Fotogalerie voor Hotel Dalla Mora





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, privébadkamer laden

Tweepersoonskamer, privébadkamer
9,2 van 10
Fantastisch
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een bidet
6 badkamers
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, privébadkamer laden

Eenpersoonskamer, privébadkamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, gedeelde badkamer (sink and shower in room) laden

Tweepersoonskamer, gedeelde badkamer (sink and shower in room)
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Een donzen dekbed
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, gedeelde badkamer (sink in room) laden

Tweepersoonskamer, gedeelde badkamer (sink in room)
9,2 van 10
Fantastisch
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Een donzen dekbed
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

Ausonia Hungaria
Lido
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 279 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Salizada San Pantalon, Santa Croce 42/A, Venice, VE, 30135
Over deze accommodatie
Hotel Dalla Mora
Vergelijkbare accommodaties

Hampton By Hilton Venice Isola Nuova
Hampton By Hilton Venice Isola Nuova
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, 461 beoordelingen
De prijs is € 88
inclusief belastingen en toeslagen
13 nov - 14 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft een belasting die bij de accommodatie wordt verrekend. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen jonger dan 10 jaar. Bij het overleggen van de juiste documentatie bij de accommodatie gelden er mogelijk andere uitzonderingen voor patiënten en hun verzorgers en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 januari tot 31 januari betaal je EUR 0.70 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 0.30 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 februari tot 31 december betaal je EUR 1.00 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 0.50 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft zijn officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Dalla Mora Venice
Dalla Mora Venice
Dalla Mora
Dalla Mora Hotel
Dalla Mora Venice
Hotel Dalla Mora Hotel
Hotel Dalla Mora Venice
Hotel Dalla Mora Hotel Venice
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Dalla Mora
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
12 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
SIN YEE
Reisde met partner
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
SIN YEE
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Niels G.
Reisde met partner
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Niels G.
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
marianne
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
marianne
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Tetiana
Reisde met familie
10 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tetiana
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Chantal
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Chantal
2 nachten verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Madayi
2 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Madayi
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Giuliana
Reisde met een groep, Reisde met familie
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Giuliana
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Guillermo
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Guillermo
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jorie
Reisde met een groep, Reisde met familie
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jorie
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Isabelle
Reisde met familie
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Isabelle
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
ivonne
17 jul 2025
ivonne
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Eddie
2 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Location, Location, Location
Eddie
4 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Giuseppina
26 jun 2025
Giuseppina
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Michelle
Reisde met een groep
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michelle
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Zoi
Reisde met partner
20 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zoi
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Elaine
9 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Elaine
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Warren
Reisde met partner
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Warren
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Alessandro
5 jun 2025
Alessandro
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Meed
Reisde met partner
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Meed
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Riley
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Riley
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
James
Reisde met partner
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
todd
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
todd
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Maria Fernanda
Reisde met een groep
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria Fernanda
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Maribel, lutz
Reisde met partner
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maribel
3 nachten verbleven in april 2025