The Paul Hotel NYC

4.0-sterrenaccommodatie
Art deco accommodatie met een dakterras en een 24-uurs businesscentrum

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Paul Hotel NYC

Overig
Bar (ter plaatse)
Interieur
Lobby
Exterieur

Beoordelingen

7,0 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Roomservice
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice

Kameropties

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
32 West 29th Street, New York, NY, 10001

In de buurt

  • Empire State Building - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Madison Square Garden - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Times Square - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Station Grand Central Terminal - 16 min. lopen - 1.4 km
  • Universiteit van New York - 5 min. rijden - 2.8 km

Lokaal vervoer

  • 28 St. Station (Broadway) - 2 min. lopen
  • New York W 32nd St. Station - 4 min. lopen
  • Luchthaven LaGuardia (LGA) - 33 min. rijden

Restaurants

  • ‪Skirt Steak - ‬2 min. lopen
  • ‪Milk Bar NYC Flagship - ‬1 min. lopen
  • ‪Lady M Cake Boutique - NYC - ‬2 min. lopen
  • ‪L'Amico - ‬2 min. lopen
  • ‪Lobby Bar at Ace Hotel New York - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

The Paul Hotel NYC

Hotel met een chique stijl in de buurt van Empire State Building
The Paul Hotel NYC bevindt zich in de buurt van Union Square Park en Times Square en biedt extraatjes zoals een dakterras, een stomerij/wasserijservice en een bar. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een 24-uurs businesscentrum en een restaurant en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een ontbijt (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en vervoer van en naar de luchthaven (toeslag)
  • Een snelle uitcheckservice, een snelle incheckservice en hulp bij uitstapjes/tickets
  • Wasservices, meertalig personeel en een computerstation
  • Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten lovend zijn over de wandelmogelijkheden in de buurt
Kamervoorzieningen
Alle 122 kamers zijn voorzien van extraatjes zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met premium tv-zenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels, Frans, Hindi, Italiaans, Russisch en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (USD 45 per dag); kortingen beschikbaar
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Parkeerplekken ter plaatse (USD 45 per dag)

Eten en drinken

  • Dagelijks afhaalontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.00 uur: USD 18 voor volwassenen en USD 18 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Computerstation
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Dakterras
  • Tuinmeubels

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift
  • Luisterhulpmiddelen
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Visuele alarmen in de gangen

Meer

  • 1 gebouw
  • 22 etages
  • Art-decoarchitectuur
  • Gebouwd in 2014
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Betaalfilms
  • iPod-dock
  • Lcd-tv met premium kabelzenders
  • Mp3-dock

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Gratis lokale gesprekken
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: USD 150.00
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 23.30 uur te arriveren. 

Renovaties en sluitingen

Deze accommodatie is van 14 maart 2023 tot 31 juli 2024 gesloten (datums kunnen wijzigen).
Door renovatiewerken is deze accommodatie van 28 februari 2023 tot 31 maart 2023 gesloten. Zodra de werken voltooid zijn, gaat de accommodatie weer open (einddatum kan wijzigen).
 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 2 kinderen, met een maximale leeftijd van 10 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: USD 150.00 per verblijf
  • Resorttoeslag: USD 21.72 per accommodatie, per nacht
De resorttoeslag is inclusief:
  • Gebruik van businesscentrum/computers
  • Huishoudservice
  • Flesje water op de kamer
  • Gebruik van kamerkluis

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijt voor onderweg: ca. USD 18.00 voor volwassenen en ca. USD 18.00 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 22.00 per persoon (enkele reis)
  • Parkeerkosten: USD 45.00 per dag
  • Toeslag voor parkeren in de buurt: USD 45.00 per dag (op 322 meter afstand)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: USD 150.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Choice) volgt.

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Paul Hotel New York
Paul Hotel
Paul Hotel NYC-Chelsea
Paul NYC-Chelsea
The Paul an Ascend Hotel Collection Member
Paul Hotel NYC-Chelsea New York
Paul NYC-Chelsea New York
The Paul Hotel NYC Hotel
The Paul Hotel NYC New York
The Paul Hotel NYC Hotel New York
The Paul Hotel NYC Chelsea Ascend Hotel Collection
The Paul Hotel NYC Chelsea an Ascend Hotel Collection Member

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Paul Hotel NYC?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Wat kost het om bij The Paul Hotel NYC te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van USD 45.00 per dag.

Hoe laat kan ik inchecken bij The Paul Hotel NYC?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.00 uur. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid). Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij The Paul Hotel NYC uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van USD 150.00.

Biedt The Paul Hotel NYC een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van USD 22.00 per persoon.

Waar ligt The Paul Hotel NYC?

Dit hotel ligt in Manhattan, binnen 15 minuten lopen van Empire State Building, Union Square Park en Times Square. Universiteit van New York ligt op 2,5 km. 28 St. Station (Broadway) ligt op maar 2 minuten lopen en naar New York W 32nd St. Station is het 4 minuten lopen.

Beoordelingen over The Paul Hotel NYC

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 259 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 308 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 197 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 107 van 1000 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 129 van 1000 beoordelingen

7,6/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

adrianus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eerste dag bij aankomst, receptioniste was zeer ongeïnteresseerd, de overige dagen was er zeer vriendelijk personeel. Her hotel is zeer goed gelegen, dichtbij subway , zicht op de Empirestate building. Wij zaten wel op de 15e verdieping, 2 liften dus je hoeft niet lang te wachten. De rooftop bar is de hele tijd gesloten geweest. Ontbijten beter ergens anders gaan doen. Kamers zijn prima, goede bedden, stil. Prijs kwaliteit is prima, zou de volgende keer misschien wel weer boeken.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centraal gelegen, kleine kamers, wel schoon. Goede koffie straatje verderop bij Stumptown.
3 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

HJTM

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Gurjeet

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great

8/10 – Goed

Debra

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to everything

2/10 – Ontzettend slecht

Paul

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel cancelled my booking and became impossible to contact to arrange alternative. I stayed in Made hotel nearby, and in passing, had a look. Entire hotel had been booked out for a military event, and not "refurbishment" as they had said in their email. Absolutely dreadful, complete lack of honesty and service, and a place I will make a point of telling people to avoid.
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Zaida

3 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

David

2 nachten verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Niall

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very last minute change by hotel/Expedia left me staying in another hotel
7 nachten verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

The Paul is closed to the public & didn't help us

Within 48 hours of our check in time, we received emails The Paul saying that our reservations had been cancelled because the hotel had been taken over by the military for asylum seekers. We called The Paul and could not get through to the front desk or a voice mailbox. We saw on social media that other people had arrived at The Paul with no message at all, only to find the hotel closed to guests. We called Hotels.com for help, who said that our booking was still confirmed -- The Paul had not communicated to the booking agent. Only when they made several calls to The Paul themselves did they realize the problem. Hotels.com staff were FANTASTIC and found us five rooms in another nearby hotel, so all ended well, but only because we were able to spend over 2 hours on the phone figuring out a solution with Hotels.com. The Paul should have done more to convey all the necessary info to Hotels.com, and with more time to spare -- it looks like they've been closed for weeks.
2 nachten verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Pinar

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Über das Hotel kann ich leider nichts sagen, da wir bei Ankunft direkt von einem Militär und Hotel Mitarbeiter, die am Empfang saßen, an ein anderes Hotel geschickt wurden. Grund ist uns nicht bekannt!! D.h. erneut Uber gebucht 10-15 min gefahren, wird uns am Empfang dieses mal gesagt, dass eine Barzahlung vor Ort nicht möglich ist! ICH HATTE ES IM VORAUS MIT BARZAHLUNG GEBUCHT!!! Der Mitarbeiter am Empfang war aber trotzdem nett und hat versucht uns zu helfen. Nach ca. 1 Std. warten wurde uns gesagt dass wir nun mit der Kreditkarte zahlen können. Eine Benachrichtigung voraus von der The Paul Hotel wäre hilfreich!! So könnten wir uns das Kopfschmerzen und Zeitverlust sparen... einfach nur peinlich..

2/10 – Ontzettend slecht

Maria

Reisde met partner
When we arrived the hotel was closed and we were instructed to go to a different hotel 20 minutes away. The new hotel did not have a new reservation for us so we had to sit on hold with expedia customer service for an hour. Would have been nice to be notified of the change ahead of time.
3 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Soren

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Consistently comfortable in excellent location

This was probably my 10th time staying at the Paul. Consistently comfortable place to stay in a really great NOMAD location. Staff was professional, good bed, decent sized room with good view and well designed. Everything was very clean and well maintained. Nor Lux but solid place I will definitely stay at again.
1 nacht verbleven in januari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Paul

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was shut down. I had to go to a new hotel.
1 nacht verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Hoi

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I have never gave a negative review to anywhere I stayed before like this one. I have never stayed at The Paul Hotel before and thought to give it a try. Booked almost 3 weeks ahead via Orbitz and paid extra for 24 hour cancelation protection. Got an email from Paul Hotel after the cancelation period "The Paul Hotel is closed to the Public and we will need to relocate you immediately to TRYP". Then got charged extra by TRYP. I talked to Orbitz and they have assured this is against their policies. I do NOT recommand The Paul Hotel and will not book it for myself again.
2 nachten verbleven in januari 2023

4/10 – Matig

Ron

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

A TRYP not to remember.

Well, had I actually been able to stay at The Paul Hotel, I might have been able to actually review it. At 1:00am on the day of my stay, I received an email from Hotels.com that The Paul was unable to fulfill my reservation and booked me at a nearby hotel. I was displeased by this and contacted Hotels.com for more information later that day. I never received confirmation that this was officially booked until I contacted customer service. I was booked at a chain motel nearby. I booked The Paul because I wanted more of a boutique experience for a fun evening out. They booked me at TRYP by Wyndham. This hole in the wall hotel was far from luxurious. It was an economy hotel at Boutique prices. The morning we checked out, the maid knocked on our door, so I put the DND on the door. Then, around 11, she knocked again and I answered. She asked what day we were checking out and after I responded she said well checkout is 11am. And I told her that the sign on the door said 12:00pm. She huffed and said well it's 11:00a and walked away. I don't really have faith in booking through Hotels.com anymore. I am unsatisfied in the hotel they booked me in and hope that this is not how all customer interactions are. Next time I will just book through a hotel directly.
Signage w/ checkout time, etc.
1 nacht verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Elmer

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Solène

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Une fois arrivé à New York, l’hôtel nous a refusé pour cause de travaux, sans nous prévenir à l’avance. Je l’est ai appelé ils ne m’ont jamais répondu. Il nous on dit que les réservations avaient été transférées dans un autre hôtel, seulement une fois là-bas l’hôtel n’avait pas notre réservation
7 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

guillaume

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We were moved to the Tryp Times Square
3 nachten verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Na Hyun

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

james

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Carolina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No hicieron el retorno del dinero que se deja como fondo en caso de daño de la habitación. Me he comunicado con ellos por correo y no han resuelto nada después de varios meses, es decir que se quedaron con mi dinero y nunca hicieron el reintegro de este

2/10 – Ontzettend slecht

marek

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Ich wurde nach zwei Tagen umquartiert in ein anderes Hotel ohne Begründung und gegen meinem Willen.
7 nachten verbleven in januari 2023

4/10 – Matig

Andrew

Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Room was barely adequate. Very minimal amenities. I was kicked for the final night of my stay due to a "maintenance issue". Don't know what that was. Was not notified by management until my return at 11pm, even though they had cell phone and email info. Had to pack up and get a ride to the substitute hotel across town.
4 nachten verbleven in januari 2023