Vergaderfaciliteit

Beoordelingen van Radisson Blu Hotel Oslo Alna

4 out of 5
Radisson Blu Hotel Oslo Alna
Tevlingveien 21, Oslo

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 332 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 412 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 148 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 67 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 44 van 1003 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima zakelijk hotel
Prima zakelijk hotel. Erg prettig en dicht bij centrum
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Celina op 7 feb 2022
Dear guest, Thank you for choosing to stay with us at Radisson Blu Hotel & Conference Center, Oslo Alna! We appreciate you taking the time to share your experience. Best regards, Celina Front office Radisson Blu Alna

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niet in het centrum, maar goede prijs kwaliteit
Goed hotel waar we vriendelijk werden ontvangen. Kamers goed en op loopafstand van de Metro. (8 - 10 haltes) Bus FB5 (vliegveld )stopt voor de duur. Jammer was de ondermaatse vriendelijkheid en behulpzaamheid van de bar medewerkers.
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Noman op 3 feb 2020
Dear Guest, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. Best regards, Noman Front Desk Radisson Blu Hotel & Conference Center, Oslo Alna

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Charlotte, Resepsjonist op 25 nov 2019
Takk for din tilbakemelding. Velkommen igjen!

10/10 – Uitstekend

jeroen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Elias, Resepsjonen op 5 nov 2019
Kjære jeroen, Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse om oss. Du er hjertelig velkommen tilbake !

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Ruime nette kamer. Stil
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Linda Front Office op 22 okt 2019
Dear Guest, Thank you for this great review. I`m glad to hear that you had a pleasant stay with us and enjoyed our amenities. Welcome back!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Isak op 1 sep 2019
Dear Anonymous, Thank you for taking your time to give us a score. We appreciate the feedback and hope we get the chance to welcome you back to our hotel sometime in the future. Best regards Isak Front desk/reception

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon makkelijk in 10 min in centrum goed ontbijt
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Jessica op 10 aug 2019
Dear Guest Thank you for this great review. I`m glad to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward with hope of welcoming you back to us in the near future!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Raisa Mujkanovic op 6 jun 2018
Dear guest, We appreciate that you have taken your time to give us your feedback on your stay here at Radisson Blu, Alna. It is motivating for our employees to read about your experience of the hotel. We are still in development and proud of what we have to offer to our guests. Of course, we will take the feedback with us in our improvement work. On behalf of me and the hotel, we welcome you back in the near future! With best regards, Raisa Mujkanovic Service Manager at Radisson Blu Hotel Alna, Oslo.

8/10 – Goed

Gerrit

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed
Goed verblijf gehad. Perfecte verbinding met vliegveld en centrum.
3 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Olav Brommeland op 15 sep 2017
Dear Goed, Thank you for this great review. I am glad to hear that you had a pleasant stay with us and enjoyed our location. We look forward with hope of welcoming you back to us in the near future. Best regards, Lars Kristian Amundsen, General Manager at Radisson Blu Hotel and Park Inn by Radisson Hotel & Conference Centre, Oslo Alna.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel voor zakenreis
Omdat ik de volgende ochtend een zakelijke meeting had in de wijk Alna, was dit hotel ideaal gelegen omdat ik geen last van eventuele files had.
Reactie van Olav Brommeland op 11 mei 2017
Dear valued guest, Thank you for this great review. I`m glad to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward with hope of welcoming you back to us in the near future. Best Regrads Noman Service Manager

8/10 – Goed

Lorie, Great Falls

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
For a 4 star hotel, felt very average.
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Leif

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Philip

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Petter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Grei plass med hyggelig betjening og OK priser.
Ett sted jeg bruker ofte ifm jobbturer til Oslo. Praktisk plassering og ok priser er grunnen til at jeg velger å bo her.
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Anders

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Jakob

1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Tom Ingar

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Sondre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Det var et upåklagelig og fantastisk hotell opphold hos Radisson blu Alna Oslo. Er du ute etter et rolig og behagelig opphold så er dette hotellet virkelig å anbefale. Ble en sen innsjekk på hotellet, ble møtt av en kjempehyggelig resepsjonist som var meget behjelpelig, ble godt tatt imot hvor man følte seg godt ivaretatt. Rommet var rent og meget fint å bra Standard. Alle ansatte på hotellet var hyggelig å serviceinnstilt, frokosten på hotellet var fantastisk god, bruker krykker fortiden så fikk hjelp til å få plukket ut og servert frokosten til bordet, samt at hotellet ordnet med handikap rom til meg. Kommer virkelig til å ta et opphold der ved en senere anledning. Kan virkelig anbefale folk å ta et opphold der, selv om hotellet ikke ligger i sentrum måler servicen opp for det, er ikke lange veien å komme seg ned til Oslo sentrum. Hotellet hadde også parkeringskjeller for bil for den nette sum av 250kr døgnet.
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Erling Henrik

Positief: Comfort kamer
Parkering på 250 kr kommer i tillegg
Synd at ikke frokost er inkludert. Stor overraskelse at det koster 250 kr for parkering i hotellets eget bygg.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Charles Newman

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful stay. Nice clean room super comfy bed and wonderful breakfast! Staff was super friendly and attentive!
7 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Fredrik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ris men också ros
Saker i rummet som inte fungerar gör att det inte håller normal Radisson standard. Eluttag utan ström, dushslang som sprutar vatten ifrån slangen med mera... Det drar ner betyget för ett i övrigt trevligt hotell.
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Torbjoern

Zakenreiziger
Negatief: Comfort kamer
KALDT!!
Sjekket inn hos en kar som ikke var veldig blid, ganske sur å var mest opptatt av å prøve å være tøff. Kom opp på rommet, der sto vinduet på vidt gap i -15 grader, så rommet var jo nesten like kaldt som ute. Lukka vinduet å satte varmen på full guffe, gikk så bort på mc Donalds for å varme meg, kom tilbake på rommet etter 45 min, var ikke så mye varmere så hårføneren fikk funksjon som stråleovn..
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Svenn Inge

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fint hotell, men noe dyrt å parkere.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Defrim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Ruth

1 nacht verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Abilasan

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Per Kjetil

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Olav

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Helena

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Trine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fornøyd!
Veldig bra, men irriterende at romnøkkelen ikke virket
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Fabrice

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Fabian op 29 okt 2023
Dear Guest,We greatly appreciate your positive feedback! It's wonderful to hear that you had a fantastic experience at our hotel. Your kind words inspire us to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon for another memorable stay.Best regards,Radisson Blu Alna

4/10 – Matig

Lars

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Kallt på rummet!
Rummet var oerhört kallt när jag checkade in. Höjde temperaturen men det hjälpte inte. Vidare verkade det pågå någon slags fest i huset med tillhörande hög musik. Detta pågick hela kvällen fram till ca 22:30.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Fabian op 29 okt 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback with us. We are truly sorry to hear about your less-than-satisfactory experience. Your comments are valuable to us, and we will use them to make necessary improvements. We hope you will give us another opportunity to exceed your expectations on your next visit.Sincerely,Radisson Blu Alna

2/10 – Ontzettend slecht

Birger

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Fabian op 29 okt 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback with us. We are truly sorry to hear about your less-than-satisfactory experience. Your comments are valuable to us, and we will use them to make necessary improvements. We hope you will give us another opportunity to exceed your expectations on your next visit.Sincerely,Radisson Blu Alna

10/10 – Uitstekend

Rikke Bergheim

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Fabian op 29 okt 2023
Dear Guest,We greatly appreciate your positive feedback! It's wonderful to hear that you had a fantastic experience at our hotel. Your kind words inspire us to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon for another memorable stay.Best regards,Radisson Blu Alna

10/10 – Uitstekend

Gitte

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Fabian op 29 okt 2023
Dear Guest,We greatly appreciate your positive feedback! It's wonderful to hear that you had a fantastic experience at our hotel. Your kind words inspire us to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon for another memorable stay.Best regards,Radisson Blu Alna

