Fotogalerie voor Hotel Oak Forest





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 112
21 okt - 22 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Traditional Japanese Style Room
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Diep bad
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken laden

Driepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Diep bad
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Traditionele kamer, meerdere bedden, niet-roken laden

Traditionele kamer, meerdere bedden, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Diep bad
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Renovated Twin Room
Deluxe Room
Run Of House With Window
Triple Room
Twin Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3549 Hokujyou, Hakuba, Nagano-ken, 3999301
Over deze accommodatie
Hotel Oak Forest
Vergelijkbare accommodaties

Hakuba PAIPU NO KEMURI
Hakuba PAIPU NO KEMURI
- Bubbelbad
- Wasservice
- Magnetron
8.4 van 10, Zeer goed, 219 beoordelingen
De prijs is € 81
3 nov - 4 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 13 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Oak Forest
Hotel Oak Forest Hakuba
Oak Forest Hakuba
Hotel Oak Forest Hotel
Hotel Oak Forest Hakuba
Hotel Oak Forest Hotel Hakuba
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Oak Forest
8,4
Zeer goed
8,8
Netheid
7,0
Locatie
8,6
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Chase
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chase
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Leeor
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leeor
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Rozlin
22 mrt 2025
Rozlin
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kam Cheung
Reisde met een groep
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kam Cheung
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kam Cheung
Reisde met een groep
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kam Cheung
5 nachten verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
yang
7 mrt 2025
yang
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Kwan Yin
Reisde met een groep
14 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kwan Yin
3 nachten verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Kyonsu
Reisde met familie
14 jan 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kyonsu
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Michael
7 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michael
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Mevin
23 dec 2024
Mevin
9 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Kamol
Reisde met een groep
16 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Kamol
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
KWOK KEUNG
9 nov 2024
KWOK KEUNG
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Kobayashi
Reisde met familie
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kobayashi
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
HIROKI
Reisde met familie
3 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service
HIROKI
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Thomas
28 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Susumu
12 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susumu
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
MASAKO
Reisde met familie
4 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
スキー場に近くて便利
MASAKO
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
John
1 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
TOSHITAKA
25 mrt 2024
TOSHITAKA
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Kaiji
Reisde met een groep
17 mrt 2024
Positief: Voorzieningen
Kaiji
1 nacht verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
さとし
11 mrt 2024
さとし
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Siipang
Reisde met familie
27 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Siipang
10/10 – Uitstekend
soyoung
25 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
soyoung
2 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
AKIKO
Reisde met partner
18 sep 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
AKIKO
1 nacht verbleven in september 2023