Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Ryokan Sakamotoya





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 103
11 jul - 12 jul
Kameropties
Alle foto's voor Traditionele kamer, roken (Japanese-style, For 3-6 Guests) laden

Traditionele kamer, roken (Japanese-style, For 3-6 Guests)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Televisie
Slaapkamers
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese-style, For 3-6 Guests) laden

Traditionele kamer (Japanese-style, For 3-6 Guests)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Televisie
Slaapkamers
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese-style, For 1-3 Guests) laden

Traditionele kamer (Japanese-style, For 1-3 Guests)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Televisie
Slaapkamers
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

70-3 Ejiri, Miyazu, Kyoto-fu , 629-2244
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Mercure Kyoto Miyazu Resort & Spa
Mercure Kyoto Miyazu Resort & Spa
- Zwembad
- All-inclusive
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.2 van 10, Zeer goed, 313 beoordelingen
De prijs is € 54
16 jul - 17 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ryokan Sakamotoya Miyazu
Sakamotoya Miyazu
Ryokan Sakamotoya Ryokan
Ryokan Sakamotoya Miyazu
Ryokan Sakamotoya Ryokan Miyazu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ryokan Sakamotoya
Beoordelingen
7,4
Goed
6,8/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
SYLVIE
Zakenreiziger
4 mrt 2025
SYLVIE
1 nacht verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
hubert
31 okt 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hubert
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Steven
Reisde met familie
21 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steven
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
ゆうま
Reisde met een groep
27 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ゆうま
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
YAHSUN
Reisde met familie
26 aug 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YAHSUN
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Sarah Elizabeth
20 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sarah Elizabeth
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Motoko
13 jul 2024
Motoko
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Sabrina
Reisde met een groep
3 apr 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Slitent hotell, sjarmerende eiere
Sabrina
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
えみこ
15 nov 2023
Positief: Personeel en service
えみこ
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Norikatsu
8 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Norikatsu
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Kristin
3 jun 2023
Kristin
1 nacht verbleven in juni 2023
4/10 – Matig
JUNYA
20 apr 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ちょっと残念
JUNYA
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Nobuo
Zakenreiziger
15 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nobuo
1 nacht verbleven in oktober 2020
6/10 – Redelijk
Kouji
Reisde met familie
12 feb 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
満足できない
Kouji
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 jan 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Yoshito
Zakenreiziger
30 nov 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yoshito
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Kenichi
17 sep 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
popin1to3ken
Kenichi
1 nacht verbleven in september 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Stéphanie
12 aug 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stéphanie
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
WAI HAN VERA
9 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WAI HAN VERA
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
4/10 – Matig
oba, 大津
28 dec 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
oba
1 nacht verbleven in december 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
6 dec 2017
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2017