Hotel The Glanz

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, op loopafstand van Roppongi Hills

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel The Glanz

Receptie
0B | Badkamer | Een regendouche, gratis toiletartikelen, een haardroger, pantoffels
Luxe beddengoed, donzen dekbedden, een kluis op de kamer
Lobby
Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen

8,8 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 192
13 jul - 14 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Deluxe kamer, roken (long stay, Checkin 2PM/Checkout noon)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Een toilet met elektronisch bidet
Regendouchekop
  • 27 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2-21-3 Azabu Juban, Minato-Ku, Tokyo, 106-0045

In de buurt

  • Roppongi Hills - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Park van Shiba - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Tokyotoren - 13 min. lopen - 1.2 km
  • Tokio Midtown - 17 min. lopen - 1.5 km
  • Shibuya Crossing - 4 min. rijden - 3.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Tamachi - 3 min. rijden
  • Station Azabu-juban - 3 min. lopen
  • Tokio (HND-Haneda) - 25 min. rijden

Restaurants

  • ‪Oslo Coffee - ‬1 min. lopen
  • ‪元祖久留米らーめん 福ヤ - ‬2 min. lopen
  • ‪牛たん焼き仙台辺見麻布十番店 - ‬2 min. lopen
  • ‪Dumbo Doughnuts and Coffee - ‬2 min. lopen
  • ‪羊SUNRISE - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel The Glanz

Hotel in de buurt van Roppongi Hills
Met Tokyotoren en Tokio Midtown in de buurt heeft Hotel The Glanz genoeg te bieden. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een Engels ontbijt (tegen een toeslag), een 24-uurs receptie en een lift
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Hotel The Glanz zijn voorzien van gemakken zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden daarnaast voordelen zoals recente films en airconditioning.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Regendouches, toiletten met elektronisch bidet en baden of douches
  • Flatscreentelevisies van 50 inch met digitale zenders, dvd-spelers en recente films
  • (kleding)kasten, koelkasten en tablets

Gesproken talen

Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks Engels ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur

Gezinsvriendelijk

  • Dvd-speler
  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Pantoffels
  • Regendouche
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Dvd-speler
  • Filmpremières
  • Flatscreen-tv van 50 inch met digitale zenders
  • Tablet

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Elektrische adapters
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Telefoon
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 20

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen van 3 jaar oud en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Schoonmaakkosten: JPY 0 per accommodatie, per nacht
  • Handdoekentoeslag: JPY 0 per accommodatie, per nacht

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert uitsluitend contanten.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

HOTEL GLANZ Tokyo
HOTEL GLANZ
GLANZ Tokyo
HOTEL THE GLANZ Hotel
HOTEL THE GLANZ Tokyo
HOTEL THE GLANZ Hotel Tokyo

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel The Glanz?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel The Glanz?

Vandaag, 10 jul. 2025, kost een verblijf bij Hotel The Glanz van één nacht voor twee volwassenen op 13 jul. 2025 min. € 191,93, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hotel The Glanz te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel The Glanz?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel The Glanz uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel The Glanz?

Dit hotel ligt in Minato, binnen 2 km afstand van Roppongi Hills, Tokyotoren en Tokio Midtown. Ook Keizerlijk paleis van Tokyo en Shibuya Crossing liggen binnen 5 km afstand. Station Azabu-juban ligt op maar 3 minuten lopen en naar Station Akabanebashi is het 10 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel The Glanz

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 16 beoordelingen

8,4/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Talia, SIMI VALLEY

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I recently stayed at the Glanz hotel that exceeded my expectations with its impeccable cleanliness and outstanding service. The staff was friendly and attentive, ensuring a comfortable experience throughout my visit, even though english speaking was a bit hard for them to understand they tried to communicate. I definitely would have liked to learn in their language if I knew it…maybe next time…While the breakfast was decent, I highly recommend sticking to the traditional Japanese options, which were satisfying and flavorful. The hotel's proximity to the train station made it incredibly convenient for exploring the area. Overall, I had a lovely stay and would definitely return!
7 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Gisella

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

KENGO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

快適

1 nacht verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We Found Panties under Our Sheets They Moved Us To Another Room And It Was Nasty Dirty Sheets
4 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Alejandro

3 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Sheldon

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I booked this hotel for a night to receive my luggage from Osaka because it was nearby another place I was staying. When I checked in I found the room to be of a superior quality compared to where I was already staying. I decided to switch to this hotel for another night. The room was very comfortable with a large TV, a great bathroom, and plenty of amenities. They also provided free breakfast every morning. It was near the Azabu Jaban train station, and there were several restaurants in the neighborhood. This was the only hotel where I stayed in Tokyo that offered room service. They also had a mini-bar. It seems like they were less modern than some other hotels, but still had great facilities for the price. The only downside was while they have forms for Yamato luggage shipping, they don't offer the service. I had to ship my luggage to Hiroshima, and I I had to complete the form myself and pay for the service in Hiroshima. Nevertheless, I would stay at this hotel again next time I come to Tokyo.
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Min-Jean

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Free breakfast is amazing, staffs are super nice. Very close to subway station to go around.
8 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Matt, Lehi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The amenities in the rooms here are fantastic! Wireless cell phone charging pads, a variety of lighting options controllable on the bedside table, an incredible shower room, deep tub with jets and a rainfall shower head, big tv, a lot of tech in the toilet, seating area and lots of toiletries. The staff was incredible as well. Definitely recommend!
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

nicholas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Tomoko

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Akira

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
物書いたら、PCでタイプするような机はありませんでした。あと、買ってきた物を冷やす冷蔵庫もありませんでした。多分宿泊目的がミスマッチだっただけ。サービスはおしなべてよかった。部屋も快適。
2 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Jonghoon

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
5 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

CHI MING

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reasonable priced

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

ホテルズドットコムて、、

駐車場がないのと、完全にラブホテル、、、
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Matthew

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A nice, recently refurbished hotel in a nice area. Really good bathroom and free room service breakfast!
5 nachten verbleven in oktober 2017