3 buitenzwembaden, zwembadcabana's (toeslag)

Beoordelingen van Gran Melia Palacio de Isora

5 out of 5
Gran Melia Palacio de Isora
Avenida Los Oceanos, s/n, Urb. La Jaquita, Alcalá, Guia de Isora, Tenerife

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 251 van 423 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 120 van 423 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 423 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 423 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 423 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Francis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect Stay
Geweldig.Zeer geweldige hotel personeel, faciliteiten, swimmingpool. Geweldige buffet ontbijt en dinner opties
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Manuel Barrios, Guest Experience Manager op 5 jul 2023
Beste Meneer,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!Het doet ons plezier dat de kamer naar wens was en dat het ontbijt gesmaakt heeft! Ook fijn om te lezen dat u tevreden was met ons vriendelijke personeel.Hopelijk tot ziens,Manuel Barrios, Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel Slechte info aan de balie: ze moeten het altijd nog eens vragen. Veel lawaai boven het restaurant.
7 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Maria Campos - Guest Experience Manager op 28 mei 2019
Dear Guest, Thank you for choosing Gran Meliá Palacio de Isora for your holiday at Tenerife and for sharing your feedback with the travelers of Expedia. We regret if your stay with us did not meet your expectations due to the situations you described regarding the Receptionist. We would like to assure you that your comments have already been forwarded to our team, since it was not in our intention in any way to give our guests the perception you described. Please do not hesitate that we will keep working in the aspects you mentioned, in order to be able to fully satisfy our guests. We are looking forward to welcoming you to Gran Meliá Palacio de Isora. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi hotel met prachtig zwembad. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
7 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van María Campos. Guest Experience Manager op 27 jan 2019
Dear guest, Thank you for choosing our resort for your holiday at Tenerife and for the time spent to share your review. We are delighted to know that you enjoyed a pleasant stay with us, since our guests’ satisfaction is our most important goal. In addition, we are glad to know that you appreciated our facilities, pools and our staff's aim of service, created for each of our guests to find their made-to-measure experience. We are looking forward to welcoming you soon. Kind regards, María Campos Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Valery

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitgebreid resort, goede faciliteiten maar prijzig
Heel groot complex met goede restaurants en meerdere faciliteiten. Het hotel bezit mmerdere mooie zwembaden en heeft een uitgebreid fitness complex. Minpunt vonden wij dat de spa redelijk prijzig is, daar waar we hem voor de stevige hotelprijs eerder inclusief hadden verwacht. Ook de mooiere bali bedden en bijbehorende ligstoelen waren niet inbegrepen. Het hotel beschikt over de mogelijkheid een afgebakend stukje zee in te zwemmen, maar hier is niet echt een strand met ligfaciliteiten bij. Een supermarkt is redelijk dichtbij, adejo golf op rijafstand.
6 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Maria Campos, Guest Experience Manager. op 11 nov 2018
Dear Valery, Thank you for choosing Gran Meliá Palacio de Isora for your holiday at Tenerife and for sharing your feedback with the travelers of Expedia. It is truly a pleasure for all of our team to know that you enjoyed a pleasant stay and we will continue working with the same service philosophy to create new experiences to surprise our guests. Do not hesitate that we will take into consideration each of your comments and suggestion as well, since they help us carry on with our efforts to improve day by day. We hope you enjoyed a relaxing and pleasant stay with us and we hope to welcome you soon for your next holiday in Tenerife. Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Marco, Dinxperlo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super de luxe hotel
We hebben een totaal ontspannen vakantie gehad, de staf van het hotel heeft alles gedaan om ons verblijf te laten slagen. Misschien tot volgend jaar Gran Melia.
7 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Álvaro Cons Guest Experience Manager op 26 mrt 2018
Dear Marco, Thank you for your preference in selecting Gran Meliá Palacio de Isora for your holiday and for sharing your review through Expedia. It is a great pleasure to know that we were able to satisfy you in every aspect of your stay, as our guests’ satisfaction is our most important goal. We are looking forward welcoming you back for your next holiday. Kind regards,

6/10 – Redelijk

Irene

Positief: Comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Een prachtige buitenkant
We zijn er 4 nachten geweest. Het ziet van de buitenkant fantastisch uit. Maar in gebruik valt dat wat tegen. Deuren die niet open te krijgen zijn. Lichtknoppen waarvan we nog steeds niet weten hoe ze werken. Wat er in de keukens gekookt wordt, ruik jij in je kamer mee. En de cover-optredens 's avonds hoor jij in je kamer. Daarnaast is het ongelooflijk groot. 's Morgens bij het (middelmatige) ontbijt struikel je over de mensen. Wat heerlijk is, is de ligging. Echt pal aan zee, die je kunt horen. Daarnaast ook vlakbij een prettig strand met voorzieningen als ligbedden en een restaurantje. Een boulevard brengt je via het haventje naar een dorpspleintje waar meerdere eettentjes en winkels zijn. Wil je wat langer lopen dan kun je via de kust naar Playa Arena lopen of nog verder naar Los Gigantes.
4 nachten verbleven in november 2017
Reactie van Paula Forero op 29 dec 2017
Dear Irene, We would like to begin by thanking you for taking some of your valuable time to share your review and for choosing Gran Meliá Palacio de Isora for your holiday. We regret if your stay with us was not up to your expectations due to the situations you described regarding your room due to the smell and the noise. I have already forwarded your comments to our area supervisors in order to detect any area of improvement in this aspect, since we believe that our guests’ opinion is the most important tool for our daily amelioration. Beside this, we hope that you have enjoyed a pleasant stay with us and we appreciate your positive comment about our location. We hope to have the possibility to welcome you again. Kind regards, Álvaro Cons Guest Experience Manager

8/10 – Goed

cedric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I would recommend it to everyone. There are mainly English, German en Russians tourists. Geen Nederlandse of Belgische sprekende kinderen dus dat is wel iets om rekening mee te houden. Ook bij het kinderverblijf spreken ze geen Nederlands. Besides that a perfect 10 !!
7 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van Álvaro Cons, Guest Experience Manager op 21 okt 2017
Dear guest, Thank you for choosing our resort for your holiday at Tenerife. We are delighted to know that you enjoyed a pleasant stay with us, since our guests’ satisfaction is our most important goal. We are looking forward to welcoming you soon. Kind regards, Álvaro Cons Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel met mooie faciliteiten direct aan zee.
Prachtig hotel met div. restaurants, die redelijk prijzig zijn. Gelegen bij vrij saai plaatsje met beperkte boulevard. Weinig winkeltjes, voor meer variatie is auto wel noodzakelijk om nabij gelegen plaatsjes te kunnen bezoeken. Hotel is voorzien van div. zwembaden en voldoende relaxbedden bij zwembaden. Het grote, onverwarmde zwembad had iets warmer mogen zijn en het kleinere, verwarmde zwembad met zon mogelijkheid voor alleen volwassenen had wat groter mogen zijn met meer zonnebedden.
Reactie van Álvaro Cons - Red Glove Service Manager op 3 mrt 2017
Geachte gast, Hartelijk dank dat u Gran Melia Palacio de Isora heeft gekozen om uw vakantie door te brengen. Alle commentaar helpt ons om onze inspanningen te verbeteren. Het is ons doel om onze service elke dag naar een beter niveau te brengen en om de tevredenheid van onze gasten te verhogen.Wij hopen u spoedig weer te verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Álvaro Cons - Red Glove Service Manager

10/10 – Uitstekend

Peter en Erna, Limburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schitterend hotel op een prachtig eiland!
Van te voren hadden we de recensies over dit hotel gelezen en er waren enkele minder positief. Met name over het eten, het verkooppraatje voor Time sharing en over het Engels van het personeel. We hadden enkel ontbijt geboekt en daar kan ik alleen lovend over schrijven. Altijd voldoende, mooi gepresenteerd, vers en hygiënisch in orde (koel wat koel moest zijn). We zijn niet benaderd om over Time sharing te praten en wat betreft het spreken van Engels; we hebben met veel personeel gesproken en allen waren ze voldoende in staat om in het Engels te communiceren. Verder waren de kamers ruim met alles erop en eraan. Twee keer per dag werd alles schoongemaakt en gekeken of er schone handdoeken waren. Elke dag een chocolaatje op ons kussen en de Clarins producten die gebruikt waren werden aangevuld.
Reactie van Álvaro Cons - Red Glove Service Manager op 13 jul 2016
Geachte gast, Hartelijk dank voor de tijd die u heeft besteed om ons op de hoogte te stellen van uw bevindingen via Expedia. Het doet ons plezier te weten dat u een prettig en ontspannend verblijf in ons resort heeft gehad. Uw commentaar helpt ons om ons dagelijks te blijven inspannen zodat wij aan de verwachtingen van onze gasten kunnen voldoen. Wij hopen u spoedig weer te verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Álvaro Cons - Red Glove Service Manager

10/10 – Uitstekend

c

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vlakbij strand en prachtig zwembad
Super hotel op prachtige locatie . Eten is ook mogelijk in aangrenzend dorp met heerlijke restaurants

6/10 – Redelijk

Sanne

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima, maar eten en service onder de maat
Ik verbleef hier met mijn zus voor een uitrust 5-daagse. Ik dacht 5 sterren, dus dat is top. Het hotel is vrij nieuw en is prachtig wat uiterlijk en voorzieningen betreft. Wij vonden alleen het eten ver onder de maat en ook de service was echt niet goed. Het gros van het personeel gaf een uitgebluste en overwerkte indruk die het niet meer op konden brengen om nog gezellig te doen. Verder moet je vreselijk je best doen om als niet-all-inclusive gast een drankje te krijgen bij het zwembad of een hapje. Dit waarschijnlijk om de all-inclusive gasten niet te veel te motiveren om er op los te consumeren. Beetje jammer en cheap. Buffet was wel ok, maar niet bijzonder. De verschillende restaurants gaven ook niet echt veel meer kwaliteit. Erg jammer voor zo'n lokatie en prachtige stek.

8/10 – Goed

PeterVB

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
luxe ten top
Super hotel! Grote luxe, groot maar toch cosy. Je kan boeken voor elk wat wils: van luxe tot super luxe! We boekten enkel logies met ontbijt. Zonder huurwagen zit je wel afgelegen. Zee vlakbij maar enkel rotsen, dus niet toegankelijk.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gran Melia Palacio de Isora Red Level
6 dagen fantastisch bijkomen in dit bijna nieuwe en prachtig onderhouden hotel. Zonder kinderen is vooral de Red Level (topklasse) aan te raden. Perfecte persoonlijke service, eigen (rustig) en mooi zwembad. Restaurants vallen ietwat tegen in kwaliteit. Beste is Japans a la carte. Men probeert actief een time share formule te verkopen, welke voor ons niets is en m.i. financieel niet aantrekkelijk, maar wellicht in de ogen van anderen wel. Je wilt tijdens een korte vakantie niet met dat soort zaken worden geconfronteerd... Goede fitness en spa (massage etc), voor ons een must. Al met al een Phuket-achtige ervaring op slechts 4,5 uur vliegen met slechts 1 uur tijdsverschil. Hoewel mijn vrouw en ik ieder jaar iets anders willen, komen we hier wellicht toch weer terug.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Afgelegen
Idiaal hotel voor gezin met kinderen niet voor rust zoekende koppels, veel teveel lawaai.Voeding 6,5 op 10 Restaurant gelijkt op wegresto veel te groot geen gezelligheid.

10/10 – Uitstekend

naets, Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gran melia tenerife
Schitterend hotel met een moderne uitstraling en een relaxe sfeer Lekker eten,mooie kamers en vriendelijk personeel Hoewel het in een schoolvakantie viel en er toch veel volk aanwezig was,is er altijd plaats geweest aan het zwembad en in de verschillende restaurants en had je zeker geen benepen gevoel Wij hadden 2 kinderen (6j) bij en die hebben zich geamuseerd in de miniclub,waar de meisjes ook nederlands spraken. Kortom,buiten de afstanden kamers/restaurants wat wel vrij ver uit elkaar lag,is er niets op aan te merken.De afstand had dan wel weer als voordeel dat je geen hinder had s'avonds van lawaai.dus...toppie!

10/10 – Uitstekend

Annick, België

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toch wel zijn 5 sterren waard.
Prachtig hotel, imposante lobby. We hebben het heel erg naar onze zin gehad in dit hotel. Ook de service was prima. Kinderen hebben zich echt geamuseerd in de verschillende zwembaden en ook de mini-club is heel erg in de smaak gevallen. Lekker eten. Echt aan te raden voor mensen die op zoek zijn naar relaxatie en rust . Hun spa faciliteiten ook zeker aan te raden.

