Ontvang een overzicht van dit hotelRomantische accommodatie in Central New York City, op loopafstand van Broadway

Populaire pluspunten van de accommodatie

Incl. ontbijt
Gratis wifi
Restaurant
24-uurs businesscentrum
Wasserij

Ligging

Dit romantische hotel ligt in Central New York City, binnen 10 minuten lopen van Palace Theatre, Broadway en Times Square. Ook Rockefeller Center en Ed Sullivan Theater liggen binnen 10 minuten lopen.

Accommodatievoorzieningen

Dit rookvrije hotel beschikt over een restaurant, fitnessfaciliteiten en een 24-uurs businesscentrum. Je vindt er ook gratis continentaal ontbijt, gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes en een gratis receptie. Je vindt er ook een valetparkeerservice, 24-uurs roomservice en vergaderkamers.

Kamervoorzieningen

De 94 geluiddichte kamers beschikken elk over gratis wifi en pillowtop-bedden. Het entertainment wordt verzorgd door een lcd-televisie met kabelzenders, maar geniet ook van voorzieningen als een iPod-dock en 24-uurs roomservice.

Hotelvoorzieningen

Hotelvoorzieningen

Dit hotel heeft een restaurant. Gasten krijgen gratis ontbijt en een receptie van de manager aangeboden (mogelijk niet elke dag beschikbaar). De gemeenschappelijke ruimtes zijn uitgerust met gratis wifi. De 4-sterrenaccommodatie biedt toegang tot een 24-uurs businesscentrum, een limousine- of autoservice en vergaderruimtes. De evenementenvoorzieningen meten 33 vierkante meter. Dit zakelijke hotel biedt ook fitnessfaciliteiten, hulp bij uitstapjes/tickets en meertalig personeel aan. De accommodatie kan voorzien in een conciërgeservice en huwelijksservices. Ter plaatse kun je parkeren (tegen betaling).

The Pearl New York is een rookvrije accommodatie.

  • Lift 
  • Fitnessfaciliteiten 
  • 24-uurs receptie 
  • Gratis ontbijt 
  • Kruier / portier 
  • Snelle uitcheckservice 
  • Vergaderruimtes 2 
  • Restaurant 
  • Hulp bij uitstapjes / tickets 
  • Stomerij / wasserijservice 
  • Zelf parkeren (toeslag) 
  • Gratis wifi 
  • Limousine- of autoservice beschikbaar 
  • Valetparkeren (toeslag) 
  • Rookvrije accommodatie 
  • Kluis bij receptie 
  • Afmetingen conferentieruimte (vierkante meter) - 33 
  • Gratis receptie 
  • Bagageopslag 
  • 24-uurs businesscentrum 
  • Conciërgeservices 
  • Afmetingen conferentieruimte (vierkante voet) - 350 
  • Wasserij 
  • Aantal kamers - 94 
  • Aantal verdiepingen - 14 
  • Aantal gebouwen of torens - 1 
  • Huwelijksservices 
  • Meertalig personeel 
  • Gratis kranten in de lobby 

Internet

Beschikbaar in alle kamers: Gratis wifi

Beschikbaar in een aantal gemeenschappelijke ruimtes: Gratis wifi

Parkeren

Zelf parkeren (toeslag), Valetparkeren (toeslag)

Kamervoorzieningen

  • Betaalfilms 
  • Luxe beddengoed 
  • Klimaatregeling in de kamer (airco) 
  • Gratis krant 
  • Airconditioning 
  • Geluidsdichte kamers 
  • Premium televisiezenders 
  • Koelkast (op verzoek) 
  • Dagelijkse huishoudservice 
  • Privébadkamer 
  • Badjassen 
  • Gratis toiletartikelen 
  • Haardroger 
  • Bad/douchecombinatie 
  • Koffiezetapparaat / waterkoker 
  • Verduisterende gordijnen 
  • Hd-televisie 
  • 24-uurs roomservice 
  • Lakens van Egyptisch katoen 
  • Pillowtop-matrassen 
  • Lcd-televisie 
  • Gratis babybedden 
  • Bureau 
  • Strijkijzer / strijkplank 
  • Kluis in de kamer 
  • iPod dock 
  • Kabelzenders 
  • Gratis wifi 

Eetgelegenheden

Gasten krijgen gratis een continentaal ontbijt aangeboden. Dit hotel biedt op bepaalde dagen een gratis receptie van de manager aan.

E&E Grill House is gespecialiseerd in Amerikaanse gerechten en is geopend voor brunch, lunch en diner.

De 24-uurs roomservice is beschikbaar.

Recreatie

Recreatieve voorzieningen van dit hotel bestaan onder andere uit fitnessfaciliteiten.

De onderstaande recreatieve activiteiten vind je ter plaatse of in de directe omgeving. Mogelijk zijn toeslagen van toepassing.

  • Fietsenverhuur in de buurt 
  • Golfbaan in de buurt 

Mindervalidenvoorzieningen

Heb je specifieke verzoeken voor toegankelijkheidsvoorzienigen? Deze kun je op de boekingspagina vermelden wanneer je je kamer boekt.

  • Rolstoeltoegankelijke badkamer 
  • Rolstoeltoegankelijke douche 
  • Mindervalidenvoorzieningen in de kamer 

Hotelbeleid

Inchecken

Inchecken vanaf 16.00 uur

Inchecken tot 05.30 uur

Minimale incheckleeftijd is 18

Uitchecken

Uitchecken tot 12.00 uur

Betalingsmethoden

Kinderen en extra bedden

  • Kinderen zijn van harte welkom.
  • Er zijn geen verrijdbare / extra bedden beschikbaar.
  • Gratis babybedjes!

Huisdieren

  • Geen huisdieren toegestaan

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.

Bij check-in dien je in het geval van incidentele kosten een erkend identiteitsbewijs en een creditcard voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Geen extra bedden beschikbaar

Toeslagen

Optionele extra's

De accommodatie brengt de volgende toeslagen en borgsommen in rekening tijdens de serviceverlening, het in- of uitchecken .
  • Parkeerkosten: USD 40 per dag
  • Valetparkeerkosten: USD 45.00 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.


Sorry, we ondervonden een probleem bij het laden van onze gastenbeoordelingen. Opnieuw proberen?