1726 Adriatico Street corner, Alonzo Street, Malate, Manila, Manila
Beoordelingen
6,2
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 27 van 284 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
27
Gastenscore: 8 - Goed. 97 van 284 beoordelingen" "
8 - Goed
97
Gastenscore: 6 - Redelijk. 79 van 284 beoordelingen" "
6 - Redelijk
79
Gastenscore: 4 - Matig. 51 van 284 beoordelingen" "
4 - Matig
51
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 30 van 284 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
30
6,0/10
Netheid
6,8/10
Personeel en service
5,2/10
Voorzieningen
5,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Ken, Washington
24 nov 2020
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was very disappointed on this hotel. I suppose to check in by the time I arrived but the hotel was close. I asked the staff coz ive just book online theyd say they were for couple months already but how come the hotel still i could see it thru online booking
Ken
1 nacht verbleven in november 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
25 okt 2020
Geverifieerde reiziger
16 nachten verbleven in oktober 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Ruiz Gabrielle
12 okt 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Scammed
The hotel was closed, i did’t got my money back
Ruiz Gabrielle
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Ryan
9 mrt 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Ryan
1 nacht verbleven in maart 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
24 feb 2020
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
16 feb 2020
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 feb 2020
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Stephen
5 feb 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was crap. No hot water. Then no water at all. Would never stay there again
Stephen
2 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
マカティーよりマラテ, japan
21 jan 2020
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
전반적으로 가격대비 완전 좋았습니다 직원들도 친절하고 뭐 말레테 중심지랑 완전 가깝고 부족할게 하나도 없었는데 단한가지 아쉬운점이 샤워하고나면 물이 안내려가서 골치좀 썩었습니다 너무 천천히 물이빠지는게 불편햇구요 제가 이용한 408호 말고는 다른방을 배정받았으면 전 완전 만족하고 갔을거같습니다
원진
4 nachten verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
16 nov 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
property not to standards, it says breakfast included but no breakfast is offered
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
RYO
12 nov 2019
RYO
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
4/10 – Matig
Makoto
Zakenreiziger
31 okt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We consistently strive to ensure that our guests’ needs and expectations are met and deeply regret that we have let you down. Your experience is certainly not reflective of our true level of service and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We are reviewing your comments with our team so we may further improve upon the services we offer. Thank you for reaching out to us, and we hope to regain your trust so we can welcome you back to our hotel in the future.
6/10 – Redelijk
MariaPaz, USA
Reisde met familie
9 sep 2019
Positief: Personeel en service
There staff is very nice. Room is not that clean, smells smoked.
MariaPaz
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Mariah op 27 sep 2019
Hi Maria, we consistently strive to ensure that our guests’ needs and expectations are met and deeply regret that we have let you down. Your experience is certainly not reflective of our true level of service and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We are reviewing your comments with our team so we may further improve upon the services we offer. Thank you for reaching out to us, and we hope to regain your trust so we can welcome you back to our hotel in the future.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 sep 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Shellah Mae
3 sep 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Shellah Mae
2 nachten verbleven in augustus 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 aug 2019
Negatief: Personeel en service
They don.t fixed the phone and the front ladies are not working.And the curtains is not fit thats why
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
18 aug 2019
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in augustus 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 aug 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
エアコンリモコン無い、室内電話故障、朝食サンドイッチ2種類無い。
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
chanmin
13 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
chanmin
2 nachten verbleven in augustus 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
17 jul 2019
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2019
2/10 – Ontzettend slecht
T
Reisde met een groep
17 jul 2019
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten