Hotel Montecarlo
Gezinsvriendelijke accommodatie met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café
Fotogalerie voor Hotel Montecarlo





VIP Access
Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 106
inclusief belastingen en toeslagen
6 nov - 7 nov
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke eenpersoonskamer laden

Klassieke eenpersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Appartement, 2 slaapkamers, uitzicht op kanaal, bijgebouw laden

Appartement, 2 slaapkamers, uitzicht op kanaal, bijgebouw
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Keuken
Een koelkast
Een vaatwasser
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
9,2 van 10
Fantastisch
(41 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden

Klassieke tweepersoonskamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(52 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Klassieke driepersoonskamer laden

Klassieke driepersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(35 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer laden

Economy tweepersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer, bijgebouw (No Lift) laden

Comfort tweepersoonskamer, bijgebouw (No Lift)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, bijgebouw (No Lift) laden

Deluxe tweepersoonskamer, bijgebouw (No Lift)
9,2 van 10
Fantastisch
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een bubbelbad
Misschien vind je dit ook leuk

Palazzina Grassi
Venetië centrum
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 213 beoordelingen
De prijs is € 457
inclusief belastingen en toeslagen
4 nov - 5 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Calle Specchieri 463 San Marco, Venice, VE, 30124
Over deze accommodatie
Hotel Montecarlo
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Rialto
Hotel Rialto
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.0 van 10, Fantastisch, 1.010 beoordelingen
De prijs is € 134
inclusief belastingen en toeslagen
17 nov - 18 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft een belasting die bij de accommodatie wordt verrekend. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen jonger dan 10 jaar. Bij het overleggen van de juiste documentatie bij de accommodatie gelden er mogelijk andere uitzonderingen voor patiënten en hun verzorgers en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 januari tot 31 januari betaal je EUR 2.40 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.20 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 februari tot 31 december betaal je EUR 3.50 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.70 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 15.00 voor volwassenen en ca. EUR 15.00 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 15 per persoon (enkele reis)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, rookmelder en beveiligingssysteem
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie IT027042A19I7O8X5P
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft zijn officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Montecarlo Hotel
Hotel Montecarlo Venice
Hotel Montecarlo Hotel Venice
Hotel Montecarlo Venice
Montecarlo Venice
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Montecarlo
9,4
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
10
Locatie
9,6
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
1 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Sabine
Reisde met een groep
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sabine
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Michael
Reisde met partner
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
David, Victoria
Reisde met partner
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
ULISES
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ULISES
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Kathryn
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Kathryn
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Hosneara, Brampton
Reisde met familie en kleine kinderen
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hosneara
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Brenda, Aguascalientes
Reisde met familie
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brenda
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Rosalie
Reisde met partner
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rosalie
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
lisa, RHE
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
lisa
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Carlo
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlo
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Denise
Reisde met familie
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Denise
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Stefania
Reisde met partner
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stefania
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Denise
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Denise
2 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
An
Reisde met partner
15 okt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
An
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jane
Reisde met partner
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jane
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Mary, Prior Lake
Reisde met familie
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Stanley
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stanley
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Manon
Reisde met partner
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manon
2 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Leeza
10 okt 2025
Leeza
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Leonardo, ARECIBO
Zakenreiziger
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leonardo
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Elizabeth
Reisde met partner
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elizabeth
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Yelena
6 okt 2025
Yelena
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Suzanne
Reisde met partner
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Suzanne
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mikayel
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mikayel
2 nachten verbleven in september 2025

















