111, Section 3, Minsheng East Road, Songshan District, Taipei
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 615 van 1000 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
615
Gastenscore: 8 - Goed. 306 van 1000 beoordelingen" "
8 - Goed
306
Gastenscore: 6 - Redelijk. 52 van 1000 beoordelingen" "
6 - Redelijk
52
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 1000 beoordelingen" "
4 - Matig
15
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 1000 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
12
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
LU
Reisde met familie
17 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LU
1 nacht verbleven in januari 2022
4/10 – Matig
Pei Jou
Zakenreiziger
16 jan 2022
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pei Jou
3 nachten verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Mei-Yin
8 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly, helpful staff. Comfortable, clean room although the beds were a little hard
Grace
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van The Sherwood Management op 5 jan 2022
Dear Guest,
Thank you for choosing The Sherwood Taipei during your stay! We are proud to hear that you enjoy your stays with us and are satisfied with our rooms, staff and service. Your feedback will motivate our staff to pursue better services.
Best Regards,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
chungjui
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van The Sherwood Taipei op 27 sep 2021
Dear Friends of The Sherwood Hotel Taipei,
Thank you very much for taking up your valuable time to share your positive experiences on your recent visit to your "home away from home" - The Sherwood Hotel Taipei.
We are most grateful for your patronage and very much looking forward to welcoming you back and to be of service to you on numerous occasions in the very near future.
With best regards,
Breakfast service extremely poor. We need to keep on asking for cutleries and food. There is only a few tables but the service doesn't feel like a five star hotel. The thermostat in the room was inverted (fan speed 3 is actually fan speed 1) and we were not informed of this. The charging ports and lamps were switched off if a specific light is turned off. Overall, the service and accommodation is not of a quality of a 5 star hotel.
JADE THENG
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van The Sherwood Taipei Management op 9 sep 2021
Dear guest,
Thank you very much for choosing The Sherwood Taipei. Regarding your suggestions and comments, we have taken immediate measurements to improve our services. We hope to welcome you again in the near future.
10/10 – Uitstekend
Yung-Chia
Zakenreiziger, Reisde met familie
21 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
致 親愛的貴賓,
非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗!關於您提到的問題,我們已經立即與相關單位反映並力求改善。我們相當重視且感謝您的意見,也希望將來能再一次為您服務。
敬祝 順心如意
Achim v. Hake
總經理
10/10 – Uitstekend
HSUEH FEH
3 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HSUEH FEH
2 nachten verbleven in april 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 4 mei 2021
致 親愛的貴賓,
非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。
敬祝 順心如意
Achim v. Hake
總經理
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 apr 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
浴缸有毛髮 淋浴間防水設計有問題 洗個澡浴室大淹水 很不好的經驗!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 3 mei 2021
致 親愛的貴賓,
非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗!關於您提到的問題,我們已經立即與相關單位反映並力求改善。我們相當重視且感謝您的意見,也希望將來能再一次為您服務。
敬祝 順心如意
Achim v. Hake
總經理
8/10 – Goed
Peihua
Reisde met familie
25 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peihua
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 26 apr 2021
致 親愛的貴賓,
非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。
敬祝 順心如意
Achim v. Hake
總經理
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
隔音不太好,房間插座可能電路設計有問題,關了燈的開關後,插座就沒電,晚上睡覺手機充電不太方便
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 26 apr 2021
致 親愛的貴賓,
非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗!關於您提到的問題,我們已經立即與相關單位反映並力求改善。我們相當重視且感謝您的意見,也希望將來能再一次為您服務。
敬祝 順心如意
Achim v. Hake
總經理
10/10 – Uitstekend
Yu-Sheng
Reisde met familie
24 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yu-Sheng
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van The Sherwood Taipei op 26 apr 2021
Dear Friends of The Sherwood Hotel Taipei,
Thank you very much for taking up your valuable time to share your positive experiences on your recent visit to your "home away from home" - The Sherwood Hotel Taipei.
We are most grateful for your patronage and very much looking forward to welcoming you back and to be of service to you on numerous occasions in the very near future.
With best regards,
Achim v. Hake
General Manager
8/10 – Goed
CHYAOCHI
Zakenreiziger
23 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
飯店設備有點老舊,隔音設備不好,可以清楚聽到隔壁的講話聲,特別是樓上的腳步聲。
CHYAOCHI
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 26 apr 2021
致 親愛的貴賓,
非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗!關於您提到的問題,我們已經立即與相關單位反映並力求改善。我們相當重視且感謝您的意見,也希望將來能再一次為您服務。
敬祝 順心如意
Achim v. Hake
總經理
6/10 – Redelijk
Po ju
18 apr 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Po ju
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 19 apr 2021
致 親愛的貴賓,
非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。
敬祝 順心如意
Achim v. Hake
總經理
10/10 – Uitstekend
Tien-Wen
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
13 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tien-Wen
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 13 apr 2021
致 親愛的貴賓,
非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。
敬祝 順心如意
Achim v. Hake
總經理
8/10 – Goed
hantse
Reisde met een groep
12 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hantse
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 12 apr 2021
致 親愛的貴賓,
非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。
敬祝 順心如意
Achim v. Hake
總經理
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 apr 2021
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten