Junior suite | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek

Beoordelingen van Manila Crown Palace Hotel

2.5 out of 5
Manila Crown Palace Hotel
1726 Adriatico Street corner, Alonzo Street, Malate, Manila, Manila

Beoordelingen

6,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 27 van 284 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 97 van 284 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 79 van 284 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 51 van 284 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 30 van 284 beoordelingen" "

6,0/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

5,2/10

Voorzieningen

5,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Ken, Washington

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was very disappointed on this hotel. I suppose to check in by the time I arrived but the hotel was close. I asked the staff coz ive just book online theyd say they were for couple months already but how come the hotel still i could see it thru online booking
1 nacht verbleven in november 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

16 nachten verbleven in oktober 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Ruiz Gabrielle

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Scammed
The hotel was closed, i did’t got my money back
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Ryan

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Stephen

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was crap. No hot water. Then no water at all. Would never stay there again
2 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

マカティーよりマラテ, japan

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
テレビが壊れており、見れませんでした。 部屋の明かりも入り口近くのは作動せず、枕元のスイッチのみ 反応します。 一階のステーキハウスが改装中で利用不可でした。 値段が安いので、格安旅行したいときはまた利用しようと思います。 フロントの女性はあまり愛想が良くありませんでした・・・・。 金額が安く、飲食に困りませんので理解できる方にはお勧めです。
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

SERGE

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
vivre dans la rue s'ai mieux
hotel peu recommandable restaurant n'existe plus
13 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Koki

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

thomas

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

RYOJI

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

JEONGYONG

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
電気関係が全然だめ後以前はモーニングが有りましたが今はないです
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

TAEHO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
到着後シャワーを浴びると排水が出来ず水が溢れ不衛生。テレビが映らず毎日組むを言うが直ったのは4日後 一番の問題は朝食付きで申し込んでるのに声寺中との理由で朝食なし毎朝外に食べに行くはめにエクスペディアにも問題が大きいと思います。情報は正確に取得するべきです。代替え朝食もない返金もない最悪な旅行になった
8 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋の掃除は連絡しないと一日中 make up roomに来ない、在室している時に隣、向い側の check outした部屋まで来て部屋を綺麗にして居るのに客が続けて滞在する部屋は,午前中に直ぐ隣まで来ても声掛けも しないで引き上げている。 又シャワールームの床コーナー部カビのような黒ずみが多くある、トイレの水洗の量が少ないのかパイプが詰まるので、トイレットペーパーは 流さないで脇の屑籠に入れるようにと言われました。はじめての経験をした。相対的に同価格クラスのホテルと比べて対応等でお勧め出来ない。今回 internetで申し込み時は朝食付で申し込みをしたが、現地では ホテルの食堂は改装中で朝食無しでそのことはExpediaには連絡をして 有りExpediaは知つているので確認をしてくれとのことでした。
5 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ベッド等は良いのですがその他が清潔感があまりない セキュリティボックスの所が暗くて利用しづらい カップ☕スプーンなど不十分 クーラーの効きが悪い スタッフの対応が遅い など
3 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Arnel

4 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Kazuo

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
ホテルもホテルズドットコムも最悪
朝食付きで予約したのにも関わらず、レストランの工事とのことで全日朝食無しというあり様。ホテルズドットコムに問い合わせても最初の返答は「朝食無しのプラン」だと堂々と言い切る始末。証拠を見せろと言うので予約のハードコピーを送ると「申し訳ない。3%のポイント還元で」と。そんなんで朝食代金賄えるかっ!と言ったっきり返信無し。酷すぎます。
20 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

원진

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
전반적으로 가격대비 완전 좋았습니다 직원들도 친절하고 뭐 말레테 중심지랑 완전 가깝고 부족할게 하나도 없었는데 단한가지 아쉬운점이 샤워하고나면 물이 안내려가서 골치좀 썩었습니다 너무 천천히 물이빠지는게 불편햇구요 제가 이용한 408호 말고는 다른방을 배정받았으면 전 완전 만족하고 갔을거같습니다
4 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
property not to standards, it says breakfast included but no breakfast is offered
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

RYO

3 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Makoto

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
二度と利用したく無いですね!
Wi-Fiは繋がらない、シャワーは水しか出ない、部屋の清掃は16時に部屋に戻っても済ませて無い、夜中に廊下で騒いでる人が居るから、注意する様にフロントに伝えても対応しない、ドライヤーも無い、今迄フィリピンで宿泊したホテルで一番最低な環境でした!
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

RYOJI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

hyuk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
강추
위치,서비스,친절함 등으로 볼때 가성비 갑 호텔임
8 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Christian

Hôtel vieillissant
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
洗面所の蛇口が壊れて取れました。 接着剤で補修の跡がありました。 シャワーヘッドの横から漏れがひどく真下に シャワーが来ませんでした、ゼムクリップ(大)持参し 抑えないとシャワー浴びれませんよ(全部壁に降り注ぎます) フロントの方などは親切でしたが、設備のメンテナンスに 少し不安です、ドアのかぎもカードキーですが、反応せず 2日目からは物理キーでの世情になり、なくすと5000pと言われました。 金額は安いので安上がりに泊まる場合はまた利用価値はあると思います 1階にKTVとステーキ屋があります。 ロビンソンまでは少し遠いです
3 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
The room and service is bad
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Mariah op 27 sep 2019
We consistently strive to ensure that our guests’ needs and expectations are met and deeply regret that we have let you down. Your experience is certainly not reflective of our true level of service and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We are reviewing your comments with our team so we may further improve upon the services we offer. Thank you for reaching out to us, and we hope to regain your trust so we can welcome you back to our hotel in the future.

6/10 – Redelijk

MariaPaz, USA

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
There staff is very nice. Room is not that clean, smells smoked.
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Mariah op 27 sep 2019
Hi Maria, we consistently strive to ensure that our guests’ needs and expectations are met and deeply regret that we have let you down. Your experience is certainly not reflective of our true level of service and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We are reviewing your comments with our team so we may further improve upon the services we offer. Thank you for reaching out to us, and we hope to regain your trust so we can welcome you back to our hotel in the future.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Shellah Mae

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
They don.t fixed the phone and the front ladies are not working.And the curtains is not fit thats why
7 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
エアコンリモコン無い、室内電話故障、朝食サンドイッチ2種類無い。
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

chanmin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

T

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
水が出なかったり、エアコンのリモコンが無く、フロントに行かないと出してもらえない、料理とハエが一緒に調理されている等悪いところだらけでした。
2 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
ル-ムキ-.TV等施設器具が古い。
2 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Garry

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Never again
Terrible never again enough said
1 nacht verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

hk, 神戸

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6fにとまりましたが、天井の1部分から水もれ、ぽつぽつと落ちて来ます。夜は向かいの店から大きい音楽が聞こえて来ます、エアコンも音がうるさいので寝る前に消さないと寝れません。朝食も満足出来ませんでした。
5 nachten verbleven in juni 2019