Amanohashidate Ryokan Maruyasu
Pension met een restaurant en een bar/lounge in Miyazu
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Amanohashidate Ryokan Maruyasu





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy kamer, gedeelde badkamer (6 tatami mats, 1 - 2 guests) laden

Economy kamer, gedeelde badkamer (6 tatami mats, 1 - 2 guests)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Satellietzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard kamer, gedeelde badkamer (8 tatami mats, 2 - 4 guests) laden

Standaard kamer, gedeelde badkamer (8 tatami mats, 2 - 4 guests)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Satellietzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard kamer, gedeelde badkamer (A: 8 tatami mats, 1 - 3 guests) laden

Standaard kamer, gedeelde badkamer (A: 8 tatami mats, 1 - 3 guests)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Satellietzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe kamer, gedeelde badkamer (16 tatami mats, 4 - 7 guests) laden

Deluxe kamer, gedeelde badkamer (16 tatami mats, 4 - 7 guests)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Satellietzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior kamer, gedeelde badkamer (14 tatami mats, 3 - 6 guests) laden

Superior kamer, gedeelde badkamer (14 tatami mats, 3 - 6 guests)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Satellietzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

640-3 Monju, Miyazu, Kyoto, 626-0001
Over deze accommodatie
Amanohashidate Ryokan Maruyasu
Vergelijkbare accommodaties

Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate
Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 211 beoordelingen
De prijs is € 101
22 jul - 23 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Amanohashidate Ryokan Maruyasu Miyazu
Amanohashidate Ryokan Maruyasu
Amanohashidate Maruyasu Miyazu
Amanohashidate Maruyasu
Amanohashidate Maruyasu Miyazu
Amanohashidate Ryokan Maruyasu Miyazu
Amanohashidate Ryokan Maruyasu Guesthouse
Amanohashidate Ryokan Maruyasu Guesthouse Miyazu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Amanohashidate Ryokan Maruyasu
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
30 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
静かで落ち着いた宿でした
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
KAYA
4 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
食事の美味しいアットホームなお宿
KAYA
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
ssu-han
Reisde met partner
23 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ssu-han
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Alice
31 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alice
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
位置便利, 值得推介的住宿
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
23 jan 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Great location, but spend the $$$ at another hotel
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
值得再訪的住宿點
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 aug 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
koji
15 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
koji
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Ching Yi
8 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
天橋立最佳住宿




Ching Yi
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Chui Wa Alice
13 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chui Wa Alice
1 nacht verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Toppy, 愛知、日本
30 sep 2017
Positief: Personeel en service, comfort kamer
絶好のロケーション
Toppy
1 nacht verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Shu-hua
27 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shu-hua
1 nacht verbleven in september 2017
4/10 – Matig
Suzuko, Milan, Italy
6 jun 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Suzuko
1 nacht verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
ivan, wong
10 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
輕便裝方便
ivan
6/10 – Redelijk
YUNG-HSIN
15 nov 2016
能體驗日式住宿的旅館


YUNG-HSIN
10/10 – Uitstekend
Jonathan
30 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Simple and clean
Jonathan
8/10 – Goed
Daikichi
26 sep 2016
Positief: Netheid

