Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Awaji Hamarikyu





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

970-81 Matsuho Kotsuro, Minamiawaji, Hyogo-ken, 656-0304
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Grand Mercure Awaji Island Resort & Spa
Grand Mercure Awaji Island Resort & Spa
- Zwembad
- All-inclusive
- Spa
- Kinderzwembad
8.2 van 10, Zeer goed, 353 beoordelingen
De prijs is € 91
3 jul - 4 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Awajihamarikyu
Awajihamarikyu Hotel
Awajihamarikyu Hotel Minamiawaji
Awajihamarikyu Minamiawaji
Awaji Hamarikyu Hotel Minamiawaji
Awaji Hamarikyu Hotel
Awaji Hamarikyu Minamiawaji
Awaji Hamarikyu Hotel
Awaji Hamarikyu Minamiawaji
Awaji Hamarikyu Hotel Minamiawaji
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Awaji Hamarikyu
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
21 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
DASAN
16 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DASAN
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很好!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Markus
21 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Markus
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Carol, Hong Kong
16 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything is excellent! Enjoy to stay here!
Carol
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
phil Ho, Hong Kong
10 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel closed to the beach
phil Ho
1 nacht verbleven in april 2018
10/10 – Uitstekend
Tsz Yan
14 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
New + modern + big + convenient onsen hotel !!!


Tsz Yan
1 nacht verbleven in juni 2017
10/10 – Uitstekend
mei po
2 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
淡路島上不錯的酒店
mei po
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
整潔舒適的温泉旅館
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 dec 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bravo hotel
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 sep 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer