Aloft Manhattan Downtown - Financial District

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een bar/lounge, op loopafstand van Wall Street

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Aloft Manhattan Downtown - Financial District

Uitzicht vanuit accommodatie
Receptie
Dagelijks ontbijt voor onderweg (toeslag)
Luxe beddengoed, pillowtop-bedden, een kluis op de kamer, een bureau
Exterieur

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Huisdiervriendelijk
  • Receptie 24/7
De huidige prijs is € 215
inclusief belastingen en toeslagen
19 okt - 20 okt

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken

8,2 van 10
Zeer goed
(98 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Pillowtop
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
  • 19 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Kamer, 1 queensize bed, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Pillowtop
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
  • 18 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Kamer, 1 queensize bed, niet-roken

8,0 van 10
Zeer goed
(9 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Pillowtop
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Kamer, 2 queensize bedden

7,8 van 10
Goed
(18 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Pillowtop
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
  • 17 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Pillowtop
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
  • 21 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op stad (Mobility/Hearing Access, Roll-in Shwr)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Pillowtop
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Kamer, 2 queensize bedden (Mobility Accessible, Roll-in Shower)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Pillowtop
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
49-53 Ann Street, New York, NY, 10038

In de buurt

  • Wall Street - 8 min. lopen - 0.7 km
  • National September 11 Memorial & Museum - 8 min. lopen - 0.7 km
  • One World Trade Center - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Brooklyn Bridge - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Battery Park - 16 min. lopen - 1.4 km

Lokaal vervoer

  • Fulton St. Station (William St.) - 2 min. lopen
  • New York Christopher St. Station - 5 min. rijden
  • Luchthaven LaGuardia (LGA) - 36 min. rijden

Restaurants

  • ‪Joe's Pizza - ‬1 min. lopen
  • ‪Chipotle Mexican Grill - ‬1 min. lopen
  • ‪Blank Street Coffee - ‬2 min. lopen
  • ‪Nassau Bar - ‬1 min. lopen
  • ‪Birch Coffee - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Aloft Manhattan Downtown - Financial District

Hotel in de buurt van Wall Street
Aloft Manhattan Downtown - Financial District bevindt zich op loopafstand van Brooklyn Bridge en One World Trade Center en beschikt over faciliteiten zoals een terras, een bar en een 24-uurs fitnesscentrum. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een 24-uurs businesscentrum.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een ontbijt (tegen een toeslag), een snelle uitcheckservice en een snelle incheckservice
  • Een bagageopslagruimte, meertalig personeel en een 24-uurs receptie
  • Karaoke, een lift en een pool- of biljarttafel
  • Uit de gastbeoordelingen blijkt dat gasten niets dan lof hebben voor het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
Alle 128 kamers zijn voorzien van voordelen zoals luxe beddengoed en (laptop)kluisjes en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning. Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten lovend zijn over de schone kamers van deze accommodatie.
Overige voorzieningen zijn onder andere:
  • Hypoallergeen beddengoed, pillowtop-bedden en gratis baby-/kinderbedjes
  • Badkamers met designer toiletartikelen en douches
  • Lcd-televisies van 42 inch met premium tv-zenders
  • Recycling, koffiezetapparaten/waterkokers en verwarming

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (USD 53 per dag); kortingen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks afhaalontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 11.00 uur: USD 6 tot 10 voor volwassenen en USD 6 tot 10 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • W XYZ

Dingen om te doen

  • 24-uurs sportschool
  • Biljart/pooltafel
  • Karaoke
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Babybed in de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • 21 vierkante meter aan conferentieruimte
  • 24-uurs businesscentrum
  • Computerstation
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Hendels als deurklinken
  • In hoogte verstelbare douchekop
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift
  • Luisterhulpmiddelen
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijke sportschool
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Verlaagd deurslot
  • Verlaagd kijkgat in de deur
  • Verlaagde stopcontacten in de badkamer
  • Visueel brandalarm

Meer

  • 1 gebouw
  • 17 etages
  • Bioafbreekbare roerstaafjes beschikbaar
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2015
  • Geen plastic rietjes
  • Geen plastic roerstaafjes
  • Rookvrije accommodatie
  • Uitgebreid recyclingbeleid
  • Veganistische gerechten

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Gratis babybed
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Luxe beddengoed
  • Pillowtop-matras
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Designer toiletartikelen
  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 42 inch met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Energiebesparende schakelaars in kamers
  • Gratis lokale gesprekken
  • Recyclen
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon
  • Verwarming (met klimaatregeling)
  • Waterbesparende douches

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 16.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 21

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: USD 75
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Renovaties en sluitingen

Van 27 augustus 2025 tot 31 december 2025 voert deze accommodatie renovatiewerken uit (einddatum kan wijzigen). Deze werken zijn van toepassing op de volgende ruimtes:
  • De bar/lounge
  • De fitnessruimte
  • De kamers
  • De lobby
Dit hotel doet er tijdens werkzaamheden alles aan om geluidsoverlast en hinder tot een minimum te beperken.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen USD 150 per accommodatie, per verblijf
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen honden en katten zijn welkom
2 in totaal (maximaal 23 kg per huisdier)
Alleen bepaalde kamers, beperkingen van toepassing. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door contact op te nemen met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.
Voer- en drinkbakken zijn aanwezig

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 1 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: USD 150 per dag

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Ontbijttoeslag voor het ontbijt voor onderweg: ca. USD 6–10 voor volwassenen en ca. USD 6–10 voor kinderen
  • Toeslag voor parkeren in de buurt: USD 53 per dag
  • Toeslag voor huisdieren: USD 150 per accommodatie, per verblijf
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Toeslag voor laat uitchecken: USD 75 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Marriott) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Gasten jonger dan 14 jaar oud worden niet toegelaten tot de fitnessfaciliteiten. Gasten jonger dan 14 jaar oud worden alleen toegelaten tot de fitnessruimte onder toezicht van een volwassene
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Aloft Manhattan Downtown Financial District Hotel
Aloft Manhattan Downtown Financial District Hotel
Aloft Manhattan Downtown Financial District
Hotel Aloft Manhattan Downtown - Financial District New York
New York Aloft Manhattan Downtown - Financial District Hotel
Hotel Aloft Manhattan Downtown - Financial District
Aloft Manhattan Downtown - Financial District New York
Aloft Hotel
Aloft

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Aloft Manhattan Downtown - Financial District?

Ja, bij Aloft Manhattan Downtown - Financial District zijn katten en honden (maximaal 2 in totaal) toegestaan, met een maximaal gewicht van 23 kg per huisdier. Er geldt een toeslag van USD 150 per accommodatie, per verblijf. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen. Er kunnen beperkingen van toepassing zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer details.

Hoeveel kost een verblijf bij Aloft Manhattan Downtown - Financial District?

Vandaag, 6 okt. 2025, kost een verblijf bij Aloft Manhattan Downtown - Financial District van één nacht voor twee volwassenen op 19 okt. 2025 min. € 214,68, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Aloft Manhattan Downtown - Financial District?

Je kunt inchecken vanaf: 16.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Aloft Manhattan Downtown - Financial District uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van USD 75.

Waar ligt Aloft Manhattan Downtown - Financial District?

Dit hotel ligt in Manhattan, binnen 10 minuten lopen van Pace University en Wall Street. Ook One World Trade Center en Brooklyn Bridge liggen binnen 2 km afstand. Fulton St. Station (William St.) en Fulton St. Station (Nassau St.) liggen op 2 minuten lopen.