Manila Venetian Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Manila

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Manila Venetian Hotel

Lobby
Interieur
Exterieur
Interieur
Familiekamer | Gratis wifi, beddengoed

Populaire voorzieningen

  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
186, Aurora Blvd, Santa Cruz,, Santa Cruz, Manila, Manila, 1008

In de buurt

  • St. Luke's Medical Center - 6 min. rijden - 4.9 km
  • Rizal Park - 6 min. rijden - 5.3 km
  • Amerikaanse Ambassade - 7 min. rijden - 6.8 km
  • Manila Ocean Park - 8 min. rijden - 6.8 km
  • SM North EDSA - 10 min. rijden - 8.8 km

Lokaal vervoer

  • LRT-station Abad Santos - 6 min. lopen
  • Station Manila Blumentritt - 9 min. lopen
  • Manila (MNL-Ninoy Aquino Intl.) - 39 min. rijden

Restaurants

  • ‪Starbucks - ‬5 min. lopen
  • ‪Ping Ping Lechon - ‬9 min. lopen
  • ‪Mila's Lechon - ‬8 min. lopen
  • ‪Kowloon House - ‬1 min. lopen
  • ‪Starbucks - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Manila Venetian Hotel

Hotel in de buurt van Manila Ocean Park
Manila Venetian Hotel biedt onder meer voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice aan. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Manila Venetian Hotel zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi.
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders

Gesproken talen

Engels en Filipijns

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Restaurants ter plaatse

  • Jollibee(walking distance

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Geen schoonmaakservice
  • Stomerij-/wasserijservice

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Meer

  • Airconditioning

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 17

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 09.00 uur en 18.00 uur geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 12 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Belangrijke informatie

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Manila Venetian
Manila Venetian Hotel
Venetian Hotel Manila
Venetian Manila
Venetian Manila Hotel
OYO 104 Venetian Hotel
OYO 104 Manila Venetian
OYO 104 Venetian

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Manila Venetian Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Manila Venetian Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Manila Venetian Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Manila Venetian Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Manila Venetian Hotel?

Dit hotel ligt in Santa Cruz, op 2 km van Universiteit van Santo Tomas en binnen 5 km afstand van Universiteit Far Eastern en Kerk van Quiapo. Ook Divisoria Market en Manila Metropolitaans Theater liggen binnen 5 km afstand. LRT-station Abad Santos ligt op 6 minuten lopen en naar LRT-station Blumentritt is het 8 minuten lopen.

Beoordelingen over Manila Venetian Hotel

Beoordelingen

5,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 13 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 13 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 13 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 13 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 13 beoordelingen

5,0/10

Netheid

5,4/10

Personeel en service

4,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Ryosuke

Positief: Netheid, personeel en service
Stuff was very good and kind. Thank you so much.
6 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Zedimer

Practical hotel. Suits for budget.

No hot water. No ice. Near to cheap food stores and public market. Good airconditioning. Couldn't stay long in the room because tv channels were limited.
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Coraglia

Positief: Netheid, personeel en service
A bit far from the city, old design but very clean and reasonable price !
1 nacht verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
防音設備が悪いためか、偶然他の宿泊客がうるさかったのか夜中まで大きな声が聞こえていた・ スタッフは愛想が良くてとても親切でした。周囲の環境はあまり良くなかった。
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Chris, Laguna

Positief: Netheid, personeel en service
It's good. Near the schools for board examination. Also cheaper.
2 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Mirian, Romblon, Romblon

3 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Alma, Cabanatuan, Nueva Ecija

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Friendly staff closed to PRC LET exam school

Staffs are friendly and accommodating. Breakfast has been provided as per requested time which is earlier than normal.
1 nacht verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Kevin

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

No wifi

i was actually staying close by in my friends condo, however there was no internet wifi where i was staying. i wanted wifi to watch an event on my laptop so i booked this hotel as it was close by where i was staying. When i arrived it took me a while to find the actual entrance door. I entered and there was no one at reception. There was a reception bell so i pressed this. Some lady with no uniform came to me from the lobby area and asked if i wanted to book in. She wanted 1000p for security deposit but before that i handed her any cash i asked her how was the internet here. She then said sorry no internet here with a blank look on her face. i then explained the only reason i was going to stay here was the wifi. She said it hadn't being working for a while. I then asked could i have a refund and then she said she was not actually working there as was a saturday. But she would ask her friend/boss? She told me to sit down for a while. Then after about 10 mins another woman came and said do i want discount because of no wifi, i again explained the only reason i was there because of the wifi and that i will just book into a hotel that has wifi once i get a refund. She said she would call some one. Then after another 15 min a younger guy called around and i explained the situation again. Long story short i received no refund, went to another hotel tried to ring Hotels.com many times but could not get through, emailed many times with no response.
1 nacht verbleven in december 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Hiroki

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

ひどかった…

トイレの便器の上に動かせないシャワーのヘッドって…浴びる気がなくなひます。 一泊だけしてすぐにホテルを変えました。チェックアウト時にはオーナーのおばさんに「私に朝ごはんたべさせてくれ」と真顔で聞かれたり散々です。英語わからないふりして無視して出ました。
2 nachten verbleven in november 2017

2/10 – Ontzettend slecht

mg, cotabato city

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Like a hunted house. Nobody's around except me

The hotel entrance is situated away from the receiving area. I expected much but i failed. I was worried about my security since nobody is guarding the entrance to the hotel. Parang liblib na lugar, isang haunted house. When i ask the only staff of the hotel as to how many cheched in that day, he replied nobody except you plus he told me there was a ghost in the hotel. I almost shed tears fearing about my two nights stay. I almost backed out but left no extra money to find a more convenient hotel. Location is not as well convenient as it is situated in a slum somewhat like squatters area.

2/10 – Ontzettend slecht

Abdelhalim, Doha, Qatar

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Cheap, but disastrous!

It's a real pity indeed for a respectable company to include such hotels on its list!

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

Maik, Bangkok,Thailand

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Reinfall

Blanker Reinfall, kein warmes Wasser, Wifi,Breakfast, alles nicht so wie beschrieben.Nie wieder, 5 Stock, kein Lift,schmale Treppe. Zimmer schlecht gereinigt ohne Fenster. Nachts Sehr gefährliche Gegend