Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel la Forcola





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Suite, uitzicht op kanaal laden

Suite, uitzicht op kanaal
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden

Klassieke tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, uitzicht op kanaal laden

Superior tweepersoonskamer, uitzicht op kanaal
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Misschien vind je dit ook leuk

San Clemente Palace, Venice - Managed by Mandarin Oriental
San Clemente
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Huisdiervriendelijk
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 428 beoordelingen
De prijs is € 775
inclusief belastingen en toeslagen
10 sep - 11 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Cannaregio 2353, Venice, VE, 30121
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft een belasting die bij de accommodatie wordt verrekend. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen jonger dan 10 jaar. Bij het overleggen van de juiste documentatie bij de accommodatie gelden er mogelijk andere uitzonderingen voor patiënten en hun verzorgers en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 januari tot 31 januari betaal je EUR 2.40 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.20 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 februari tot 31 december betaal je EUR 3.50 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.70 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft zijn officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel la Forcola
Hotel la Forcola Venice
la Forcola
la Forcola Venice
La Forcola Hotel
Hotel Forcola Venice
Hotel Forcola
Forcola Venice
Forcola
Hotel la Forcola Hotel
Hotel la Forcola Venice
Hotel la Forcola Hotel Venice
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel la Forcola
Beoordelingen
7,8
Goed
8,0/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
21 feb 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6/10 – Redelijk
Annemieke V.
6 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service
Heel centraal maar... dus ook heel druk
Annemieke V.
10/10 – Uitstekend
Victoria
28 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Victoria
4 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 feb 2020
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Guglielmo, Piedimonte S.G.
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Guglielmo
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
ELMAS
Reisde met een groep
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
mükemmel konum
ELMAS
4 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Davide
10 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Piacevole soggiorno
Davide
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
myeongmin
7 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
myeongmin
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
David, Firenze
Reisde met partner
20 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
4 nachten verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
18 nov 2019
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
16 nov 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Richard
9 nov 2019
Richard
4 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
4 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
10 okt 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
A night and day in Venice
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Michael, Melbourne Australia
10 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Sharon
7 okt 2019
Sharon
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Heather
Reisde met een groep
7 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Max Trefler
Heather
3 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Luis
1 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Luis
3 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
Flavia
21 aug 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Duas alegrias: quando chega e quando vai embora!
Flavia
2 nachten verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
31 jul 2019
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 jul 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019