Interieur

Beoordelingen van Hotel Molise 2

3 out of 5
Hotel Molise 2
Via Cadibona 2a, Milan, MI

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 33 van 174 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 73 van 174 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 47 van 174 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 174 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 174 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
super aardige mensen
Het hotel biedt niet heel veel comfort maar is prima geschikt om een nacht te verblijven. De medewerkers zijn super aardig en heel behulpzaam.

10/10 – Uitstekend

Maria Alejandra

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

nicola

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
parcheggio auto non garantito e a pagamento, si è dovuto rammentare la mancanza del 2ndo asciugamano per i 2 ospiti, manza di tende sulla finestra piano rialzato (solo persiana), muri da tinteggiare, mobilio vecchio, buona invece la fornitura del bagno forse una scarsa estrazione dell'aria viziata,aree comuni ristrette e poco gradevoli
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Giuseppe

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Marianos op 11 mrt 2024
Grazie Signor Giuseppe

2/10 – Ontzettend slecht

Kazuhiro

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

ERIKO

Reisde met familie
周りが治安が悪そうなエリアでした。中心から遠く、あと数ブロック内側でしたら、かなり雰囲気が違うのではないかと思います。暖房が効かず、寒かったです。部屋には基本的なもの以外は、何もありません。建物は古かったです。

2/10 – Ontzettend slecht

Faical

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
There’s no parking available
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

GIANCARLO

1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Wassim

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Marianos op 26 nov 2023
Ci dispiace dal tuo giudizio,Grazie lo stesso, lavoriamo tutti i giorni per migliorare.Cordiali Saluti

10/10 – Uitstekend

Ervin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff. Close to bus stop that takes You easily to Venice
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Marianos op 26 nov 2023
Thank You,Best regards

8/10 – Goed

Enrico

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel con buoni servizi, pulito e reception sempre aperta. Letto comodo, un po' meno il cuscino, troppo basso. Bagno con buoni prodotti.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Marianos op 26 nov 2023
Grazie signor Enrico,se dovesse ricapitare presso la nostra struttura chieda pure il cuscino più alto, ne abbiamo circa un 50 in deposito.Cordiali Saluti

8/10 – Goed

Ivano

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Struttura piacevole, silenziosa, personale cortese.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Marianos op 26 nov 2023
Grazie, Molto gentile.Cordiali Saluti

6/10 – Redelijk

RICARDO

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Marianos op 26 nov 2023
Grazie, Gentilissimo.Cordiali saluti

8/10 – Goed

Sophie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon séjour
Bon hôtel. Prestation pour un rapport qualité prix très convenable pour un court séjour. Bien situé. Personnel agréable et soucieux du confort. Je y retournerai sans aucun souci.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Marianos op 26 nov 2023
Merci Beaucoup

2/10 – Ontzettend slecht

Erica

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Marianos op 26 nov 2023
Ci dispiace dal tuo giudizio,Grazie lo stesso, lavoriamo tutti i giorni per migliorare.Cordiali Saluti

2/10 – Ontzettend slecht

Vareesha

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I would say you get what you pay for but even 1 euro is too much. Room is very unclean and disgusting but also the bed feels hard as a rock. I felt like I got back problems in the middle of the night. Staff is friendly however the area around the hotel also feels unsafe would not recommend if you are a tourist.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Marianos op 26 nov 2023
We are sorry if your stay is not peaceful, i want to challenge you,if you come again in Milan and reserve 1 night to our hotel the second is for 1 euro...promiseBest regards

8/10 – Goed

Brigitte

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Idéal pour visiter Milan
Très bon accueil. Hôtel très bien situé. Bon rapport qualité / prix
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Marianos op 26 nov 2023
Merci Beaucoup

8/10 – Goed

Brigitte

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Gianfranco

2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Azahara

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Derya

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Dana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Every things was good especially the Reception staff, but the breakfast wasn’t great..
2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Roman

Positief: Netheid, personeel en service
Very limited storage. No cabinets in a bathroom, only one tiny bedside table. Although, staff were very nice and helpful!
3 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Kasandra

3 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Cornelia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Enrique

