PENSION & TRATTORIA Syo
Pension met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van Skigebied van de Habuka-vallei
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor PENSION & TRATTORIA Syo





Beoordelingen
10 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2937-725 Hokujo Misorano, Hakuba, Nagano, 399-9301
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

House of Finn Juhl Hotel Hakuba
House of Finn Juhl Hotel Hakuba
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Bar
- Schoonmaakservice
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 22 beoordelingen
De prijs is € 307
19 jul - 20 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. JPY 1000 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
PENSION TRATTORIA Syo NAGANO PREFECTURE
PENSION TRATTORIA Syo
TRATTORIA Syo NAGANO PREFECTURE
TRATTORIA Syo
PENSION TRATTORIA Syo Hakuba
TRATTORIA Syo Hakuba
PENSION & TRATTORIA Syo Hakuba
PENSION & TRATTORIA Syo Pension
PENSION & TRATTORIA Syo Pension Hakuba
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over PENSION & TRATTORIA Syo
Beoordelingen
10
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
10/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Robert
Reisde met familie
19 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wish We Could Stay Longer ❤️
Robert
4 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
23 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I will come back!
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Benjamin
Reisde met een groep
19 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Benjamin
6 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met partner
30 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
11 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 feb 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Matthew
11 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Arigato!
Matthew
4 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Adrian
4 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent! 10/10
Adrian
3 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
18 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Rainy
25 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cozy place with great hospitality
Rainy
4 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
kevin, Idaho
26 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kevin
3 nachten verbleven in februari 2018
10/10 – Uitstekend
Emma, Australia
10 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideal family owned residence!!
Emma
5 nachten verbleven in februari 2018
10/10 – Uitstekend
Scott and Ali, Australia
8 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A Homely Experience
Scott and Ali
1 nacht verbleven in december 2017
10/10 – Uitstekend
よう, 愛知県
6 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
とても清潔で雰囲気の良いペンションです
よう
2 nachten verbleven in januari 2018
10/10 – Uitstekend
Inah, Singapore
4 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good place to stay host are very friendly and nice
Inah
1 nacht verbleven in januari 2018
10/10 – Uitstekend
Hayley, Australia
16 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice accom with super-friendly owners
Hayley
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer