RedDoorz Plus near UST Manila

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie in Manila

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,6 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Gratis wifi

Over deze buurt

Kaart
930 Lacson Ave, Manila, Manila, 1008

In de buurt

  • Universiteit van Santo Tomas - 1 min. lopen - 0.1 km
  • Universiteit Far Eastern - 11 min. lopen - 1.0 km
  • SM City San Lazaro Shopping Center - 16 min. lopen - 1.4 km
  • Kerk van Quiapo - 3 min. rijden - 2.2 km
  • Manila Metropolitaans Theater - 3 min. rijden - 2.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Manilla Espana - 8 min. lopen
  • Metrostation Maceda - 9 min. lopen
  • Manila (MNL-Ninoy Aquino Intl.) - 42 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬2 min. lopen
  • ‪Yellow Cab Pizza Co. - ‬1 min. lopen
  • ‪Xtreme Hobby Cafe - ‬1 min. lopen
  • ‪Balay Resto Bar and Lounge - ‬1 min. lopen
  • ‪Jollibee - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

RedDoorz Plus near UST Manila

Hotel in de buurt van Manila Ocean Park
RedDoorz Plus near UST Manila ligt bij Rizal Park in de buurt en is van alle gemakken voorzien. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle 100 kamers zijn voorzien van gemakken als laptopwerkplekken. Daarnaast beschikken ze over voorzieningen zoals gratis wifi.
Aanvullende voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met satellietzenders

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Gebouwd in 2019
  • Traditionele architectuur

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met satellietzenders

Meer

  • Bureau
  • Laptopvriendelijke werkplek

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Je kunt door de accommodatie worden gevraagd om documentatie te tonen van je recente reisgeschiedenis (zoals stempels in je paspoort) en/of een gezondheidsverklaring in te vullen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

RedDoorz Plus near UST Manila Hotel
RedDoorz Plus near UST Manila Manila
RedDoorz Plus near UST Manila Hotel Manila

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij RedDoorz Plus near UST Manila?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoe laat kan ik inchecken bij RedDoorz Plus near UST Manila?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij RedDoorz Plus near UST Manila uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt RedDoorz Plus near UST Manila?

Dit hotel in Sampaloc bevindt zich op enkele stappen van Universiteit van Santo Tomas en op 4,9 km van Manila Ocean Park. Ook Kerk van Quiapo en Manila Metropolitaans Theater liggen binnen 3 km afstand. Metrostation Maceda ligt op 9 minuten lopen en naar Lerma Station is het 11 minuten lopen.

Beoordelingen over RedDoorz Plus near UST Manila

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 12 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 31 beoordelingen

7,8/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jonathan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Service

Hope there is an option to use an ordinary soap
1 nacht verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Extra fees for stains

The place was nice and clean, although some of the towels were 'makutim'. Was just a little disappointed that they charged us 2500 for a stain that got on the sheets. I'd think cleaning fees were already included in what we're paying for during our stay.
1 nacht verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Larn, Seattle

its noisy, you can hear the people talking from the other room, hear people are walking in the hall way. soundproofing maybe?
3 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

GILBERT

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

For the price, it would have been great. But the following got to me: #1. I can hear from my bed the waste water from the room above mine flushed down the drain. And one can't help but imagine what that is and yuck. Luckily I was not eating at that time. I understand RedDoorz's business model, but it doesn't cost much to cover the drain pipes with sound insulation. #2. Some parts of the flooring were dirty and in need of sweeping when I first entered. #3. I tried calling the desk several times using the number they gave me. No one answered. #4. The TV is too cheap as it doesn't sound well. It's noisy. And I'm not even an audiophile that requires high quality audio, only something pleasant enough to listen to.
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
There is no coordination in their booking system. They kept on transferring me to Tayuman branch without my permission. According to them, it is because of high volumes of check-ins. Considering the fact that I already booked and paid few months ago, that is a breach of contract.
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Leslie, Davao City

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was clean and comfortable as a hotel should be. Provides the comfort of home. There are fast food chains nearby, with Pizza Hut and 7/11 just beside the hotel. The rate is reasonable. To quote McArtthur, I shall return to it when in Manila. 😉 Just one thing though, I hope I don’t have to ask for my free coffee and bottled water next time. I had to ask for my supply every single day. Ive stayed for 5 days. Over all, I am a satisfied client.
4 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Confirmation for booking took a long time
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Anne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
it is clean and staff are friendly. if your looking for a hotel near UST this is the hotel for you.
1 nacht verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
When we arrived on Nov 9, we were told that their system did not show any booking of a room, even after we showed them the emailed booking confirmation from Expedia. We gave them 30 minutes to look for the booking but to no avail. This is the second no room available by this hotel: Two weeks before Nov 2, we received emails from Expedia advising us that our Nov 2 booking had been cancelled, We did not receive a single cancellation email from Expedia for the Nov 9 booking. 30 minutes after we left the hotel, a RedDoorz CSR called us to apologize. He told us that there was no booking from Expedia for our Nov 9 room, and they only learned of the booking when we were complaining at the front desk. Lesson learned: Use Expedia only at your peril. Two succession room bookings confirmed by Expedia turned out to be counter-productive. One was cancelled for no reason while the other did not even exist at all. Neve happened to me when I use Agoda, but unfortunately, only Expedia had those rooms "available" at those dates. Turn out that they were not actually available. Expedia is worthy of expletives.
1 nacht verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
We had received a confirmation of our booking from Expedia a month ago. We went there on Nov 9 expecting that we had a room, only to be told that their system did not show any booking in our name or under Expedia. They told us that they would be contacting their customer service if they could find us a room in another RedDoorz property, but after waiting for 30 minutes we told them we had enough of waiting. One hour later, their CSR called us, apologized for keeping us waiting, but when we asked why we were not informed days before that there was our booking was cancelled, CSR officer said that they only learned of the situation only at the time when their front desk informed them that we were waiting at the hotel itself and asking for the confirmed room. It seems that this was Expedia's fault. Our Nov 2 confirmed booking was also cancelled with no reason given, but at least we were informed of the cancellation by email two weeks before. So now we have had two confirmed room bookings cancelled- Nov 2 and Nov 9. Lesson learned: Use Expedia at your peril.
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Improve more
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good place with good price
2 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Ellan Marie

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Lost confirmation

Not good! My confirmation was lost
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Grace

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Clean/Removethe stain on the bedroom floor.

2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Fran, Glendale, CA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly & nice staff. Chin is very accommodating to our needs. She & the staff did everything to make our stay a pleasant one. Will stay here again next time we’re back in the Philippines. Thanks everyone!
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Alessandro

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like everything in n out in the property...friendly staff..
9 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
So very convenient...very nice staff.. see u next time..
2 nachten verbleven in oktober 2019