Exterieur

Beoordelingen van The Sherwood Taipei

4.5 out of 5
The Sherwood Taipei
111, Section 3, Minsheng East Road, Songshan District, Taipei

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 615 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 306 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 52 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 1000 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

LU

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

4/10 – Matig

Pei Jou

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Mei-Yin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van 台北西華飯店 op 10 jan 2022
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定。 敬祝 順心如意

10/10 – Uitstekend

Grace

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly, helpful staff. Comfortable, clean room although the beds were a little hard
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van The Sherwood Management op 5 jan 2022
Dear Guest, Thank you for choosing The Sherwood Taipei during your stay! We are proud to hear that you enjoy your stays with us and are satisfied with our rooms, staff and service. Your feedback will motivate our staff to pursue better services. Best Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
櫃檯及餐廳人員服務良好,整體環境整潔,也許是疫情因素早餐豐盛度不足。
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 27 dec 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。 敬祝 順心如意

10/10 – Uitstekend

CHIA HUI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
非常舒適
整體來說,非常滿意!床又大又舒服,不只房間,連我們最重視浴室,角落也十分乾淨,下次還會再來
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 27 dec 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。 敬祝 順心如意

8/10 – Goed

SIYI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
舒適空間, 飲食也不錯
基本來說是好的, 除了飯店因為比較有歷史,房間門鎖要用鑰匙會比較不方便,其餘都還不錯, 房間內餐點服務很棒~
5 nachten verbleven in december 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 27 dec 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。 敬祝 順心如意

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 21 dec 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。 敬祝 順心如意

10/10 – Uitstekend

Chienchang

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 20 dec 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。 敬祝 順心如意

10/10 – Uitstekend

Yu-Chen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 20 dec 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。 敬祝 順心如意

10/10 – Uitstekend

chung

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 15 dec 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。 敬祝 順心如意

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
想一住再住的好飯店
很有質感的老飯店, 每位服務人員都親切熱忱, 已經住過很多次了, 是會想一住再住的好飯店
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 15 dec 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。 敬祝 順心如意

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
應該是疫情期間住宿客較少,早餐已未開放B-one自助餐廳多時,僅於TOSCANA 義大利餐廳提供,雖然用餐環境不錯,但餐飲內容較為簡單。另似乎是有人包場,20樓休閒設施均已「維修」名義暫停開放,可惜了。但以目前的價格而言,仍是來台北短期差旅很好的選擇。
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 13 dec 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。 敬祝 順心如意

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in november 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 18 nov 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。 敬祝 順心如意

4/10 – Matig

MING TES

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 18 nov 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。 敬祝 順心如意

10/10 – Uitstekend

chingyu

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
一直喜歡的飯店♥️游泳池不大卻很舒服!會再回住。
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 8 nov 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。 敬祝 順心如意

8/10 – Goed

Ta ching

1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 1 nov 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。 敬祝 順心如意

10/10 – Uitstekend

Ping-Ching

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 12 okt 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。 敬祝 順心如意

10/10 – Uitstekend

touki

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 12 okt 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。 敬祝 順心如意

10/10 – Uitstekend

teng-wen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 6 okt 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。 敬祝 順心如意

8/10 – Goed

chungjui

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van The Sherwood Taipei op 27 sep 2021
Dear Friends of The Sherwood Hotel Taipei, Thank you very much for taking up your valuable time to share your positive experiences on your recent visit to your "home away from home" - The Sherwood Hotel Taipei. We are most grateful for your patronage and very much looking forward to welcoming you back and to be of service to you on numerous occasions in the very near future. With best regards,

6/10 – Redelijk

Ming han

Zakenreiziger
Negatief: Comfort kamer
還可以的飯店,隔音不太好
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 23 sep 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗!關於您提到的問題,我們已經立即與相關單位反映並力求改善。我們相當重視且感謝您的意見,也希望將來能再一次為您服務。 敬祝 順心如意

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 15 sep 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。 敬祝 順心如意

6/10 – Redelijk

JADE THENG

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
Service and accommodation terrible.
Breakfast service extremely poor. We need to keep on asking for cutleries and food. There is only a few tables but the service doesn't feel like a five star hotel. The thermostat in the room was inverted (fan speed 3 is actually fan speed 1) and we were not informed of this. The charging ports and lamps were switched off if a specific light is turned off. Overall, the service and accommodation is not of a quality of a 5 star hotel.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van The Sherwood Taipei Management op 9 sep 2021
Dear guest, Thank you very much for choosing The Sherwood Taipei. Regarding your suggestions and comments, we have taken immediate measurements to improve our services. We hope to welcome you again in the near future.

