2 restaurants, serveren ontbijt, lunch, diner, Chinese gerechten

Beoordelingen van Grand Prince Hotel Shin Takanawa

4 out of 5
Grand Prince Hotel Shin Takanawa
3-13-1 Takanawa Minato, Tokyo, Tokyo

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 541 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 294 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 105 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 36 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 24 van 1000 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

STEFAAN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel for business people.
Nice hotel. All comfort you need. Good restaurants and excellent service.
4 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Kelsey

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
The location of the hotel is a 10 min walk from a major train station which was super convenient. The hotel is relatively bigger compared to other hotels we've stayed at but not much. We loved the fact that there is a convenient store right down stairs. The hotel staff service was moderate nothing out the ordinary. Check in and check out was simple. The state of the rooms need some updating for sure. Slightly dusty but not much.
4 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Mani

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen
Booked through Expedia and pictures were stunning. The lobby of the hotel is absolutely gorgeous but when you go to the rooms the hallways stink, rooms are old. Staffs hardly speak English and not welcoming specially Tanaka. AC had problems for 2 days they didn’t fixed it makes noise all night. The filter was due to replacing and they did it while we were there. Anyhow it’s not bad but can be way better
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

HIROAKI

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Kiriko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
また宿泊したい
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Masahiko, Honolulu

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All services is very good.
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Maria

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A great place to stay. We had a wonderful view of the Tokyo tower and the garden at the hotel. Very convenient as the hotel is located near the Shinagawa station.
6 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Gokaldas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Makoto

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

KEN

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Ronnie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very beautiful garden, room is also spacious for 2 person.
5 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Adriana

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente atención limpio cerca de metro y JR
5 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Ruiz, Doral

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Very old and outdated hotel , room are super old and beds are sinking down , not worth the price. Pictures are misleading
6 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Juanita

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a beautiful Hotel and I really loved the garden very relaxing Place and close to just about every place.
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Damaris

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Está bien cerca de metro pero la zona no es muy bonita
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Janusz

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 mins from Shinagawa station and 10 mins from Takanawadai metro station. Perfect for anywhere in Tokyo. Only downside is that it is uphill from Shinagawa so hard walk with Baggage.
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

diana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was perfect for are stay . So many local restaurants
2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Luz

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
I like my room cuz it’s wider enough to do my yoga. I didn’t like the bathroom. The shower head moves to the left or right instead at the center. Bath tub is not long enough to lay down straight with my 5’4” height. Bath tub drains is not deep enough to capture over flowing water. There were only 4 pages of memo on the side table. Obsolete coffee drip instead of pods.
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Rajib

Positief: Personeel en service
Overpriced for what it gives. 3 star hotel
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Kathryn

Positief: Netheid
Room was worn and Japanese Garden was not well maintained.
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

peter

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
There were not enough amenities for guest to use after paying such high amount of money. The pools was close and lounges. After paying such expensive pice but not opeing things and having things for guest to use was such disappointment. Also i mever stayed at a place were i have to pay extra tax and their own property and country tax when im just visit and not a resident. As i already paid the tax on my end when purchasing and yet again fuing my stay was unbelievable. The rooms were was to small, had no room to out our luggages.
8 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Luis, Montebello

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was unfamiliar with the area but I needed an inexpensive room for my last night in Japan. The room was a great value, with excellent grounds and an amazingly helpful and professional staff. The hotel is conveniently located near the train station. I highly recommend the hotel.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Timothy

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel had a nice garden and a nice view of the city from my room.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Jeffrey

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
One of the best hotel’s I’ve ever stayed at. All around it is a great hotel - from the staff, to the amenities, views, and their Garden is amazing. Truly didn’t disappoint

10/10 – Uitstekend

Hideto

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ガーデンが素敵
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Richard

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Contactless check-in and check-out machines. Easy access to Shinagawa Station and the Shinkansen and airport rail links.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Junko

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Self check in/ out was intimidating but the staff instructed me how to do. However, this system didn’t not give me a chance to ask questions about hotels
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Mika

Reisde met een groep
Positief: Netheid
古いのが気にならないくらい快適でした。
2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

??

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

William

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Building is getting dated, amenities such as pool and garden were closed. Fitness center not adequate.
5 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Victoria

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
I was not happy that the concierge did not provide bellhop service to help with baggage to the room.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Adachi

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駐車場も利用しましたが、空いていて広くて、便利。都内観光は、電車を利用したいと思っていたので、品川駅も近く、歩けます。 スタッフの方々の対応も、どなたも丁寧で全体的に良かった
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Masayasu

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Price went up everywhere Bathroom needs a little more care
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Steven

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful and peaceful view from the garden. The hotel is spacious and very clean. Thank you.
2 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Chung Chong

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient location. Facilities are old, air circulation in the room is poor.
4 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

chieko, Mountainside

Positief: Personeel en service
No fan in the bathroom.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Lisa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Nha, Los Angeles C

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
We paid $220/night for our room and it came with very basic cheap stuff. The AC can't be adjusted so we ended up sleeping with thr window opened and didn't have a good sleep because of the noise and heat. I tried to translate the note by the AC and it said something like “Just have heat in the winter”. We stayed at another hotel in Asakusa before and didn't have this issue. Not to mention that it was cheaper and nicer.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Ralph

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is a great value!
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Julie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Twin room on Club Floor on 15F delighted with comfortable beds, convenient outlets, an easy-to-use thermostat (we find Japanese hotel rooms overheated so just like to turn off the heat) and an outdoor balcony that gave us fresh air and a high, quiet city view. Lobby is beautifully appointed, there is a Lawsons adjoining, and a 7-11 that was ~3 blocks away when I needed a 5am jet lag snack. Shinagawa Station was down the hill ~ 6 blocks away. Staff were helpful and attentive. Use of the spa until 10:30pm walking through the beautiful garden was the real bonus. It was too cold (March) for the outdoor pool to be in use but I could see that being a big plus.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Taku

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食が大変美味しく、とても満足しています
2 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Maria Emilia

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Conveniently located close to the train station, this hotel has good size rooms. The room itself looked very old and it felt it really needed to be renovated. Front desk staff was not flexible when asked for an extra hour for checking out.
5 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Melissa

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was very outdated. Room was extremely hot and no ac, when i enquired about it they said to just open the door. Bedding was dusty. The bell hope was extremely nice and helpful along with the front doorman, very helpful and pleasant. Front desk not so friendly or helpful.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Crystal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Liese

2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Marco

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was very helpful. Very easy to access transportation.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Russell

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very classy hotel, comfortable with great dinning options. Easy to walk to/from Shinagawa station.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Juan, Lafayette

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful space.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Ai

1 nacht verbleven in maart 2024