Manyi Village
Hotel in art-decostijl in Ubud, met een volledig uitgeruste spa, bij een winkelcentrum
Fotogalerie voor Manyi Village





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer (Pavilion) laden

Superior kamer (Pavilion)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Badjassen
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe kamer (Pavilion) laden

Deluxe kamer (Pavilion)
Hoogtepunten
Een patio
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Badjassen
Alle foto's voor Villa, 2 slaapkamers, privézwembad laden

Villa, 2 slaapkamers, privézwembad
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Privézwembad
Airconditioning
Kitchenette
Een koelkast/vriezer
Televisie
2 slaapkamers
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Banjar Laplapan, Ubud, Bali, 80571
Over deze accommodatie
Manyi Village
Vergelijkbare accommodaties

Bali Bohemia
Bali Bohemia
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 231 beoordelingen
De prijs is € 25
inclusief belastingen en toeslagen
29 nov - 30 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 500000 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 4)
- Toeslag voor babybed: IDR 125000.0 per nacht
- Toeslag voor extra bed: IDR 350000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Manyi
Manyi Village
Manyi Village Hotel
Manyi Village Hotel Ubud
Manyi Village Ubud
Manyi Village Ubud
Manyi Village Hotel
Manyi Village Hotel Ubud
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Manyi Village
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
8,6/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
28 dec 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
martijn, ubud
5 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie kamer in schitterende omgeving
martijn
2 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Nicole, b.
26 dec 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel op een top locatie
Nicole
8/10 – Goed
Johan, Nederland
12 jun 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie Bali ervaring in hotel Manyi Village
Johan
6/10 – Redelijk
Brian
Reisde met partner
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen


Brian
9 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Sarah
17 sep 2025
Sarah
6 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
neil
Reisde met familie
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


neil
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Sergio
28 jul 2025
Sergio
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Robin
29 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rekommenderar
Robin
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
車があればベストなホテル
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
April
14 aug 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
April
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Stefan
24 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stefan
3 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Malek
20 mei 2023
Malek
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
ELIANA, PUNGGO CENTRALL
Reisde met een groep, Reisde met familie
8 apr 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ELIANA
2 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Mathilde
27 mrt 2020
Mathilde
6 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
29 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Stéphane
Reisde met familie
21 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stéphane
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
추천드립니다
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Alejandra
19 sep 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alejandra
2 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 sep 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Cara
13 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cara
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Sg
29 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
만이 빌라 휴양 강추
Sg
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Nicolai
16 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicolai
2 nachten verbleven in juli 2019








