Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 121 van 224 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
121
Gastenscore: 8 - Goed. 80 van 224 beoordelingen" "
8 - Goed
80
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 224 beoordelingen" "
6 - Redelijk
17
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 224 beoordelingen" "
4 - Matig
5
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 224 beoordelingen" "
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Yumi, Philadelphia
26 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Great location close to Shin Yokohama station and blue line subway stop. The property is bit old but much better than other Japanese business hotels (budget but clean small room hotels) in the same price range. Staff was very helpful! Easy check out by the automatic machine.
Yumi
10/10 – Uitstekend
OGIHARA
20 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
とてもよかったです
OGIHARA
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
MASASHI
Reisde met partner
6 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
スタッフの対応が良かった
Hitoshi
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
KATSUKO
18 sep 2023
KATSUKO
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Kazuhito
20 aug 2023
Kazuhito
2 nachten verbleven in augustus 2023
2/10 – Ontzettend slecht
LULI
19 aug 2023
LULI
2 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
HIDEAKI
Zakenreiziger
11 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HIDEAKI
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
AKEMI
27 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AKEMI
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Harumi, Baltimore
17 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Harumi
3 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Chiyoko
24 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chiyoko
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
KATSUKO
28 mei 2023
KATSUKO
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
James S
Reisde met een groep, Reisde met familie
3 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Great staff and help. Looks like it’s an older location that could use a facelift but overall good.
James S
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Susumu
Zakenreiziger
3 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Susumu
1 nacht verbleven in januari 2023
4/10 – Matig
James
Reisde met familie en kleine kinderen
28 jan 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Cribs are only available prior to the stay. If you booked thru a third party, expecting a crib, probably should give them a call make sure prior to your arrival to ensure it's communicated correctly.
James
1 nacht verbleven in januari 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
14 jan 2023
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 dec 2022
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Kazuhito
21 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
より大きな部屋に変えてもらってよかった。
Kazuhito
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
??
7 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten