Shinpuro
Ryokan met gratis ontbijt, op 5 minuten lopen van Strand van Amano Hashidate
Fotogalerie voor Shinpuro





Beoordelingen
9,4 op 10 โ
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 557
11 dec - 12 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese 1F, ages 12+ only) laden

Traditionele kamer (Japanese 1F, ages 12+ only)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2023
Luxe beddengoed
Apart bad en douche
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een minibar
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Western 2F, ages 12+ only) laden

Traditionele kamer (Japanese Western 2F, ages 12+ only)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2023
Luxe beddengoed
Apart bad en douche
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

73-6 Ejiri, Amanohashidate, Miyazu, Kyoto, 629-2244
Over deze accommodatie
Shinpuro
Vergelijkbare accommodaties

The Gran Resort Amanohashidate
The Gran Resort Amanohashidate
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.2 van 10, Zeer goed, 64 beoordelingen
De prijs is โฌย 72
5 dec - 6 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 15 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Kinderen t/m 11 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Shinpuro Inn Miyazu
Shinpuro Inn
Shinpuro Miyazu
Shinpuro
Shinpuro Miyazu, Japan - Kyoto Prefecture
Shinpuro Ryokan
Shinpuro Miyazu
Shinpuro Ryokan Miyazu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Shinpuro
9,4
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
9,2
Locatie
9,6
Personeel en service
9,6
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
4 nov 2024
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 โ Uitstekend
Clรฉment
Reisde met een groep
8 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sรฉjour exceptionnel
Clรฉment
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 โ Uitstekend
KAIKI
15 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KAIKI
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 โ Uitstekend
YUFEN
Reisde met een groep
13 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUFEN
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 โ Uitstekend
Hidekazu
20 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๅใขใใณใฎๆใใฎ่ฏใใๅฎฟ
Hidekazu
2 nachten verbleven in oktober 2021
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๅฟๅฐใใ้ใใใใๅฐใใช่ฏๅฎฟ
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 โ Goed
yoko
Reisde met familie
20 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
ๅชใใใๅฟใฎใใใฃใๆ็ใๅณใใใๅฎฟ
yoko
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 โ Uitstekend
KEIKO
25 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KEIKO
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
18 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 โ Uitstekend
MARIKO
Reisde met familie
7 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๅฏใใ้ใใชๅฎฟ

MARIKO
1 nacht verbleven in februari 2021
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
9 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๆณใพใฃใฆใใใฃใ




Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
17 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๅค้ฃใจใ้ขจๅใณใกใณใ
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 โ Uitstekend
EVA
Reisde met familie
27 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ไฝๅฎฟ่้ฉ, ็ฐๅขๅช็พ
EVA
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 โ Goed
A, ๅคง้ช
21 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
A
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 โ Uitstekend
A.yukari, ๆฑไบฌ
Reisde met familie
5 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A.yukari
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 โ Uitstekend
Chien Hsin
16 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๅฐ้ปๆฅตไฝณ่ฆชๅไนพๆทจ็ๆ ้คจ
Chien Hsin
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 โ Uitstekend
NORIKO
25 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ใพใ่กใใใๅฎฟ
NORIKO
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 โ Uitstekend
ๅ ๅฑฑ, ๆฑไบฌ
30 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๅฟซ้ฉใชๅฎฟ
ๅ ๅฑฑ
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 โ Uitstekend
Josh, Australia
7 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent Experience
Josh
2 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotell i japansk stil
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2018








