Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 27 van 114 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
27
Gastenscore: 8 - Goed. 46 van 114 beoordelingen" "
8 - Goed
46
Gastenscore: 6 - Redelijk. 35 van 114 beoordelingen" "
6 - Redelijk
35
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 114 beoordelingen" "
4 - Matig
2
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 114 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
4
7,4/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Great location, affordable price, friendly staff :)
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van john op 14 feb 2020
良い後記ありがとうございます。 より一層良いサービスを提供するために努力いたします。
8/10 – Goed
seungchan
Zakenreiziger
2 feb 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
seungchan
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van john op 4 feb 2020
thank u for your review~
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
31 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
As always, up to expectation since i have been staying at this hotel consecutively for 4 years whenever i visit Korea!
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Sonny op 3 jan 2020
Thank you for your trust and hope to see you next time!
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
14 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Except there is no lift, everything is good.
Good location, nice staff.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Manager op 17 okt 2019
Thank you for staying our hotel.
Sorry to hear that inconvenient to stay here without lift up. We'll do our best do to you and for all guest with friendly service.
Hope to see you again when you trip in Seoul next time.
Many thanks.
Hotel Sleepy Panda
10/10 – Uitstekend
Felicia
Reisde met familie
9 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
we had a great stay at sleepy panda, quiet location, not too far from the subway, close bus stops and good night sleep!
Felicia
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van manager op 10 okt 2019
Thank you for your comments.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
8 okt 2019
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van manager op 10 okt 2019
Thank you for your comments.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good value for me - definitely a small room, but being a solo traveler I didn’t need much space at all. Well connected for traveling around Seoul and not actually too difficult to find. Not the cleanest but nothing that would stop me from sleeping in the bed - just some old stains and wear and tear. Some construction was happening nearby that continued almost up until midnight but it was nice and quiet after. AC works great which was one of my biggest concerns with summer being so hot and humid here.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van m op 24 aug 2019
Thank you for your comments. I will try to provide better service.
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s tucked between a nice little alley way and it’s really cute!
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van manager op 8 apr 2019
Thank you for your feedback.
6/10 – Redelijk
Annie
2 apr 2019
A ne pas recommander
Hôtel pas insonorisé donc bruyant. J ai changé de chambre la 2eme nuit
La moquette des couloirs très sale. La chambre a besoin d être rénovée.
Pas de personnel a partir de 23h jusqu'à 9h le matin!
Annie
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van manager op 8 apr 2019
Thank you for your feedback.
6/10 – Redelijk
CHIA FOONG
29 mrt 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Very small room, but quite a good location from subway. Around 8min walk.
CHIA FOONG
6 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van MANAGER op 2 apr 2019
thank you for your feedback.
8/10 – Goed
ARISA
26 mrt 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
寝るだけなら問題ないホテル!
近くに24時間銭湯もありお風呂問題もクリア〇
ARISA
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van MANAGER op 29 mrt 2019
thank you for your feedback.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
27 feb 2019
Negatief: Netheid
위치는 굿! 청결은 쏘쏘!
위치가 좋습니다. 그치만 티비소리가 너무 작았고 청결도가 아쉬웠네요.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van manager op 5 mrt 2019
의견 남겨주셔서 감사합니다. 더 나은 서비스를 제공할수 있도록 노력 하겠습니다.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 feb 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van MANAGER op 2 apr 2019
thank you.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van MANAGER op 2 apr 2019
thank you.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
17 jan 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
위치는 종로3가 중심이라 편합니다. 시설은 좀 보완이 필요해 보입니다. 청결도 역시 신경써주시면 좋겠습니다.
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van manager op 21 jan 2019
불편하게 해드려 죄송합니다. 지적해 주신부분 더 신경쓰도록 하겠습니다. 의견 남겨 주셔서 감사합니다.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
附近交通方便去明洞或東大門搭taxi都很近.
飲食也方便
房間簡單環境單純
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van manager op 9 jan 2019
Thank you for review our Sleepy Panda. we also are happy you staying here. Have a nice day and hope to see you next time ^^
6/10 – Redelijk
Li Cheng
6 jan 2019
Li Cheng
5 nachten verbleven in december 2018
Reactie van manager op 7 jan 2019
thank you for your feedback.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 dec 2018
well close to main business district, close to Jogno 3 sam ga station.the cons are, rooms are bit small, bit crammed and price we are paying for such rooms is bit too much, just because of location may be.the cleanliness service could have been improved.
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in december 2018
Reactie van manager op 28 dec 2018
Thank you for your feedback. I will try to provide better service.
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great for tourists
They replied very promptly to my messages re: checking in late etc. No room service, you have to ask them if you want them to clean your room.
Good for: tourists who expect to be out most of the day and just need a room for sleeping/storage
Bad for: people who expect to be pampered
Krys
5 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van manager op 28 mrt 2018
thank you for your feedback.
8/10 – Goed
마나
24 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer