APA Hotel Shinjuku Kabukicho Tower
Hotel met een restaurant, op 5 minuten lopen van Omoide Yokocho
Fotogalerie voor APA Hotel Shinjuku Kabukicho Tower





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 78
7 jan - 8 jan 2026
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(125 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(97 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
7,2 van 10
Goed
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (27th floor) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (27th floor)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Gracery Shinjuku
Shinjuku
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 4.405 beoordelingen
De prijs is € 110
6 jan - 7 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-20-2 Kabukicho, Shinjuku, Tokyo, 160-0021
Over deze accommodatie
APA Hotel Shinjuku Kabukicho Tower
Vergelijkbare accommodaties

Apa Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Tower
Apa Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Tower
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 1.846 beoordelingen
De prijs is € 63
5 jan - 6 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Ontbijttoeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2000–2300 voor volwassenen en ca. JPY 1300–1500 voor kinderen
- Parkeerkosten: JPY 2000 per nacht
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 2000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay, Merpay en R Pay.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Deze accommodatie biedt alleen bagageopslag op in- en uitcheckdatums. Je kunt je bagage niet 's nachts opslaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
APA Hotel Shinjuku Kabukicho Tower
APA Hotel Kabukicho Tower
APA Shinjuku Kabukicho Tower
APA Kabukicho Tower
Apa Hotel Shinjuku-Kabukicho Tower Tokyo
Apa Shinjuku Kabukicho Tower
APA Hotel Shinjuku Kabukicho Tower Hotel
APA Hotel Shinjuku Kabukicho Tower Tokyo
APA Hotel Shinjuku Kabukicho Tower Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over APA Hotel Shinjuku Kabukicho Tower
8,2
Zeer goed
8,4
Netheid
8,6
Voorzieningen
8,6
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
12 dec 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2025
4/10 – Matig
SK
Reisde met familie
8 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hele slechte hotel!
SK
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Sedatcan
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sedatcan
9 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Jean Cristian
12 aug 2023
Jean Cristian
3 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Aliff
Reisde met partner
6 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aliff
3 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Bryan
Reisde met familie en kleine kinderen
22 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bryan
8 nachten verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Matthew Seth
21 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthew Seth
6 nachten verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Cesar
Reisde met familie
17 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cesar
3 nachten verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Rita
Reisde met partner, Reisde met familie
17 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Rita
1 nacht verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
brandi
17 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
brandi
2 nachten verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Nermie
16 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nermie
5 nachten verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
SHINYA
Zakenreiziger
16 dec 2025
SHINYA
1 nacht verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
14 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
5 nachten verbleven in december 2025
8/10 – Goed
Edwin
Reisde met familie en kleine kinderen
13 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edwin
1 nacht verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Syra
12 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Syra
5 nachten verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Theingi
Reisde met familie
12 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Theingi
6 nachten verbleven in december 2025
8/10 – Goed
Seikei
Zakenreiziger
12 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Seikei
4 nachten verbleven in december 2025
8/10 – Goed
Kumiko
Reisde met familie
12 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kumiko
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Connor
Reisde met partner
10 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Connor
9 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Frederick
10 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frederick
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Kenneth
10 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenneth
1 nacht verbleven in december 2025
8/10 – Goed
Daniel
9 dec 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
3 nachten verbleven in december 2025
8/10 – Goed
Megumi
Reisde met familie
7 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Megumi
1 nacht verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
Reisde met een groep
6 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Robin Meng Tiam, Honolulu
6 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robin Meng Tiam
3 nachten verbleven in december 2025

