10/10 – Uitstekend

Ashlie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Kelvin Antonio

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordi op 24 apr 2024
Dear Mr. Antonio,Greetings from Palacio de Isora, a Gran Meliá Hotel!We appreciate you taking the time to review your recent experience.We are delighted to hear that you found our hotel to meet your expectations in terms of cleanliness, condition, and service, embodying our dedication to a life well-lived. It is heartening to know that our sumptuous rooms, with their carefully-designed touches, contributed to the comfort of your stay. However, we noted your remarks regarding room amenities and wish to express our commitment to ensuring every aspect of our guest's experience is infused with the exclusivity and elegance that Gran Meliá is renowned for. Our team is dedicated to creating an environment that reflects the rich cultural heritage and refined lifestyle synonymous with our brand.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Nicholas

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Really first class. Wonderful and helpful staff with great facilities in a beautiful hotel. My only complaint is that I found it almost impossible to book the hotel restaurants. And some great local beaches nearby.
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 15 apr 2024
Dear Ms Nicholas,Greetings from Palacio de Isora, a Gran Meliá Hotel!Please accept our thanks for this review following your experience at our hotel.We are elated to hear that our staff's dedication to a life well-lived contributed to a wonderful stay, complemented by our extensive facilities that are architecturally exquisite and culturally significant. It is also pleasing to know that the exceptional beauty of our hotel resonated with you. However, we regret to hear of the difficulties you encountered when attempting to book our restaurants, an experience that is far from the unrivaled fine dining experience we strive to provide. Rest assured, we are committed to ensuring ease of access to our gastronomic offerings for all our esteemed guests. Additionally, your appreciation for the local beaches nearby echoes the privileged location we are so proud of, offering guests the simple pleasures of Tenerife's natural beauty.We hope to welcome you back. Best wishes,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Marcin

6 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Gerry

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Francesco

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Bene,ma non benissimo! Resort bellissimo e personale gentilissimo. Formula All Inclusive peggiore che abbia mai vissuto,app che non funziona e per avere l’informazione giusta su una cosa abbiamo dovuto chiedere 3/4 volte.Ognuno ti diceva la sua che poi si rivelava non esatta. Hanno molto su cui lavorare. Se dovessi tornare a Tenerife non credo che tornerei in questo hotel. E mi spiace perché il personale e’ il piu’ cordiale e gentile mai incontrato,ma ci sono troppe cose che non vanno! Sorry
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 8 feb 2024
Gentile Sig. Francesco,Saluti dal Palacio de Isora, a Gran Meliá Hotel!Grazie per la sua opinione.Siamo lieti che abbia trovato il nostro personale estremamente cordiale e gentile, riflettendo così la calda ospitalità che ci contraddistingue. Ci dispiace, tuttavia, apprendere che la Sua esperienza con la formula All Inclusive non sia stata all'altezza delle Sue aspettative e che abbia incontrato difficoltà con la nostra app. Riteniamo fondamentale fornire un servizio impeccabile e ci impegneremo a rivedere i punti menzionati per garantire che ogni ospite possa godere pienamente delle ricchezze culturali e del lifestyle raffinato che il Gran Meliá incarna. Riconosciamo l'importanza di una comunicazione chiara e precisa e siamo sinceramente dispiaciuti per le incomprensioni che ha riscontrato.Speriamo davvero di poterla ospitare di nuovo in futuro. Nel frattempo, le porgiamo i nostri più cordiali saluti.María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Anne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Another lovely stay in Gran Melia
Another lovely stay in Gran Melia. A welcome drink was offered on arrival which was greatly appreciated after a long day of travelling. We enjoyed a fabulous breakfast every morning in the beautiful plaza. We were made feel very welcome by all hotel staff. Every visit we enjoy the evening entertainment. Room has everthing you need and very comfortable bed. The only negative - please consider mattress toppers/pads for the sun loungers as they are not very comfortable!
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 22 jan 2024
Dear Ms. Anne, Greetings from Palacio de Isora, a Gran Meliá Hotel!Many thanks for your review of your recent visit.It is delightful to hear that you were greeted with a refreshing welcome drink upon your arrival, offering a soothing start to your visit. The pleasure of enjoying a sumptuous breakfast in our picturesque plaza is indeed one of the signature experiences we pride ourselves on. We are also heartened to know that the cordiality of our staff contributed to a sense of belonging during your stay. The enchanting evening entertainment is a facet of our commitment to providing exceptional experiences that resonate with the spirit of Spanish culture and hospitality. We have taken note of your comment regarding the sun loungers and appreciate you bringing this to our attention. While our poolside amenities are designed for relaxation, we understand the importance of complete comfort and will consider your suggestion for additional padding. We are dedicated to ensuring our guests' utmost satisfaction and will continue to find ways to enrich the leisure time spent at our iconic resort.We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the future. Best regards,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

4/10 – Matig

Anja

3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Beate

13 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Simona

10 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Nimalan

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel. Friendly staff and top facilities with large outdoor infinity pool. Excellent food and wide eating options as well.
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Manager op 8 dec 2023
Dear Guest,Greetings from Palacio de Isora, a Gran Meliá Hotel!We appreciate your feedback regarding your recent experience.We are thrilled to hear that you found our team to be friendly and our facilities, including the expansive outdoor infinity pool, to your satisfaction. It brings us joy that the culinary offerings met your expectations, providing a delightful array of dining options.We hope you will return for another memorable stay.Best wishes,

2/10 – Ontzettend slecht

Robert

2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Shanil

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The place looks fabulous
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Manuel Barrios, Guest Experience Manager op 14 nov 2023
Dear Shani,Greetings from the Palacio de Isora, a Gran Meliá Hotel!We appreciate you taking the time to review your recent experience.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,Manuel Barrios, Guest Experience Manager

4/10 – Matig

Christina, Federal way

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Was not a 5 star hotel experience. Food was just ok. Poorly maintained but clean. Changed my room when I complained about the smell and the wet pillow. Found the service to be good but not memorable.
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Manuel Barrios, Guest Experience Manager op 7 nov 2023
Dear Ms. Christina,Greetings from the Palacio de Isora, a Gran Meliá Hotel!We appreciate you taking the time to review your recent experience.We are glad to hear that you found our hotel clean and appreciated our service. Our dedicated team always strives to provide an enjoyable stay for our guests.We regret to learn that you were not fully satisfied with the food and the condition of your initial room. We take your feedback seriously and would like to assure you that we continuously work on maintaining and improving our facilities. We are pleased that our team was able to address your concerns and provide you with a more suitable room. Our diverse dining options aim to cater to various tastes, and we are committed to offering a refined gastronomic experience. We hope you had the opportunity to explore our different restaurants, each offering unique flavours and atmospheres.We would be delighted to welcome you back in the future, promising a continued dedication to the comfort and exclusive experiences that define Gran Meliá. Warm regards,Manuel Barrios, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Hélène

7 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Remy

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The reservation procedure and queuing for lunch and dinner is appalling and unacceptable for what you believe is a 5 star hotel
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Manuel Barrios, Guest Experience Manager op 30 okt 2023
Dear Remy,Greetings from the Palacio de Isora, a Gran Meliá Hotel!We always welcome feedback from our guests and appreciate you taking the time to share your thoughts.We appreciate that you chose to stay with us.However, we are sorry to hear about your dissatisfaction with the reservation procedure and queuing for lunch and dinner. We understand that waiting times can be frustrating, and we continually strive to improve our services to provide a seamless experience for our guests. We will take your feedback into account and work on enhancing our dining reservation system to ensure a more enjoyable stay for our future guests.We hope to welcome you back. Best wishes,

8/10 – Goed

Michael John

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accommodation, housekeeping and staff were good as were the facilities. On the down-side, the specialty restaurants were difficult (if not impossible) to book and the additional snack sessions didn't exist
8 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Manuel Barrios, Guest Experience Manager op 3 okt 2023
Dear Mr. John,Greetings from the Gran Meliá Palacio de Isora, a Gran Meliá Hotel!Many thanks for your review of your recent visit.We are delighted to hear that you appreciated our accommodation, housekeeping, and staff, as well as the facilities we offer. Our team works hard to provide a memorable stay for our guests, and your kind words are truly appreciated.We regret to learn that you encountered difficulties in booking our speciality restaurants. Our resort offers a variety of dining options, and we strive to accommodate all guest preferences. We apologize for any inconvenience this may have caused and will take your feedback into consideration to improve our reservation process. As for the additional snack sessions, we would like to clarify that our RedLevel Lounge offers snacks and drinks throughout the day for eligible guests.We hope to welcome you back. Best wishes,

6/10 – Redelijk

Valentin

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Nos ha sido imposible cenar el los restaurantes, excepto una noche. Hemos estado seis noches particulares, sin grupo ni agencia. Lo hemos suplido explendidamente en el pueblo. Pero, me imagino que esa no debe ser la política que sigue Meliá
6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Manuel Barrios, Guest Experience Manager op 24 sep 2023
Estimado Señor,Gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia con nosotros en esta plataforma.Siempre estamos atentos a las reseñas de quienes nos visitan, son la mejor vía para completar su satisfacción.Sentimos mucho que no haya podido disfrutar de ninguno de nuestros restaurantes. Nuestro personal estará encantado de ayudarles en su próxima visita.Apreciamos su reconocimiento a la atención recibida. Estamos orgullosos de nuestro personal por el trato cordial y cercano que tienen con cada huésped.Será un placer volver a darle la bienvenida en otra ocasión. Le enviamos nuestros más cordiales saludos,Manuel Barrios, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Maxine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel and grounds are beautifully maintained, with lovely garden areas. All the staff are friendly and very helpful. The food in the restaurants, including the buffet style restaurant, is 5 star throughout. I think they have every cuisine you could possibly want and the quality is top notch. The only negative I can think of is that the evening bar service can be slow, but that’s not because of the staff. They are working hard to keep up, but the ratio of customers to bar staff wasn’t quite right, which often lead to lots of people waiting to be served. That said, I wouldn’t hesitate to recommend this hotel.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Manager op 11 sep 2023
Dear Maxine,Thank you for this review of your time at our hotel.We are delighted to hear that you appreciated our beautifully maintained hotel and grounds, as well as the friendliness and helpfulness of our staff. It's great to know that you enjoyed the variety and quality of our 5-star cuisine in our restaurants.We appreciate your feedback regarding the evening bar service. We strive to provide the best possible experience for our guests, and we will take your comments into consideration to ensure a better balance between customers and bar staff. We apologize for any inconvenience this may have caused during your stay.We look forward to welcoming you and your family on your next trip.Best wishes,

6/10 – Redelijk

Maria

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Marija

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
The room was quiet but every thing is a little worn out. No view that was promised by seller. Very bad communication with stuff.
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Manager op 21 aug 2023
Dear Marija,Thank you for taking the time to share your review.We are glad to hear that you found your room quiet during your stay. However, we regret that the room did not meet your expectations in terms of its condition and view. Our hotel offers a variety of room types with different views, and we would be more than happy to assist you in selecting a room that better suits your preferences for your next visit.We also apologize for any communication issues you experienced with our staff. We strive to provide excellent service to all our guests, and we will address your concerns with our team to ensure better communication in the future.All of the team hope that we may be able to see you again in the future. Kindest regards,

10/10 – Uitstekend

Sangita

1 nacht verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Charlene

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Would never recommend
More like a 3 star all inclusive hotel where everything is so run down, service is rubbish, you have to queue up for an hour to either have breakfast, lunch or dinner. Room was missing furniture, no table Or chairs. Honestly the worst hotel I’ve stayed at, very low class.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Manager op 5 jul 2023
Dear Charlene,Thank you for taking the time to share your feedback with us.We are sorry that your stay did not meet your expectations as we strive to provide a high-quality experience for all our guests. It is unfortunate to hear about the long queues at our dining options, as we offer a variety of restaurants to cater to different tastes and preferences, nevertheless, we understand this may occur when we are fully booked at peak times. Our team are very happy to inform you of the optimal times for meals to streamline your dining experience.We also apologize for the missing furniture in your room; we will investigate this matter and take the necessary steps to rectify the situation. Please don't hesitate to raise any issues or concerns you have while on-site so that we might take appropriate action at the time.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a more enjoyable experience. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Céline

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superbe
Commençons par le moins bien, cela ira vite : il faut aimer la musique !! Omniprésente (même au petit déjeuner) et souvent trop forte. Transats peu confortables (on sent les barres sous la toile). Pas écolo du tout : changement des draps et serviettes tous les jours, ça c'est vraiment nullissime. Sinon, hôtel magnifique, peut-être le plus beau que nous ayons fait. Animations du soir en général de qualité. Piscine d'eau de mer GIGANTESQUE et superbe. Personnel hyper pro et sympa. Propreté irréprochable. Chambres grandes et tout confort (2 oreillers avec moelleux/fermeté différents). En prime, on y profite des couchers de soleil avec la piscine en 1er plan, la mer en 2nd...c'est de toute beauté !!
coucher de soleil sur la piscine
7 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Manager op 6 mei 2023
Chère Madame,Merci d'avoir pris le temps de rédiger ce commentaire.Nous sommes enchantés de lire que vous avez passé un agréable moment dans notre établissement, véritable havre de détente niché au bord de la plage.Nous prenons bonne note de vos remarques, d'autant plus que nous avons à cœur de participer à la protection de l'environnement.Votre retour sur la musique a également été pris en compte afin d'éviter que cela puisse gêner nos hôtes.Toute l'équipe vous remercie pour votre compliment !Merci d'avoir mis en avant la propreté irréprochable de nos espaces ainsi que le confort et la superficie de votre chambre.Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir prochainement.Bien à vous,

8/10 – Goed

CECILE

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superbe hôtel mais attention à la demi-pension
Superbe hôtel, piscine fantastique, personnels des restaurants très professionnels et aimables, mais le service n'était pas à la hauteur d'un 5 étoiles. Supplément "vue sur mer" : notre chambre donnait sur un mur. Il fallait être sur le balcon et proche du mur pour voir la mer. Heureusement, nous avons pu changer de chambre et avoir un balcon en fer forgé permettant de voir vraiment le paysage. Bouteille d'eau minérale quotidienne en chambre payante pour les séjours en demi-pension SPA payant (80€ les 90 mn pour un couple) Piscine adulte : pas toujours quelqu'un au "pool conciergerie" pour vous donner une serviette ou vous rendre votre carte serviette Il devrait être mis en évidence sur le site qu'en demi-pension, plein de services ne sont pas inclus (parking à 12€ par jour, boissons des repas même l'eau, Spa, totalité des restaurants hors buffet). Le cadre est exceptionnel mais mauvais rapport qualité/prix
7 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Mats

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastiskt Resort
Ett av de bästa hotell/Resort jag bott på, och jag har bott på många hotell runt om i världen. En totalupplevelse som är svårslagen. Nästa gång stannar vi minst 2 veckor.
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Guest Experience Team op 14 feb 2023
Dear guest Mats,First of all, I would like to thank you for choosing Gran Meliá Palacio de Isora for your holiday in Tenerife.We truly appreciate the time that you have taken to share your experience with us and other guests as we constantly strive to exceed our guest’s expectations of service and it is always satisfying to hear that these efforts are noticed. We are more than pleased to know that you enjoyed the time spent at our resort and all the attention and services that we provided in order to create a memorable holiday for you. We are looking forward to welcome you in a near future and we remain at your complete disposal.Kind regards,Manuel BarriosGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Shao-Yu

1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

pasquier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Yan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Philippe

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous avions une chambre avec vue latérale mer et piscine ce qui correspondait bien avec la description faite sur le site de l'hôtel. En retrait des zones touristiques il apporte la sérénité, l'hôtel est suffisamment grand et offre beaucoup d'espaces pour tous. La restauration est parfaite, d'une qualité bien supérieure ce qui justifie largement son prix. Le personnel est attentif est d'une forte amabilité.

6/10 – Redelijk

SINISA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing property all around , didn’t like that some stuff said they don’t speak English but left a plate of food on my table as we where getting our food..
6 nachten verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Jamie

5 nachten verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

odelia

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
A depressing experience
Rooms smell from mold. I asked to get a better room. The hotel charged me 30 euro per night for an upgrade and gave me a room close to room 510 which is being renovated with drilling terrible noise every day until 6pm. After I complained We were upgraded to a good room but I had to pack everything and move. Food is not tasty at all. You get one free bottle of water in your room at the first day. No place to fill up water. You have to buy water at the hotel and it’s expensive. Big conferences guests -get priority. Red level guests gets priority. You constantly feel like second best in every aspect-unless you belong to those groups. Main swimming pool is huge and with salty water but it didn’t look clean to me My daughter had to move 3 times to 3 different rooms and never got a smell free room. She also paid for an upgrade. When you move a room the front desk promise to make sure your suitcase will be moved to the new room. My daughter. waited about 2 hours in her room for her staff and only at 7:30 pm got them after many requests and arguments with front desk guy. I felt that nobody really cares about the well-being of the regular clients and the only aim of the staff is getting more money from the clients . The impressive high ceilings , plastic sofas, white suits of the staff could not make us feel better. We were waiting for the moment to get out from this hotel.
4 nachten verbleven in oktober 2022