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Cécile

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
très bien
Hôtel très facile d'accès, accueil agréable, très propre et calme. bien situé avec un accès au tram tout près. Parfait pour un court séjour à milan
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Isabelle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Marco

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Nicole

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra hotell. En bit utanför stan men bra förbindelser och lätt att ta sig dit. Otroligt bra hjälp ifrån tjejen i receptionen. Hjälpsam och pratade mycket bra engelska! Litet minus för de byggde om under vår vistelse så man blev väckt av en hammare. Dock slutade den genast (gissning att de tänkte hamra men insåg att det var för tidigt än). Rymligt och bra hotellrum! Nöjd 😄
1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Deniz

Reisde met een groep
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Giuseppe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ho potuto fare il check in alle 2 di notte (e non è affatto scontato), ho avuto informazioni anche ulteriori a quelle riferibili all'albergo, ed il personale è sempre riuscito ad essere gentile, nonostante i numerosi impegni concomitanti.
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Ben

2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Jaison

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and good staff
4 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Salvatore

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Buon rapporto qualità - prezzo. Mobilio della camera datato, pulizia buona. Personale della reception gentile ed accogliente.
1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Valentina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Per una notte è più che perfetta la camera piccola che abbiamo scelto, l’unico punto debole è il posto in cui è posizionato.. mette molta ansia.. vie in cui è meglio non girare soli.
1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Jong Kyu

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
7 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Antonio

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
All good to me
2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Colin

5 nachten verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Marina

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vanhat ja likaiset pyyhkeet. Hotel on remontissa. Meluisa.
1 nacht verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

lucio

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
personale squallido
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Hotel molise 2 op 30 mei 2023
Buonasera signor Vergine,ci spiace non si sia trovato bene presso la nostra struttura,però se deve definire il nostro personale squallido spieghi anche il motivo di questa valutazione,perchè se la motivazione come crediamo,sia dovuta dalla discussione avvenuta con uno dei nostri colleghi,a causa del suo voler rifiutarsi a pagare la tassa di soggiorno,giustificandosi dicendo che noi non avessimo nessun diritto per riscuoterla,onestamente non ci sembra una valutazione corretta e valida per giustifcare questo commento.La tassa di soggiorno è una imposta comunale introdotta dal 2011 che viene posta a carico dei turisti che alloggiano nelle strutture ricettive dei Comuni italiani,Queste tasse vengono poi raccolte e pagate dal gestore della strutturaCordiali saluti.

10/10 – Uitstekend

Silvia

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Nadia

1 nacht verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Claudia

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Scarsa pulizia, probabilmente non per colpa dell’hotel, ma operai sull’ impalcatura davanti alla finestra della stanza. Arredo fatiscente e non propriamente puliti
2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Jenny

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Estaban en remodelacion y no hay personal que hable español
2 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Intet varsel om håndværkere og tynde vægge
Da vi ankommer, er der stillads foran hotellet, og morgenen efter går håndværkerne i gang med at bore i ydermuren lige ved siden af vores værelse kl. 8.00. Det var der ikke varslet om på forhånd, da vi bookede, og det er ikke super fedt, når man bare gerne vil sove længe på sin ferie. Samtidig virkede A/C ikke, hvorfor vi gerne ville have åbne vinduer, når vi var ude, men dem lukkede personalet. Derfor var der dejligt lummert, når vi kom hjem og bare gerne ville i seng. Væggene er meget tynde, og vi kunne tydeligt høre naboerne føre almindelige samtaler på den anden side af væggen.
3 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Michele

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personale attento alle esigenze e capace di soddisfare immediatamente il cliente con soluzioni rapide. Cordialità, affabilità, disponibilità, cura del cliente, dialogo, simpatia, informazioni erogate sempre con precisione e affidabilità.
4 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Giovanni

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Camera piccola per essere una doppia, incluso il letto.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Mariano op 28 apr 2023
Buonasera Sig. Giovanni, Volevo fare presente che nella prenotazione compare la dicicitura camera doppia piccola.Cordiali Saluti

6/10 – Redelijk

Klaus

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Mariano op 28 apr 2023
Thank You