure a smooth resolution, even tho we are not responsable for the taxi services, because they are external services. We regret that this incident affected your experience in our hotel.To avoid any inconvenience in the future, we suggest booking a taxi in advance for your airport transfers. By doing so, you can guarantee that a taxi will be ready and waiting for you at the scheduled time.We value your feedback and continuously work towards improving our services. We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the future and provide you with an even better experience.If you have any further questions or need assistance with anything else, please don't hesitate to let us know. Best regards,Juanma F.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Good hotel with some improvements
Great hotel with lots of activities and pools to use. The room itself was fine and although there was a kitchen in it, there were very few utensils and nothing to wash or clean dishes. The buffet breakfast and dinner were impressive with the amount of choice, but the quality of the food was not great, and given the price for this I would have expected better. The staff at reception didn't seem to know what was going on at the hotel as I asked a couple of questions throughout the trip (restaurant opening times etc) and they didn't know but told me to look up the app. Overall a good hotel but a few improvements would make the stay even better.
5 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Juanma Zafiro Can Picafort op 5 jun 2023
Dear guest,We appreciate your kind words about your stay at the Zafiro Can Picafort and are so happy you have arrived home with this beautiful memory of your holiday.We are totally convinced that reviews like yours are the best possible way to convey the Zafiro experience and we are so happy you decided to share it here. We hope to have the opportunity to see you again very soon in one of our Zafiro Hotels.Our warmest regards,Juanma F.

10/10 – Uitstekend

Sameer

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing place for kids
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Reception Zafiro Can Picafort op 4 jun 2023
Dear Family Sammer,Thank you very much for your comment. We are happy to hear that our little guests had lots of fun and hope you've created lots of memorable memories. Hope to welcome you again in the future.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Annika

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Dejligt og meget familievenlig sted, god mad og service
4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Joana. Zafiro CanPicafort op 6 mei 2023
Thank you very much for your nice words.We hope to see you again.

2/10 – Ontzettend slecht

Jeanette

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Leonardo op 20 apr 2023
Dear Mrs. Anjorin;Thank you very much for your feedback.According with the infomation we have from our Manager, we have already compasated the other family that came with you. However we will glad to speak with you personaly. ¿Could you please infom us about your phone number in order to call you?Kind regardsLeonardo Amengual

6/10 – Redelijk

Nancy

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Poolanpage super! Leider sind die Zimmer sehr in die Jahre gekommen. Sauberkeit der Putzfrauen leider sehr schlecht. Dusche stank sehr nach Kanal.
6 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Antoni J. Flores Zafiro Can Picafort, Hoteldirekt op 26 okt 2022
Sehr geehrte Nancy,vielen Dank für Ihr Feedback zu unserem Hotel Zafiro Can Picafort.Wir bedauern es sehr, dass unser Hotel Ihren Erwartungen nicht gerecht werden konnte und entschuldigen uns vielmals, dass die Sauberkeit Ihres Zimmers nicht Ihren Vorstellungen entsprach. Momentan bieten wir die Zimmerreinigung nur auf Anfrage aN. So können unsere Gäste selber entscheiden, ob unser Reinigungspersonal das Zimmer betreten soll oder nicht. ;)Schade, dass Sie sich nicht direkt bei unserer Rezeption gemeldet haben, gern hätten wir sofort eine zufriedenstellende Lösung für Sie gefunden.Freundliche Grüße,Antoni J. FloresZafiro Can Picafort, Hoteldirektor

10/10 – Uitstekend

Graham

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Very good.
Enjoyed an 8 night stay as family of 4. Generally excellent. New aircon law in Spain meant that some area were uncomfortably warm. Bedroom also warm at times. Food very good. Pools very good. Staff amazing. Would recommend to any family with young children.
8 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Joanne

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A beautifully maintained resort with friendly staff, good food and fun entertainment.
7 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Sandra

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Great for a family holiday
Great facilities for the kids, pools fantastic, staff very friendly and helpful, entertainment daily and food at the pool bar was lovely
10 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
7 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Christofer

