Serveert ontbijt, lunch en diner

Beoordelingen van Radisson Blu Hotel, Szczecin

4 out of 5
Radisson Blu Hotel, Szczecin
Pl. Rodla 10, Szczecin, Western Pomerania

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 500 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 398 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 81 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 1002 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Michel

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We kregen een kamer zonder bad, we wilden graag een kamer met bad en dit was vlot geregeld. Niet al het personeel spreekt even goed Engels helaas. Het parkeren was goed en dichtbij alleen toen we weggingen moest ik nog eens een extra 60 euro betalen wat in mijn ogen slecht geregeld is. De afzuiging in de badkamer staat 24/7 aan en aangezien ik licht slaap was dit een flinke tegenvaller aangezien er niks aan kon worden gedaan.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Aleksandra Brzezińska, Assistant FO Manager op 22 apr 2024
Dear Mr. Michel,Thank you for posting your opinion on the Radisson Blu Hotel, Szczecin. Every opinion is very important to us. We apologize for any inconvenience caused and thank you for your comments. We will certainly use them to improve our services. We invite you to use our services again during your next stay in Szczecin. Best regards, Aleksandra Brzezińska, Assistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Robert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Katarzyna Szymańska, Assistant Front Office Manage op 13 dec 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel, Szczecin. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch. Best regards, Katarzyna Szymańska, Assistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Elwyn

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Katarzyna Szymańska, Assistant Front Office Manage op 21 okt 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel, Szczecin. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch. Best regards, Katarzyna Szymańska, Assistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Elwyn

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Gewoon goed
11 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Aleksandra Brzezińska, Assistant FO Manager op 7 okt 2023
Dear Elwyn,Thank you for your feedback and for taking the time to tell us about your positive experience. We are delighted to know that you enjoyed your stay. We look forward to your next stay. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Really nice hotel! Beautiful and clean rooms
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Katarzyna Steinke op 20 sep 2021
Dear Guest, Thank you for your review. It is a pleasure to read that you had a brilliant stay here with us and were satisfied with the overall provided services. It will be our pleasure to welcome you back in the future as our valuable guest. Kind regards, Katarzyna Steinke Front Office Manager.

8/10 – Goed

A.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern good quality hotel in city center
Modern hotel in City center. Good rooms, great breakfast and good restaurant. Easy parking in garage
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Marta op 31 aug 2021
Dear Guest, Thank you very much for the review and for taking the time to share your impressions of your visit to our Radisson Blu Hotel, Szczecin. I hope we will have the pleasure of welcoming you again. Best regards, Marta Chmurzynska Sales Manager

8/10 – Goed

A.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel in city center
Great hotel in the center of stettin. Good rooms, easy parking in the garage, buffet breakfast great and restaurant is very good
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Katarzyna Steinke op 9 sep 2021
Dear Guest, Thank you for your review. It is a pleasure to read that you had a brilliant stay here with us and were satisfied with the overall provided services. It will be our pleasure to welcome you back in the future as our valuable guest. Kind regards, Katarzyna Steinke Front Office Manager.

6/10 – Redelijk

Aidin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Covid-19
Ze houden ongevraagd een temperatuur meter tegen je hoofd aan. Niet vooraf aangekondigd dat dit gebeurt. Hierbij houden ze ook niet de veilige afstand van je. Nadat dit gebeurd hebben ze het nog een keer gedaan. Dit is gewoon irritant. Ook al heeft iemand een verhoogd temperatuur wat doen ze dan? Dit is gewoon niet slim.
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Fons

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
as ok
Prima hotel met prima kamer, vond alleen het ontbijt geen radisson waardig ontbijt
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Joanna op 25 aug 2020
Dear Fons, Thank you for your feedback and for taking the time to tell us about your experience. We strive for 100% guest satisfaction and feedback is extremely important to us. We were disappointed to read about the fact that we could not fully meet your expectations. We will take your feedback on board to improve on. Every opinion is very important for us. We hope for another opportunity to exceed your expectations. Yours faithfully, Joanna Niespodziańska Director of Sales & Marketing Radisson Blu Hotel, Szczecin

8/10 – Goed

A.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quality hotel in the center of the city
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Joanna op 6 jul 2020
Dear Guest, We strive for 100% guest satisfaction and feedback is extremely important to us. We were disappointed to read about the fact that we could not fully meet your expectations. Every opinion is very important for us. We hope for another opportunity to exceed your expectations. Yours faithfully, Joanna Niespodziańska Director of Sales and Marketing Radisson Blu Hotel, Szczecin

8/10 – Goed

H.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima en betaalbaar hotel!
Prima hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Volgens afspraak hadden we een prima aangepaste kamer mer rolstoel douche. Het ontbijt was uitgebreid en bij de prijs inbegrepen. Op 5 minuten lopen was een heel modern winkelcentrum! Verder konden we voor de deur gratis parkeren.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Joanna Niespodziańska op 30 aug 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback and for taking the time to tell us about your positive experience. We are delighted to know that you enjoyed your stay especially our hotel, staff and location. We look forward to your next stay. Kind regards, Joanna Niespodziańska, Director of Sales and Marketing

6/10 – Redelijk

Hans

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Hotel ligt centraal. Alles is aanwezig. Groot massaal, onpersoonlijk.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Joanna Niespodziańska op 23 jul 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback and for taking the time to tell us about your positive experience. We are delighted to know that you enjoyed your stay especially our location. We look forward to your next stay. Kind regards, Joanna Niespodziańska, Director of Sales and Marketing

8/10 – Goed

Bastiaan

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Joanna Niespodziańska op 7 jun 2019
Dear Bastiaan, Thank you for your feedback and for taking the time to tell us about your positive experience. We are delighted to know that you enjoyed your stay. We look forward to your next stay. Kind regards, Joanna Niespodziańska, Director of Sales and Marketing

10/10 – Uitstekend

Willem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed en netjes hotel.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Joanna Niespodziańska op 4 jun 2019
Dear Willem, Thank you for your feedback and for taking the time to tell us about your positive experience. We are delighted to know that you enjoyed your stay. We look forward to your next stay. Kind regards, Joanna Niespodziańska, Director of Sales and Marketing

8/10 – Goed

D

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf
Was alweer 15 jaar geleden dat ik hier laatste keer was en het is nog steeds goed toeven hier. De nodige restaurants en kroegen in de buurt, parkeerruimte genoeg, prima kamer en douche, conferentieruimte en uitstekend ontbijt.
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Joanna Niespodziańska op 8 mrt 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback and for taking the time to tell us about your positive experience. We are delighted to know that you enjoyed your stay especially our hotel and breakfast buffet. We look forward to your next stay. Kind regards, Joanna Niespodziańska, Director of Sales and Marketing

10/10 – Uitstekend

Rob

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Erg goed hotel, snelle incheck, een goed ontbijt, leuke bar(s) en prima ligging. Kamer prima voorzien van alle gemakken met een prima badkamer, goed bed en schoon.
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Joanna Niespodziańska op 12 okt 2018
Dear Rob, Thank you for your feedback and for taking the time to tell us about your positive experience. We are delighted to know that you enjoyed your stay especially our hotel, rooms and breakfast buffet. We look forward to your next stay. Kind regards, Joanna Niespodziańska, Director of Sales and Marketing

6/10 – Redelijk

p&c, geheim

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Geen aanrader
Mooi hotel, ook erg schoon. De kussens en bed waren keihard... je slaapt op een soort plastic zeil. Dit kan echt beter! Ontbijt was lekker, ruime en luxe keuzes. Avond eten was ook erg lekker. Zwembad is steenkoud. Ook houd er een badmeester toezicht die om de minuut schreeuwt als je iets verkeerds doet. Je mag niet lopen/springen/duiken/balletje overgooien etc. Alleen baantjes zwemmen en stil zijn in het zwembad. Ook wekken de foto’s de illusie dat er een jacuzzi aanwezig is. Na navraag blijkt dit in een ander gebouw te zijn en moet je hiervoor betalen. Heel apart? Waarom laten jullie dit dan op de foto’s zien?
3 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Joanna Niespodziańska op 19 sep 2018
Dear Guest, Thank you for your feedback and for taking the time to tell us your experience. We strive for 100% guest satisfaction and feedback is extremely important to us. We were disappointed to read about the fact that we could not fully meet your expectations. Please accept my sincere apologies for this. Our swimming pool is available and free for hotel guests and there is also Baltica Wellness & Spa with wellness zone (additional fee). We take the time to listen to your constructive comments so we can continually improve our services. We hope we get a chance to welcome you back soon. Kind regards, Joanna Niespodziańska, Director of Sales and Marketing

10/10 – Uitstekend

roland, houten

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk hotel prima ligging
Groot hotel met alle faciliteiten. We kregen een gratis upgrade van de kamer Vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijt
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Joanna Niespodziańska op 8 aug 2018
Dear Roland, Thank you for your feedback and for taking the time to tell us about your positive experience. We are delighted to know that you enjoyed your stay especially our staff, breakfast buffet and location. We look forward to your next stay. Kind regards, Joanna Niespodziańska, Director of Sales and Marketing

10/10 – Uitstekend

Meik

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
war sehr zufrieden
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Aleksandra Brzezińska, Assistant FO Manager op 22 apr 2024
Dear Mr. Meik,Thank you for your feedback and for taking the time to tell us about your positive experience. We are delighted to know that you enjoyed your stay. We look forward to your next stay. Kind regards,Aleksandra Brzezińska,Assistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Friedrich

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein gut geführtes modernes Hotel in zentraler Lage
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Aleksandra Brzezińska, Assistant FO Manager op 22 apr 2024
Sehr geehrter Herr Friedrich,Vielen Dank für die wundervolle Bewertung und dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Eindrücke von Ihrem Besuch in unserem Radisson Blu Hotel, Stettin mit uns zu teilen. Ich hoffe, wir werden das Vergnügen haben, Sie wieder begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Aleksandra Brzezińska, Assistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Tatjana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sauberes Zimmer, leckeres Frühstück, zentrale Lage
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Aleksandra Brzezińska, Assistant FO Manager op 19 apr 2024
Sehr geehrte Frau Tatjana,Vielen Dank für die wundervolle Bewertung und dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Eindrücke von Ihrem Besuch in unserem Radisson Blu Hotel, Stettin mit uns zu teilen. Ich hoffe, wir werden das Vergnügen haben, Sie wieder begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Aleksandra Brzezińska, Assistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Frank

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gute Lage, guter Zustand, tolle Stadt
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Aleksandra Brzezińska, Assistant FO Manager op 29 mrt 2024
Dear Frank,Thank you very much for the wonderful review and for taking the time to share your impressions of your visit to our Radisson Blu Hotel, Szczecin. I hope we will have the pleasure of welcoming you again. Kind regards,Aleksandra Brzezińska,Assistant Front Office Manager

8/10 – Goed

Grit

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es war ein schöner Aufenthalt dort, was uns nicht gefallen hat,das niemand deutsch spricht. An der Rezeption finde ich es schon gut.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Aleksandra Brzezińska, Assistant FO Manager op 29 mrt 2024
Sehr geehrte Frau Grit,Vielen Dank für die wundervolle Bewertung und dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Eindrücke von Ihrem Besuch in unserem Radisson Blu Hotel, Stettin mit uns zu teilen. Ich hoffe, wir werden das Vergnügen haben, Sie wieder begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Aleksandra Brzezińska, Assistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Piotr

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect, as always
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Aleksandra Brzezińska, Assistant FO Manager op 15 mrt 2024
Dear Piotr,Thank you for your feedback and for taking the time to tell us about your positive experience. We are delighted to know that you enjoyed your stay. We look forward to your next stay. Kind regards,Aleksandra Brzezińska,Assistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

justin

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Aleksandra Brzezińska, Assistant FO Manager op 23 mrt 2024
Dear Mr. Justin,Thank you for your feedback and for taking the time to tell us about your positive experience. We are delighted to know that you enjoyed your stay. We look forward to your next stay. Kind regards,Aleksandra Brzezińska,Assistant Front Office Manager

8/10 – Goed

Palle

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Katarzyna Szymańska, Assistant Front Office Manage op 21 feb 2024
Dear Guest,Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel, Szczecin. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch. Best regards, Katarzyna Szymańska, Assistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Karsten

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gut gelegene und zu empfehlende Unterkunft. Gern wieder.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Aleksandra Brzezińska, Assistant FO Manager op 12 feb 2024
Sehr geehrte Frau Karsten,Vielen Dank für die wundervolle Bewertung und dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Eindrücke von Ihrem Besuch in unserem Radisson Blu Hotel, Stettin mit uns zu teilen. Ich hoffe, wir werden das Vergnügen haben, Sie wieder begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Aleksandra Brzezińska, Assistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

DOROTA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Immer wieder gerne
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Katarzyna Szymańska, Assistant Front Office Manage op 1 feb 2024
Sehr geehrter Gast,Vielen Dank für die wundervolle Bewertung und dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Eindrücke von Ihrem Besuch in unserem Radisson Blu Hotel, Stettin mit uns zu teilen. Ich hoffe, wir werden das Vergnügen haben, Sie wieder begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Katarzyna Szymańska, Assistant FO Manager

10/10 – Uitstekend

Trine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Katarzyna Szymańska, Assistant Front Office Manage op 1 feb 2024
Dear Guest,Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel, Szczecin. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch. Best regards, Katarzyna Szymańska, Assistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Marzena

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Allt var bra
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Aleksandra Brzezińska, Assistant FO Manager op 15 jan 2024
Dear Marzena,Thank you for your feedback and for taking the time to tell us about your positive experience. We are delighted to know that you enjoyed your stay. We look forward to your next stay. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Björn

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Aleksandra Brzezińska, Assistant FO Manager op 12 jan 2024
Dear Mr. Bjorn,Thank you for your feedback and for taking the time to tell us about your positive experience. We are delighted to know that you enjoyed your stay. We look forward to your next stay. Kind regards,

6/10 – Redelijk

juha

Zakenreiziger
Positief: Netheid
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Aleksandra Brzezińska, Assistant FO Manager op 12 jan 2024
Dear Mr. Juha,Thank you for posting your opinion on the Radisson Blu Hotel, Szczecin. Every opinion is very important to us. We would appreciate if you let us know the inconveniences you experienced during your stay, so we can improve. We invite you to use our services again during your next stay in Szczecin. Best regards, Aleksandra Brzezińska, Assistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Jens

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Aleksandra Brzezińska, Assistant FO Manager op 12 jan 2024
Dear Mr. Jens,Thank you for your feedback and for taking the time to tell us about your positive experience. We are delighted to know that you enjoyed your stay. We look forward to your next stay. Kind regards,

6/10 – Redelijk

Rasmus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel med pool og wellness
Hotellet tilbyder parkering i kælder under Hotellet. Prisen føles dog lidt som en skjult tillæg. For knap 48 timer skulle man slippe 150 pln Hotellet var flot, god service næsten alle kunne engelsk og svare på spørgsmål. Dog synes jeg hotellets swimmingpool var meget ringe. Der var mange mennesker da vi besøgte hvilket nok også påvirker oplevelsen lidt negativ. Men poolen er ikke ret stor. Den virker outdated. Og så er den designet mere som et mindre svømme bassin. Så alle dem som går til fitness kan også bruge hotellets pool. Så når der var 2 familier i poolen og en som svømmede frem og tilbage, så stod man som sild i en tønde. Der var ikke meget luxus i det, samt opklædning var ikke ret overskuelig. Vi tilkøbte wellness også. Hvilket var super lækkert. Jeg tror dog ikke hotellet selv driver det. Men her kom også vanvittig mange mennesker, og der var en hel del larm. Det var super ærgerligt at personalet ikke satte ind over for det og stedet fik mere focus på ro, føleses lidt underligt st sidde i et rum og skal slappe af og lytte til et springvand mens der køre 5 - 10 samtaler på forskellige sprog som overdøver hinanden. Måske bedre akustik i loftet eller rummet også her ville gøre underværker. Alt i alt lækkert hotel med lækker mad. Men tænger til update af deres pool og welness område. Ligeledes så er åbningstider på pool og wellness lidt forvirrende, men skyldes måske vi besøgte hvor der også var et par helligdage
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Aleksandra Brzezińska, Assistant FO Manager op 12 jan 2024
Dear Mr. Rasmus,Thank you for posting your opinion on the Radisson Blu Hotel, Szczecin. Every opinion is very important to us. The parking fee is listed on our website for our guests to check before arrival.We are sorry to hear that you did not enjoy our swimming pool area. We apologize for any inconvenience caused and thank you for your comments. We will certainly use them to improve our services. We invite you to use our services again during your next stay in Szczecin. Best regards, Aleksandra Brzezińska, Assistant Front Office Manager

6/10 – Redelijk

Elizabeth Nowak

Positief: Personeel en service, voorzieningen
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Aleksandra Brzezińska, Assistant FO Manager op 4 jan 2024
Dear Mrs. Nowak,Thank you for posting your opinion on the Radisson Blu Hotel, Szczecin. Every opinion is very important to us. We apologize for any inconvenience caused and thank you for your comments. We will certainly use them to improve our services. We invite you to use our services again during your next stay in Szczecin. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Wizard

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Katarzyna Szymańska, Assistant Front Office Manage op 27 dec 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel, Szczecin. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch. Best regards, Katarzyna Szymańska, Assistant Front Office Manager

6/10 – Redelijk

Lars-Olav

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Katarzyna Szymańska, Assistant Front Office Manage op 27 dec 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel, Szczecin. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch. Best regards, Katarzyna Szymańska, Assistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Marika, Lübeck

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toller Service an der Rezeption. Frühstück war gut mit tollen Personal. Bar Copoernikus Bedienung Katastrophe leider. Bin nicht das erste mal in dem Hotel gewesen und komme auch gerne wieder aber an der Bar Bedienung bei den Preisen muss was getan werden. Sowohl unten als auch oben im 11.Stock.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Katarzyna Szymańska, Assistant Front Office Manage op 27 dec 2023
Sehr geehrter Gast,Vielen Dank für die wundervolle Bewertung und dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Eindrücke von Ihrem Besuch in unserem Radisson Blu Hotel, Stettin mit uns zu teilen. Ich hoffe, wir werden das Vergnügen haben, Sie wieder begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Katarzyna Szymańska, Assistant FO Manager

10/10 – Uitstekend

Sebastian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Katarzyna Szymańska, Assistant Front Office Manage op 27 dec 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel, Szczecin. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch. Best regards, Katarzyna Szymańska, Assistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Kasper

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dejligt sted.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Aleksandra Brzezińska, Assistant FO Manager op 9 dec 2023
Dear Kasper,Thank you for your feedback and for taking the time to tell us about your positive experience. We are delighted to know that you enjoyed your stay. We look forward to your next stay. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Lars Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Katarzyna Szymańska, Assistant Front Office Manage op 27 nov 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel, Szczecin. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch. Best regards, Katarzyna Szymańska, Assistant Front Office Manager

8/10 – Goed

Lars Peter

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Szczecin's bedste beliggenhed.
Bedste beliggenhed i Szczecin når det gælder indkøb i nærliggende Galeri Galaxy, der kan tilfredsstille ethvert behov. Hotellet fremstår på mange måder lidt slidt - men personalet trækker op - venlige, hårdtarbejdende, søde. Værelserne er tyste og rolige - medmindre andre gæster støjer. Parkering - båsene er afmålt til mindre biler end normalen i dag og fremstår derfor meget små og smalle. Hund velkommen. Jeg vil fortsat anbefale hotellet trods tekniske småfejl.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Katarzyna Szymańska, Assistant Front Office Manage op 27 nov 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel, Szczecin. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch. Best regards, Katarzyna Szymańska, Assistant Front Office Manager

8/10 – Goed

Hans

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Katarzyna Szymańska, Assistant Front Office Manage op 27 nov 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel, Szczecin. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch. Best regards, Katarzyna Szymańska, Assistant Front Office Manager

8/10 – Goed

Lisa

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel hat eine gute Lage für Ausflüge und Shoppingbummel in Stettin. Fußläufig haben wir viele tolle Restaurants gefunden. Das Hotelzimmer war für einen Aufenthalt von drei Nächten ausreichend groß. Es gab genügend Ablagemöglichkeiten. Die Bademäntel für den Gang in den Schwimmbadbereich wurden uns auf Wunsch aufs Zimmer gebracht. Die Sauberkeit ist verbesserungswürdig. Unter unserem Bett fanden wir eine Medikamentenflasche eines vorherigen Gastes. Zum Glück haben wir sie vor unserem Kleinkind gefunden. Die Badtüren zeigte schon erhebliche Gebrauchsspuren/Verschleiß aufgrund der Feuchtigkeitseinwirkung auf die Spanplatte. In der Duschwanne waren noch Krümel vom vorherigen Gast. Leider konnte man in dem Zimmer die Fesnter nicht öffnen. Die Frischluft wurde über die Lüftung/Klimaanlage gesteuert. Während der Nacht war das rauschen davon etwas schlafstörend. Das Frühstücksbuffet war reichhaltig und vielfältig. Leider haben wir erst am letzten Tag mitbekommen, dass der Koch auch Omelett und Crepes a la minute anbietet. Das war nicht ausgewiesen. Uns hat alles sehr gut geschmeckt. Wir erlauben uns noch den Hinweis, unbedingt die Kinderstühle regelmäßig/täglich zu reinigen. Die Stühle, die wir für unsere Tochter nutzten mussten, waren besonders an den Gurten ziemlich versifft. Die Reinigung der Oberflächen sollte nach jedem Gastwechsel selbstverständlich sein. Das haben wir in einfacheren Restaurants in Stettin viel besser erlebt.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Aleksandra Brzezińska, Assistant FO Manager op 8 nov 2023
Sehr geehrte Frau Lisa,Vielen Dank für Ihre Meinung zum Hotel Radisson Blu, Stettin. Jede Meinung ist uns sehr wichtig. Wir entschuldigen uns für die entstandenen Unannehmlichkeiten und danken Ihnen für Ihre Kommentare. Wir werden sie sicherlich verwenden, um unsere Dienstleistungen zu verbessern. Wir hoffen, dass Sie uns schon bald wieder besuchen werden. Mit herzlichen Grüßen,

8/10 – Goed

Anders

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Aleksandra Brzezińska, Assistant FO Manager op 8 nov 2023
Dear Mr. AndersThank you for your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your stay. We look forward to your next stay. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Gert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super beliggenhed
Godt ophold med super lækker morgenmad. Ligger meget centralt
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Aleksandra Brzezińska, Assistant FO Manager op 8 nov 2023
Dear Mr. Gert,Thank you for your feedback and for taking the time to tell us about your positive experience. We are delighted to know that you enjoyed your stay. We look forward to your next stay. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Jürgen Egbert

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
!
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Aleksandra Brzezińska, Assistant FO Manager op 1 nov 2023
Dear Mr. Jurgen Egbert,Thank you for your feedback and for taking the time to tell us about your positive experience. We are delighted to know that you enjoyed your stay. We look forward to your next stay. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Aleksandra Brzezińska, Assistant FO Manager op 1 nov 2023
Dear Mr. Peter,Thank you for your feedback and for taking the time to tell us about your positive experience. We are delighted to know that you enjoyed your stay. We look forward to your next stay. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

ken

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Aleksandra Brzezińska, Assistant FO Manager op 1 nov 2023
Dear Mr. Ken,Thank you for your feedback and for taking the time to tell us about your positive experience. We are delighted to know that you enjoyed your stay. We look forward to your next stay. Kind regards,

8/10 – Goed

claus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Aleksandra Brzezińska, Assistant FO Manager op 1 nov 2023
Dear Mr. Claus,Thank you for your feedback and for taking the time to tell us about your positive experience. We are delighted to know that you enjoyed your stay. We look forward to your next stay. Kind regards,