Hotel Bonfire
Wintersportverblijf aan de piste, in de buurt van Happo-One-skigebied van Hakuba
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Bonfire





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer (Type F) laden

Kamer (Type F)
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een magnetron
Alle foto's voor Kamer (Type D) laden

Kamer (Type D)
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een magnetron
Waterkoker
Alle foto's voor Kamer (Type E, No Elevator) laden

Kamer (Type E, No Elevator)
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een magnetron
Waterkoker
Alle foto's voor Kamer (Type B, No Elevator, No Window) laden

Kamer (Type B, No Elevator, No Window)
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een magnetron
Waterkoker
Alle foto's voor Kamer (Type C) laden

Kamer (Type C)
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een magnetron
Waterkoker
Alle foto's voor Kamer (Type BB, No Elevator, No Window) laden

Kamer (Type BB, No Elevator, No Window)
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een magnetron
Waterkoker
Alle foto's voor Kamer (Type A ) laden

Kamer (Type A )
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een magnetron
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Happo Hokujo, Kitaazumi-gun 4423, Hakuba, Nagano, 399-9301
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hakuba Gondola Hotel
Hakuba Gondola Hotel
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Bar
6.2 van 10, 47 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Bonfire Hakuba
Bonfire Hakuba
Hotel Bonfire Lodge
Hotel Bonfire Hakuba
Hotel Bonfire Lodge Hakuba
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Bonfire
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
9,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
28 feb 2020
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
1 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
2/10 – Ontzettend slecht
joachim
2 mei 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Choose wisely, stay somewhere else ;-)
joachim
5 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Eiji
11 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eiji
2 nachten verbleven in februari 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
15 jan 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
如果你只在乎地點這是個好選擇,但其他的都不及格
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
T
11 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
異国の地
T
1 nacht verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
Yi, Taipei
3 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Hakuba ski
Yi
2 nachten verbleven in januari 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
28 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Well located in Happoone
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Hetty
13 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location !
Hetty
7 nachten verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Solid hotel for skiers
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2017
8/10 – Goed
William
14 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Basic and convenient
William
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Daz, Newcastle.NSW.Australia
26 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent Hotel, Fantastic Staff and Close to the
Daz
10/10 – Uitstekend
James
12 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Traditional and Convienent
James
10/10 – Uitstekend
Shane
9 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer