Awaji Island Uzushio Onsen Umemaru
Ryokan met een koffiebar/café en een restaurant in Minamiawaji
Fotogalerie voor Awaji Island Uzushio Onsen Umemaru





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Traditionele kamer, uitzicht op oceaan, bijgebouw (Japanese Style) laden

Traditionele kamer, uitzicht op oceaan, bijgebouw (Japanese Style)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een minibar
Gelegen in een bijgebouw
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Anaga 1137-9, Minamiawaji, Hyogo, 656-0661
Over deze accommodatie
Awaji Island Uzushio Onsen Umemaru
Vergelijkbare accommodaties

Grand Mercure Awaji Island Resort & Spa
Grand Mercure Awaji Island Resort & Spa
- Zwembad
- All-inclusive
- Spa
- Kinderzwembad
8.2 van 10, Zeer goed, 477 beoordelingen
De prijs is € 72
23 dec - 24 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: JPY 15000.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er worden alleen vaste maaltijden in de kamer geserveerd (er is geen menu of openbare dinergelegenheid beschikbaar).
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Awaji Island Uzushio Onsen Umemaru Inn Minamiawaji
Awaji Island Uzushio Onsen Umemaru Inn
Awaji Island Uzushio Onsen Umemaru Minamiawaji
Awaji Uzushio Onsen Umemaru
Awaji Uzushio Onsen Umemaru
Awaji Island Uzushio Onsen Umemaru Ryokan
Awaji Island Uzushio Onsen Umemaru Minamiawaji
Awaji Island Uzushio Onsen Umemaru Ryokan Minamiawaji
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Awaji Island Uzushio Onsen Umemaru
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
31 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
キヨミ
11 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
キヨミ
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
MANAM I
28 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MANAM I
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Misao
Reisde met partner
10 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Misao
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
ただうえ
Reisde met familie
22 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ただうえ
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
TOMO
21 aug 2022
TOMO
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Akemi
18 aug 2022
Positief: Voorzieningen
Akemi
1 nacht verbleven in augustus 2022
2/10 – Ontzettend slecht
マサノリ
18 aug 2022
マサノリ
1 nacht verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
YOKO
12 aug 2022
YOKO
2 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Aki
Reisde met familie en kleine kinderen
8 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aki
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Satoko
Reisde met familie en kleine kinderen
1 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Satoko
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
SHINJI
Reisde met familie
3 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
大発見!穴場!
SHINJI
1 nacht verbleven in oktober 2021
6/10 – Redelijk
TERUYUKI
17 okt 2021
TERUYUKI
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
atsumi
Reisde met familie
4 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
atsumi
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
21 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
大満足のお宿
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2021
4/10 – Matig
Tokio
Reisde met familie
3 sep 2021
Positief: Personeel en service, comfort kamer
コンビニに難あり

Tokio
1 nacht verbleven in augustus 2021
4/10 – Matig
Tomoko
17 aug 2021
Negatief: Netheid, personeel en service
快適でなかったこと
Tomoko
2 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
KENTA
5 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KENTA
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
toshiko
Reisde met familie
1 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
toshiko
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
yoko
Reisde met familie
29 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yoko
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
AYUMI
22 jun 2021
AYUMI
1 nacht verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
TOMOYA
22 jun 2021
TOMOYA
1 nacht verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Meika
Reisde met familie
13 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Meika
1 nacht verbleven in maart 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 mei 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021