Reisde met familie
Mycket slitet hotell där majoriteten av aktiviteterna var sönder, ur bruk eller mycket slitet. Maten var riktigt dålig för priset per person. Tog 2 dagar att få upp temperatur på rummet. Söndriga vitvaror.
6 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Zafiro Can Picafort Hotel General Manager op 20 apr 2022
Dear Christofer, Thank you for taking the time to write a review, and I am so sorry that your experience with us was disappointing. We take all guest feedback very seriously, and we're constantly working to improve all aspects of our service and facilities. I hope you will consider staying with us again so that we can demonstrate the level of service that we are known for. If you do plan to be in the area again, please contact me directly by asking for the General Manager and I will personally oversee your stay. Many thanks, Antoni J. Flores

8/10 – Goed

Olga

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
8 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Afamefuna

Positief: Netheid, comfort kamer
Family holiday
Great property! Will definitely go again.
8 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Recepción op 22 aug 2021
"Dear Afamefuna, Thank you so much for the wonderful review! I am thrilled to read that you had a relaxing break in Mallorca. Hopefully it won’t be too long before you book another few days of rest and relaxation for yourselves. We look forward to welcoming you back in the near future. Warmest regards,

10/10 – Uitstekend

Emelie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice vacation on a great hotel
Amazing hotel, big pool area, god food (all inclusive) nice rooms, comfy beds, near beach and a little town. Friendly stuff.
7 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Alex

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Royal rooms with hot tub amazing. Loads of entertainment for kids. Recommend it. Staff very helpful. There was literally nothing bad.
5 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Entertainment team were very good. Engaged well with the children and adults. Wide range of activities available also.
6 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Dorit

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super dejligt sted, god atmosfære for både børn og voksne.
6 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Recepción Zafiro Ca'n Picafort op 21 okt 2019
Dear guest: Thank you very much for your good punctuation. We hope to welcome you again in the future. Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
7 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Recepción Zafiro Ca'n Picafort op 21 okt 2019
Dear guest: Thank you very much for your good punctuation. We hope to welcome you again in the future. Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Tom

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Recepción Zafiro Ca'n Picafort op 21 okt 2019
Dear guest: Thank you very much for your good punctuation. We hope to welcome you again in the future. Kind regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Recepción Zafiro Ca'n Picafort op 21 okt 2019
Dear guest: Thank you very much for your good punctuation. We hope to welcome you again in the future. Kind regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schöne Ferienanlage mit super Poolanlage, grosszügige Appartements, praktisch eingerichtet, sehr gutes Bett ( jedenfalls für mich) Das Hotel ist extrem Familienfreundlich, dadurch viele Kinder. Animation ist ok, nicht aufdringlich Bei meiner nächsten Reise mit Kind würde ich dieses Hotel wieder wählen! Abraten würde ich vom Sammeltransfer vom Flughafen, Mit 2.5 Stunden war der doch etwas lang, wir waren fast die letzten die abgesetzt wurden
7 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Zafiro Can Picafort Hotel Manager op 20 okt 2019
Lieber gast, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine so positive Bewertung zu Ihrem letzten Aufenthalt bei uns zu verfassen. Ich freue mich sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und hoffen, Sie bald wieder bei uns auf Mallorca begrüßen zu können. Mit freundlichen Grüßen, Antoni Martí

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel mit seiner Poollandschaft ist wirklich total toll. Allerdings muss man wissen, dass die Pools nicht beheizt sind und das war im Oktober schon sehr Grenzwerten.
7 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Zafiro Can Picafort Hotel Manager op 20 okt 2019
Lieber gast, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine so positive Bewertung zu Ihrem letzten Aufenthalt bei uns zu verfassen. Ich freue mich sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und hoffen, Sie bald wieder bei uns auf Mallorca begrüßen zu können. Mit freundlichen Grüßen, Antoni Martí

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel. Although pools very cold. Even the indoor pool and jacuzzi were cold.
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Zafiro Can Picafort Hotel General Manager op 14 okt 2019
Dear guest, Thank you for your recent stay and for taking the time to leave a review. We value your feedback regarding your stay at Zafiro Can Picafort Hotel. Your comments have been passed on to our management team to help improve our service. We hope to welcome you back to our hotel in the near future. Best regards, Antonio Martí

8/10 – Goed

Katja, Sylt

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Es gab leider keine Lüftung im Badezimmer somit roch das Zimmer leider muffig. Die Anlage ist toll, nicht zu groß aber groß genug damit man sich nicht auf die Füße tritt! Die Kinderanimation am Abend könnte etwas abwechslungsreicher sein! Wir hatten ein swimup Zimmer gebucht und es auch viel genutzt mit den Kindern.. gesamt Bewertungen: wir würden wieder kommen!
8 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Zafiro Can Picafort Hotel Manager op 20 okt 2019
Liebe Katja, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine so positive Bewertung zu Ihrem letzten Aufenthalt bei uns zu verfassen. Ich freue mich sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und hoffen, Sie bald wieder bei uns auf Mallorca begrüßen zu können. Mit freundlichen Grüßen, Antoni Martí

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Hotel manager op 2 okt 2019
Thank you very much for a good score for our hotel. We hope to see you son. Best regards The management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personal amable, buenas instalaciones pero horarios de piscina y comidas para extranjeros
9 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Director General Zafiro Can Picafort op 20 okt 2019
Estimado cliente, Muchas gracias por tomarse el tiempo necesario para escribir esta encantadora reseña sobre su estancia con nosotros. Me alegra saber que disfrutó su visita y esperamos poder darle la bienvenida de nuevo. Atentamente, Antoni Martí

10/10 – Uitstekend

Christophe, Aubagne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très large choix d'ambiance piscine, personnel au top très agréable et serviable.
5 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Zafiro Can Picafort Gérant de l'hôtel op 13 okt 2019
Cher Christophe, Merci d'avoir pris le temps de laisser une si belle critique concernant votre récent séjour. Je suis ravi de voir que vous avez apprécié votre séjour parmi nous et nous espérons vous accueillir à nouveau à Majorque bientôt. Bien cordialement, Antoni Martí

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr familienfreundlich, man sollte sich der vielen Kinder bewusst sein, wenn man ohne anreist
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Hotel manager op 9 okt 2019
Sehr geehrter Gast, Vielen dank füer Ihre positive Bewertung. Wir wurden uns freuen Sie bald im Hotel begruessen zu dürfen. Mit freundlicehn Grüssen Antonio Martí Hotel Direktor

10/10 – Uitstekend

anna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van hotel manager op 6 sep 2019
"Dear Anna, Thank you for taking the time to leave such a lovely review regarding your recent stay. I am delighted to see that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back to Mallorca again soon. Kind regards, Antonio Martí Zafiro Can Picafort Hotel General Manager"

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Recepción Zafiro Ca'n Picafort op 21 okt 2019
Dear guest: Thank you very much for your nice review. We hope to welcome you again in the future. Kind regards.

10/10 – Uitstekend

CHRISTINE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastique
Séjour fabuleux en famille ! Je recommande sans hésiter !
7 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Zafiro Can Picafort Gérant de l'hôtel op 13 okt 2019
Cher Christine, Merci d'avoir pris le temps de laisser une si belle critique concernant votre récent séjour. Je suis ravi de voir que vous avez apprécié votre séjour parmi nous et nous espérons vous accueillir à nouveau à Majorque bientôt. Bien cordialement, Antoni Martí

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Está totalmente adaptado para unas vacaciones con niños. Eso fue lo mejor
7 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Director General Zafiro Can Picafort op 20 okt 2019
Estimado cliente, Muchas gracias por tomarse el tiempo necesario para escribir esta encantadora reseña sobre su estancia con nosotros. Me alegra saber que disfrutó su visita y esperamos poder darle la bienvenida de nuevo. Atentamente, Antoni Martí