8/10 – Goed

Udai

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Fabian op 29 okt 2023
Dear Guest,We greatly appreciate your positive feedback! It's wonderful to hear that you had a fantastic experience at our hotel. Your kind words inspire us to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon for another memorable stay.Best regards,Radisson Blu Alna

10/10 – Uitstekend

Hardeep

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Fabian op 29 okt 2023
Dear Guest,We greatly appreciate your positive feedback! It's wonderful to hear that you had a fantastic experience at our hotel. Your kind words inspire us to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon for another memorable stay.Best regards,Radisson Blu Alna

8/10 – Goed

Bjorn

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fint hotell, god service
God og enkel innsjekking, høflig og serviceinnstilt personale.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Fabian op 29 okt 2023
Dear Guest,We greatly appreciate your positive feedback! It's wonderful to hear that you had a fantastic experience at our hotel. Your kind words inspire us to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon for another memorable stay.Best regards,Radisson Blu Alna

8/10 – Goed

Sten

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Fabian op 29 okt 2023
Dear Guest,We greatly appreciate your positive feedback! It's wonderful to hear that you had a fantastic experience at our hotel. Your kind words inspire us to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon for another memorable stay.Best regards,Radisson Blu Alna

2/10 – Ontzettend slecht

Andreas

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Fabian op 29 okt 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback with us. We are truly sorry to hear about your less-than-satisfactory experience. Your comments are valuable to us, and we will use them to make necessary improvements. We hope you will give us another opportunity to exceed your expectations on your next visit.Sincerely,Radisson Blu Alna

6/10 – Redelijk

Jeremy

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Stuff er wonderful, but while I was checking in, the room was not good clean. There was some empty boxes of beer under the bed, cheeps on floor and dusk everywhere.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Fabian op 29 okt 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback with us. We are truly sorry to hear about your less-than-satisfactory experience. Your comments are valuable to us, and we will use them to make necessary improvements. We hope you will give us another opportunity to exceed your expectations on your next visit.Sincerely,Radisson Blu Alna

6/10 – Redelijk

Dominik

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Unterkunft ist in die Jahre gekommen
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Fabian op 29 okt 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback with us. We are truly sorry to hear about your less-than-satisfactory experience. Your comments are valuable to us, and we will use them to make necessary improvements. We hope you will give us another opportunity to exceed your expectations on your next visit.Sincerely,Radisson Blu Alna

8/10 – Goed

Josefine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Fabian op 29 okt 2023
Dear Guest,We greatly appreciate your positive feedback! It's wonderful to hear that you had a fantastic experience at our hotel. Your kind words inspire us to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon for another memorable stay.Best regards,Radisson Blu Alna

10/10 – Uitstekend

Ann Christin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Fabian op 29 okt 2023
Dear Guest,We greatly appreciate your positive feedback! It's wonderful to hear that you had a fantastic experience at our hotel. Your kind words inspire us to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon for another memorable stay.Best regards,Radisson Blu Alna

10/10 – Uitstekend

Helge

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fint hotell og god service
13 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Fabian op 29 okt 2023
Dear Guest,We greatly appreciate your positive feedback! It's wonderful to hear that you had a fantastic experience at our hotel. Your kind words inspire us to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon for another memorable stay.Best regards,Radisson Blu Alna

10/10 – Uitstekend

Svenn Inge

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Fabian op 29 okt 2023
Dear Guest,We greatly appreciate your positive feedback! It's wonderful to hear that you had a fantastic experience at our hotel. Your kind words inspire us to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon for another memorable stay.Best regards,Radisson Blu Alna

10/10 – Uitstekend

Inger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van BN op 23 sep 2023
Thank you for taking the time to share your positive feedback! We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. It was our pleasure to host you, and we look forward to welcoming you back in the near future.

6/10 – Redelijk

Mattias

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van BN op 23 sep 2023
We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Your feedback is essential to us, and we are actively addressing the issues you mentioned to improve our services. We hope you will consider giving us another chance to provide you with a better experience.

2/10 – Ontzettend slecht

Ole Morten

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van BN op 23 sep 2023
We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Your feedback is essential to us, and we are actively addressing the issues you mentioned to improve our services. We hope you will consider giving us another chance to provide you with a better experience.