Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 388 van 1000 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
388
Gastenscore: 8 - Goed. 399 van 1000 beoordelingen" "
8 - Goed
399
Gastenscore: 6 - Redelijk. 156 van 1000 beoordelingen" "
6 - Redelijk
156
Gastenscore: 4 - Matig. 36 van 1000 beoordelingen" "
4 - Matig
36
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 1000 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
21
8,6/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
EIJI
Zakenreiziger
22 apr 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
便利だと思う
Akira
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van 東横INN中部国際空港2 くちこみ担当 op 2 okt 2023
先日はご宿泊頂きありがとうございました。またのご利用をお待ちしております。
6/10 – Redelijk
EDGAR
Zakenreiziger
26 sep 2023
Negatief: Comfort kamer
The bed is very hard, not comfortable!
Toiletries are in front of the elevator for everyone to see what you are going to use, this is embarrassing.
The staff does not speak English, does not help with check in immediately are more worried about gossiping
EDGAR
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van 東横INN中部国際空港2 くちこみ担当 op 27 sep 2023
Thank you for staying this time.We sincerely apologize for the inconvenience. We will make sure that this does not happen in the future.