10/10 – Uitstekend

Yung-Chia

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 23 aug 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。 敬祝 順心如意

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
非常棒的高級五星飯店
櫃臺服務親切迅速。房內備品質感很棒。茶包好喝。需要補房內備品時服務迅速。地下室免費停車場非常容易停。已多次入住。電梯多,免久侯。
2 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Hsiu fang

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 27 mei 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。 敬祝 順心如意 Achim v. Hake 總經理

8/10 – Goed

Tsaiping

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van 台北西華飯店 op 21 mei 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。 敬祝 順心如意 Achim v. Hake 總經理

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很棒的五星飯店
非常棒的五星飯店。服務親切。地下室平面停車好停。門口的大型全身體溫熱感儀,讓人放心。已多次入住。推薦。頂樓室內泳池根健身房也很棒。
2 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 17 mei 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。 敬祝 順心如意 Achim v. Hake 總經理

8/10 – Goed

MEI LING

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 17 mei 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。 敬祝 順心如意 Achim v. Hake 總經理

10/10 – Uitstekend

Addae

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 10 mei 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。 敬祝 順心如意 Achim v. Hake 總經理

10/10 – Uitstekend

Chung Yuan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
服務親切
雖是老飯店,但整體讓人感到非常舒適,櫃檯的服務也是👍
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 10 mei 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。 敬祝 順心如意 Achim v. Hake 總經理

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
早餐跟以前在B1時落差太大,得那幾盤食物,毫不起眼,收費700有點…
2 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 10 mei 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗!關於您提到的問題,我們已經立即與相關單位反映並力求改善。我們相當重視且感謝您的意見,也希望將來能再一次為您服務。 敬祝 順心如意 Achim v. Hake 總經理

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean and comfortable
Clean and comfortable
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 7 mei 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。 敬祝 順心如意 Achim v. Hake 總經理

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
有點失望
床不好躺 樓上是健身房,跑步聲很像地震,很擾人 冷氣聲響大 辦理入住花費時間很久,附註事項回覆已註明,但入住時未告知是否可提供、房內無看到
2 nachten verbleven in april 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 4 mei 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗!關於您提到的問題,我們已經立即與相關單位反映並力求改善。我們相當重視且感謝您的意見,也希望將來能再一次為您服務。 敬祝 順心如意 Achim v. Hake 總經理

10/10 – Uitstekend

HSUEH FEH

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 4 mei 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。 敬祝 順心如意 Achim v. Hake 總經理

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
浴缸有毛髮 淋浴間防水設計有問題 洗個澡浴室大淹水 很不好的經驗!
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 3 mei 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗!關於您提到的問題,我們已經立即與相關單位反映並力求改善。我們相當重視且感謝您的意見,也希望將來能再一次為您服務。 敬祝 順心如意 Achim v. Hake 總經理

8/10 – Goed

Peihua

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 26 apr 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。 敬祝 順心如意 Achim v. Hake 總經理

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
隔音不太好,房間插座可能電路設計有問題,關了燈的開關後,插座就沒電,晚上睡覺手機充電不太方便
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 26 apr 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗!關於您提到的問題,我們已經立即與相關單位反映並力求改善。我們相當重視且感謝您的意見,也希望將來能再一次為您服務。 敬祝 順心如意 Achim v. Hake 總經理

10/10 – Uitstekend

Yu-Sheng

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van The Sherwood Taipei op 26 apr 2021
Dear Friends of The Sherwood Hotel Taipei, Thank you very much for taking up your valuable time to share your positive experiences on your recent visit to your "home away from home" - The Sherwood Hotel Taipei. We are most grateful for your patronage and very much looking forward to welcoming you back and to be of service to you on numerous occasions in the very near future. With best regards, Achim v. Hake General Manager

8/10 – Goed

CHYAOCHI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
飯店設備有點老舊,隔音設備不好,可以清楚聽到隔壁的講話聲,特別是樓上的腳步聲。
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 26 apr 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗!關於您提到的問題,我們已經立即與相關單位反映並力求改善。我們相當重視且感謝您的意見,也希望將來能再一次為您服務。 敬祝 順心如意 Achim v. Hake 總經理

6/10 – Redelijk

Po ju

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 19 apr 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。 敬祝 順心如意 Achim v. Hake 總經理

10/10 – Uitstekend

Tien-Wen

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 13 apr 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。 敬祝 順心如意 Achim v. Hake 總經理

8/10 – Goed

hantse

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 12 apr 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。 敬祝 順心如意 Achim v. Hake 總經理

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋の広さも十分で清潔、ベッドも気持ちよく熟睡できた。朝食も十分。MRTの駅まで若干離れているが、道もわかり易く、徒歩で十分な距離で問題なかった。 気持ちよく滞在出来ました。
2 nachten verbleven in april 2021
Reactie van 総支配人 アキム・フォン・ヘイク op 6 apr 2021
この度は、ザ・シャーウッド台北をご利用いただき誠にありがとうございました。また、大変貴重なコメントまでお寄せいただき感謝申し上げます。これからもより良いサービスの提供に努めております。またのお越しを心よりお待ち申し上げております。

8/10 – Goed

robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 6 apr 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。 敬祝 順心如意 Achim v. Hake 總經理

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 31 mrt 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。 敬祝 順心如意 Achim v. Hake 總經理

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 7 apr 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。 敬祝 順心如意 Achim v. Hake 總經理

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
員工有禮,服務良好,飯店空間適宜,非常棒!週邊機能完善!
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van 台北西華飯店 op 29 mrt 2021
致 親愛的貴賓, 非常感謝您利用寶貴的時間分享此次在西華飯店如家般的住宿體驗,我們非常榮幸得到您的肯定並期待您再度回到西華飯店讓我們能夠再次為您服務。 敬祝 順心如意 Achim v. Hake 總經理