Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Hotel El Panama by Faranda Grand, a member of Radisson Individuals

4 out of 5

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 285 van 851 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 299 van 851 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 114 van 851 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 84 van 851 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 69 van 851 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Rabindpersad, PARAMARIBO

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel heeft wat renovaties nodig zoals sanitaire voorzieningen. Omgeving van de hotel is veel zwerfvuil en de vuilophaal is niet goed geregeld. Veel stank.!!! De buurt is wel levendig met veel eetgelegenheden. Ontbijt en openbaar vervoer is goed en vriendelijke hotelpersoneel.
14 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Alejandra - Guest Relations Supervisor op 1 jan 2024
Thank you very much for your comment about your experience with us.We will take into account what you comment to improve our facilities and offer a better service.

10/10 – Uitstekend

Rainer, Duitsland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een luxe Hotel met zeer vriendelijk personeel.
Fantastisch Hotel met zeer vriendelijk personeel, schoon,hygienisch, grote kamers met buro.Het Hotel is vorig jaar gerenoveerd tot een zeer hoge standaard met moderne inrichting en uitstraling. Wij verbleven op de executive afdeling, waar tussen 17.00 en 19.00 gratis hapjes en drankjes werden aangeboden en s'ochtends word hier een klein prive ontbijtbuffet aangeboden. Heerlijke bedden een ruime schone badkamer, goed werkend internet,tv,muziek moderne inrichting. Al je vragen worden beantwoord met een glimlach en direct uitgevoerd. Ruime keus bij het ontbijtbuffet met de heerlijkste vruchten en op de begane grond waar toegang is voor iedereen. Het Nieuwjaarsfeest was overweldigend met fantastische live muziek waar gefeest werd tot in de vroege uurtjes.Er werd hier tevens een diner aangeboden met een overdaad aan eten. Het personeel verdiend zeker een kompliment zo vriendelijk en glimlachend kom je ze zelden tegen.Vanuit het Hotel is alles op loopafstand te bereiken in Panama city, en de havens van Amador,het eiland Taboga,de oude stad Casco Viejo het Panama kanaal,het Gamboa resort de markt alles binnen een half uur per auto te bereiken en kost nog geen 10 dollar per taxi. Een aanrader voor de zakenman, maar ook voor paren en families.
Het buitenzwembad met bar en fitnessruimte
Fijne moderne ligbedden bij het zwembad
De bar met Japanse Sushi

10/10 – Uitstekend

Donna

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love this spot. It’s our new favorite city hotel
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Alejandra - Guest Relations Supervisor op 27 apr 2024
It's great to know that you enjoyed your stay with us, Donna.We can't wait to see you again at our Hotel!

10/10 – Uitstekend

maria caridad

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like very much the staff attention
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Alejandra - Guest Relations Supervisor op 19 apr 2024
I'm glad to hear that you enjoyed the staff's attention at Hotel El Panama By Faranda Grand. It's always great to receive good service when staying at a hotel. Thank you for sharing your experience, Maria Caridad.

10/10 – Uitstekend

Lizzette Adela

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente selección en Panamá
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Alejandra - Guest Relations Supervisor op 19 apr 2024
¡Gracias por compartir su opinión! Nos alegra saber que disfrutó de su estadía en el Hotel El Panama By Faranda Grand. Si necesita ayuda con futuras reservas o información adicional, no dudes en contactarnos. ¡Esperamos verle de nuevo pronto!

8/10 – Goed

guillermo

Bueno todo excelente . Solo el cable el volumen Y el limite del cable. Por ejemplo soy panameño Y algunos canales estas en inglés y vuelvo y repito el sonido malo pero son políticas del hotel por lo demás excelente buenísimo saludos
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Alejandra - Guest Relations Supervisor op 28 mrt 2024
Muchísimas gracias por compartir su experiencia con nosotros, Guillermo. Nos alegra saber que fue de su agrado. Tomaremos en cuenta lo que comenta en cuanto al cable para mejorar la experiencia ¡Esperamos verle nuevamente!

2/10 – Ontzettend slecht

bailian

5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Alejandra - Guest Relations Supervisor op 1 apr 2024
Thank you for your feedback, Bailian. We would like to know a little more about your experience to improve our services.

8/10 – Goed

Christine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The size of the pool is amazing. The rooms are spacious and have everything you need. This is our hotel of choice in Panama city. Great valet service and front desk workers. Easy to stay here.
11 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Alejandra - Guest Relations Supervisor op 6 mrt 2024
Thank you for choosing Hotel El Panamá, Christine. We are very pleased to know that we were able to meet all your needs. What a joy to know that we are your trusted hotel every time you come to Panama.We are waiting for you!

8/10 – Goed

Bijan

Positief: Netheid, personeel en service
This property has NOT been renovated for probably 15 to 20 years but “five stars” signage is still there ! The staff try to keep it clean but the hotel needs renovation . It is now a 3 star hotel since the building infrastructure, furnitures , bed sheets, mattresses , towels are too old now . The pool is nice and big with bar access but its cleaning system is not optimal. The breakfast is a 3 star hotel breakfast in terms of choices and food quality. The food choices are exactly the same everyday . The rooms are spacious to the North American standard. Free valet and self parking are available. The hotel is located in the centre of the Panama City . Restaurants and shops are within walking distance. Taxi and Metro are inexpensive and nearby by walk .
16 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Alejandra - Guest Relations Supervisor op 5 mrt 2024
Thank you for sharing your detailed review of Hotel El Panama By Faranda Grand. Our location in the center of Panama City and proximity to restaurants and shops, as well as the spacious rooms to North American standards, are positive aspects. The availability of free valet and self parking is convenient for guests. Your feedback on the breakfast, pool area, and overall amenities is valuable for future guests.We thank you for sharing your experience and we hope to see you again to offer you an improved experience.

4/10 – Matig

Carlos

Negatief: Netheid, personeel en service
This time staid at the hotel I didn’t feel welcome or comfortable staid with many upside down
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Alejandra - Guest Relations Supervisor op 18 feb 2024
We appreciate your visit to Hotel El Panama by Faranda Grand, a member of Radisson Individuals.We are very sorry that we were not able to meet your expectations during ypur visit. We will be working to improve service and attention. We hope that you can offer us an opportunity in the future to provide you with better service.

6/10 – Redelijk

Samuel Lloyd

Reisde met familie
The property is nice but average. Needs some updating.
10 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Alejandra - Guest Relations Supervisor op 18 feb 2024
Thank you for visit Hotel El Panama by Faranda Grand, a member of Radisson Individuals, Samuel. Our apologies for not having met your expectations.We appreciate your feedback and we will assure you that we will work to improve. We hope that you can offer us an opportunity in the future to provide you with better service.

4/10 – Matig

Carlos

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I didn’t like my room because from my arrival I notice that the toilet leaks there were no washcloths for two people’s no services for cleaning, no welcome packages and I was locked out the room for almost 20 minutes because the keys card wasn’t working and they need a lock mixed for repairs. So I’m not to Happy with this staid this vacation at this property. And I paid over $1000 and not receiving a good services at all .
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Alejandra - Guest Relations Manager op 14 feb 2024
We appreciate your opinion about the experience you had in our Hotel, Carlos. We are very sorry for the different inconveniences you had during your stay. We are working on these aspects to improve the service and facilities.We hope you can offer us a new opportunity to demonstrate the improvement.

4/10 – Matig

Elda

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
I saw that the hotel tried to charge my card 172.00 and when i asked the reception they said they did not know what the charge was for
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Alejandra - Guest Relations Manager op 14 feb 2024
Thanks for your opinion, Elda. We apologize for any confusion regarding the unauthorized charge. We have shared this with our team to carry out the respective investigation. We have written to you so we can have better communication about it. If there is anything else we can help you with, please don't hesitate to let us know.

10/10 – Uitstekend

Benson, Calgary

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Central location , convenience
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel El Panama op 12 feb 2024
Gracias por elegirnos! esperamos que todo durante su estadía hay suido de su agrado. Nuestra misión es brindar un servicio de calidad a todos nuestros huéspedes.

10/10 – Uitstekend

sabrina, Clermont

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Alejandra - Guest Relations Manager op 11 feb 2024
Thank you for your review, Sabrina! We appreciate your feedback about Hotel El Panama By Faranda Grand. We strive to provide helpful service to all our guests. We hope you had a pleasant stay and look forward to welcoming you back in the future.

8/10 – Goed

Carina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Alvaro el del bar super amable y atento. Le doy un 10. La chica del front desk. Muy seria y servicio al cliente le doy 4. Pero el chico que le entregue las llave al salir del hotel muy amable e atento a el le doy 9.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Alejandra - Guest Relations Manager op 5 feb 2024
Muchísimas gracias por visitar Hotel El Panama by Faranda Grand, a member of Radisson Individuals, Carina.Lamentamos que no hayamos podido superar sus expectativas. Trabajaremos en mejorar nuestros servicios.

10/10 – Uitstekend

Rahim

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was awesome and incredible coming back next trip.
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Alejandra - Guest Relations Manager op 4 feb 2024
Thank you, Rahim, for your kind review of Hotel El Panama By Faranda Grand. We're glad you had an awesome and incredible experience and that you plan on coming back for your next trip. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you again soon!

8/10 – Goed

Javier

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Alejandra - Guest Relations Manager op 26 jan 2024
Muchas gracias por compartir su experiencia con nosotros, Javier. Esperamos que Hotel El Panama by Faranda Grand haya cumplido con todas sus necesidades. ¡No podemos esperar a verle nuevamente con nosotros!

8/10 – Goed

Allan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buen hotel habitación se filtra mucho sonido del exterior desayuno buffet pequeño y dicen que abre a las 6 am llegué 6:05 am y no tenían comida
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Alejandra - Guest Relations Manager op 10 jan 2024
Muchisimas gracias por preferir al Hotel El Panama by Faranda Grand para pasar su estadía en Panamá, AllanLamentamos los inconveniente con el horario del desayuno. Trabajaremos en ello para mejorar la experiencia. Esperamos verle nuevamente con nosotros

10/10 – Uitstekend

Anthony

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
An excellent choice to celebrate our 45th Wedding Anniversary. It was unforgettable and truly enjoyable 12 day stay. Las Molas was an amazing restaurant and Maira was the best waitress everyday! Orlando, the night bartender at Bonsai Bar was always attentive and provided superior service. The you to all the El Panama staff!
12 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Alejandra - Guest Relations Manager op 10 jan 2024
Thank you, Anthony, for your kind review of Hotel El Panama By Faranda Grand. We are delighted to hear that you had an unforgettable and enjoyable 12-day stay to celebrate your 45th Wedding Anniversary. We appreciate your compliments on Las Molas restaurant and the excellent service provided by Maira. We will make sure to pass on your praise to Orlando, the night bartender at Bonsai Bar. The El Panama staff extends their gratitude to you as well. We hope to welcome you back soon!

10/10 – Uitstekend

Carlos

3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Alejandra - Guest Relations Supervisor op 2 jan 2024
Muchas gracias por hospedarse en el Hotel El Panamaby Faranda Grand, CarlosFue un placer ofrecerle lo mejor durante su visita a Panamá. Esperamos verle con nosotros próximamente

6/10 – Redelijk

Xiomara

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel needs renovation NOW
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Alejandra - Guest Relations Supervisor op 1 jan 2024
Thank you for your review, Xiomara. We appreciate your feedback regarding the need for renovation at Hotel El Panama By Faranda Grand. We will take this into consideration and work towards improving our facilities. We apologize for any inconvenience caused and hope to welcome you back in the future with upgraded amenities.

6/10 – Redelijk

Adriano

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
El staff muy amable y la comida muy rica. Sin embargo las instalaciones muy descuidadas en general. En la habitación nos encontramos con cucarachas e insectos.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Alejandra - Guest Relations Manager op 18 dec 2023
Muchas gracias por compartir su experiencia con nosotros, AdrianoHemos compartido con nuestro equipo su comentario para trabajar en nuestras instalaciones. Lamentamos el inconveniente y esperamos que nos pueda ofrecer una nueva oportunidad en un futuro

2/10 – Ontzettend slecht

Fabiola

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Habitaciones amplias pero nada modernas y sin amenidades. Le falta mantenimiento.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Alejandra - Guest Relations Manager op 17 dec 2023
Gracias por tu review, Fabiola. Nos aseguraremos de transmitir tus comentarios al equipo correspondiente para mejorar la experiencia de nuestros huéspedes. Agradecemos tu visita y esperamos que nos puedas ofrecer una nueva oportunidad en un futuro

4/10 – Matig

Jose

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Voorzieningen
Reactie van Alejandra - Guest Relations Manager op 5 feb 2024
Thank you for choosing Hotel El Panama by Faranda Grand, a member of Radisson Individuals, Jose. We are sorry that your experience did not exceed your expectations. We would like to know more about it to improve our services.

6/10 – Redelijk

Letzy

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Demoraron en en check in y en la atención para el room service esperaba más de este hotel
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Alejandra - Guest Relations Manager op 16 dec 2023
Gracias por compartir tu opinión, Letzy. Lamentamos que hayas tenido problemas con el check-in y la atención del room service en el Hotel El Panama By Faranda Grand. Tomaremos tus comentario para mejorar nuestros servicios. Esperamos tener la oportunidad de brindarte una experiencia más satisfactoria en el futuro.

10/10 – Uitstekend

María

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Alejandra - Guest Relations Supervisor op 1 jan 2024
Gracias por compartirnos su experiencia en el Hotel El Panamá, MaríaFue un placer ofrecerle lo mejor y saber que lo disfrutó durante su visita. ¡Esperamos volver a verle nuevamente con nosotros en nuestro!

10/10 – Uitstekend

Terry-Ann Ornella Candice

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love would go again
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Alejandra - Guest Relations Supervisor op 8 dec 2023
Thank you, Terry-ann Ornella Candice, for your review of Hotel El Panama By Faranda Grand. We're delighted to hear that you loved your stay and would come again. Our staff strives to provide a friendly and warm atmosphere for all our guests. We hope to welcome you back soon for another memorable experience.

10/10 – Uitstekend

Alfredo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy bien todo
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel El Panama op 5 dec 2023
Estimado Alfredo: Le agradecemos que se haya tomado el tiempo para compartir su opinión acerca de su estancia en el Hotel. Para nosotros es muy importante brindar un servicio de calidad a todos nuestros clientes. Esperamos volver a verlo pronto

8/10 – Goed

Armando

5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Alejandra - Guest Relations Manager op 22 dec 2023
Thank you for staying at Hotel El Panama by Faranda Grand, Armando.We are happy to know that you liked and enjoy our facilities. We hope to see you again soon!

10/10 – Uitstekend

ricardo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Alejandra - Guest Relations Supervisor op 5 nov 2023
Gracias por su visita y por dejarnos saber más sobre su estancia mediante su calificación, RicardoNos satisface saber que pudimos cumplir sus expectativasEsperamos verle nuevamente con nosotros

10/10 – Uitstekend

Victor Ivan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy lindo
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Alejandra - Guest Relations Supervisor op 29 okt 2023
¡Gracias por tu opinión, Victor Ivan! Nos alegra saber que encontraste nuestro hotel, El Panama By Faranda Grand, muy lindo. Nos esforzamos por brindar un ambiente amable y acogedor a todos nuestros huéspedes. Apreciamos tu preferencia y esperamos verte nuevamente con nosotros

6/10 – Redelijk

Mauricio Enrique

Reisde met familie
Se obtiene lo que se paga. El hotel es muy viejo. La comida está bien, la pizza deliciosa.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Alejandra - Guest Relations Supervisor op 14 okt 2023
Muchas gracias, Mauricio por su comentarios y preferir el Hotel El Panama by Faranda Grand, a member of Radisson Individuals, para su estadía en PanamáNos alegra ver que nuestra propuesta gastronomica pudo satisfacer sus gustosActualmente nos encontramos trabajando en nuestras instalaciones para ofrecer lo mejor. Esperamos verle prontamente para que pueda disfrutar de las instalaciones remodeladas

2/10 – Ontzettend slecht

ana

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mala experiencia
Todo de muy mala calidad
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Alejandra - Guest Relations Supervisor op 13 okt 2023
Muchas gracias por compartir su opinión con nosotros, Macbeth.Lamentamos saber que su experiencia no estuvo a la altura de sus expectativasCompartiremos su comentario con el equipo para mejorar nuestro servicio. ¡Esperamos que nos pueda brindar una nueva oportunidad de tenerle nuevamente con nosotros para demostrarle la mejoría!

10/10 – Uitstekend

Carlos

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Alejandra - Guest Relations Supervisor op 12 okt 2023
Gracias por hospedarse en el Hotel El Panama by Faranda Gramnd, a membe of Radisson Individuals, y por tomarse el tiempo de compartir su calificación con nosotros.Nos satisface saber que nuestras instalaciones pudieron satisfacer sus gustos¡Deseamos verle nuevamente con nosotros!

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Voorzieningen
Love everything thing about it clean and nice , location etc . Love it
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Alejandra - Guest Relations Supervisor op 12 okt 2023
Thank you for staying at Hotel El Panama by Faranda Grand, a member of Radisson Individuals and for taking the time to share your opinion with us.We are happy to know that you enjoyed our facilities, location and our staff were able to meet your expectations.We hope to have the opportunity to see you with us again!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Alejandra - Guest Relations Supervisor op 12 okt 2023
Muchas gracias por hospedarse en Hotel El Panama by Faranda Grand, a member of Radisson IndividualsNos gustaría saber más sobre su estadía para mejorar en los aspectos que considera que hayan sido la razón de su calificación ¡Saludos!

2/10 – Ontzettend slecht

marco a

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
No volveré a hospedarme ahí. El personal espesimo, el restaurante es malo, en especial los desayunos y las comidas (buffet). Muy mal atención al cliente de todo el personal, el restaurante era 24 hrs para servicio al cuarto y jamás contestaban, hablabas a recepción para hacerles el comentario de que no te contestaban y ellos no hacían nada para ayudar. Fui en familia, viaje de placer. Debut y despedida
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel El Panama op 10 okt 2023
Hola, buenos días, gracias compartir su experiencia con nosotros, lamentamos mucho este inconveniente, vamos a tomar las medidas correspondientes para mejorar para experiencias futuras mas amenas.

2/10 – Ontzettend slecht

ana

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pesadilla
Horrible no puede llamarse hotel. Sucio, mal olor, nada sirve, la comida malísima.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel El Panamá op 9 okt 2023
Estimada Ana, muchas gracias por haber tomado unos minutos de tu tiempo para compartirnos tus valiosos comentarios. Lamentamos profundamente saber que no hayamos podido brindarte la experiencia que esperabas, te ofrecemos nuestras más sinceras disculpas por los inconvenientes presentados durante tu estadía y esperamos de corazón que puedas otorgarnos otra oportunidad para demostrarte que podemos mejorar y ofrecerte la calidad de servicio que mereces. Saludos!

10/10 – Uitstekend

Marlen, Panama

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El personal es muy atento. El joven Jesus de la recepción fue muy amable. La comida del restaurante Molas es deliciosa. El servicio de buffet es espectacular. Todo el personal del restaurante también es muy atento pero la amabilidad del joven Christian sobresalió. Las habitaciones son amplias y comodas. Siemore me hospedo en este hotel varias veces al año.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Alejandra - Guest Relations op 2 okt 2023
Muchas gracias por compartir su experiencia con nosotros, MarlenNos alegra saber que nuestras instalaciones y personal pudieron cumplir con sus expectativas. Compartiremos su comentario con el equipo para que sepan sobre su satisfacción.¡Esperamos volver a verle nuevamente!

10/10 – Uitstekend

ALEX, MEJICANOS

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Extraordinario hotel
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Alejandra - Guest Relations op 2 okt 2023
Nos alegra saber que nuestras instalaciones pudieron cumplir sus expectativas, Alex.¡Esperamos verle nuevamente con nosotros!

10/10 – Uitstekend

JOSE

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Alejandra - Guest Relations op 2 okt 2023
Gracias por su visita, JoseEs un placer saber que le gustó nuestros servicios¡Esperamos verle nuevamente!

10/10 – Uitstekend

Martin javier

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muchas gracias por sus atenciones
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Hotel El Panama op 17 sep 2023
Gracias por preferirnos!

8/10 – Goed

Mardella

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unless I am mistaken I would have loved a gym. what I loved was the breakfast buffet
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Hotel El Pnama op 8 sep 2023
Dear Mrs. Mardella I'm glad to hear you enjoyed the breakfast buffet! While we do have a gym available, it seems there may have been some confusion. We apologize for any inconvenience and hope you can try out our gym on your next visit to enhance you overall experience. Your satisfaction is important to us, and we appreciate your input

10/10 – Uitstekend

Lilibeth

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Hotel El Panamá op 8 sep 2023
Dear Lilibeth, thank you for rating Hotel El Panama by Faranda Grand. We hope to have you back very soon. Greetings!

4/10 – Matig

Alia

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very dirty the mattress has a sink in it the furniture extremely dirty the face basin was extremely dirty. The shower had here in it on the floor on the walls, the towels were dirty the window dirty. Flies on the corridor, die four days no one cleaned it I will not go back
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Hotel El Panamá op 8 sep 2023
I'm sorry to hear about your experience, and I apologize for the inconvenience you faced. We'll make efforts to improve the cleanliness and address the issue with our cleaning satff to prevent such incidents in the future. Additionally, we apologize for any inconvenience caused by flies during your stay. Your feedback is valuable, and we are committed to providing a better experience for our guests. Thank you for bringing this concerns to our attention.

4/10 – Matig

Jovani De

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Hotel El Panamá op 8 sep 2023
Dear Jovani De, thank you for rating Hotel El Panama by Faranda Grand. We hope to have you back very soon. Greetings!

10/10 – Uitstekend

Tashawda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's was fun
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Hotel El Panama op 8 sep 2023
we are delighted to hear that you had a good time during your stay at our hotel. Your enjoyment is our outmost priority, and we look forward to welcoming you back for more memorable experiences in the future. Thank you for choosing our hotel, we appreciate your positive feedback

4/10 – Matig

Eydis, Las Vegas

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
More customer service is poor …
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Hotel El Pnama op 8 sep 2023
Dear Eydis, I apologize for any negative experiences you had with our customer service. We deeply regret any inconvenience you may have encountered and are committed to improving our service. Your feedback is invaluable, and we'll take steps to ensure a better experience for our guests in the future. Thank you for bringing this matter to our attention, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future

8/10 – Goed

Kemi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was nice, staff was friendly and I received room service everyday! The hotel is like 3 minutes walk from the metro/train station and a number of restaurants. On my next travel I will be staying here again. The only thing is that the pool shuts off at 8PM and that is around the time I returned from the mall so I didn’t get a chance to go into the pool.
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Hotel El Panama op 8 sep 2023
It is with immense pleasure that I write to express our sincere gratitude for choosing Hotel El Panama for your recent stay. We were delighted to hear that you had a great time during your visit with us. We're sorry you couldn't make it into the pool but you can try again when you come back, I can assure you you'll love it. We'll be waiting for you!.