Far East Village Hotel Yokohama bevindt zich in de buurt van Yokohama-stadion en Red Brick Warehouse en biedt extraatjes zoals een gratis, dagelijks ontvangst door de manager, wasvoorzieningen en een restaurant. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een kluis bij de receptie en koffie/thee in de lobby
Een automaat, een lift en een 24-uurs receptie
Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten zeer lovend zijn over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 277 gastenkamers zijn voorzien van voordelen zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes. Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten niets dan lof hebben voor de schone kamers van deze accommodatie.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
Badkamers met toiletten met elektronisch bidet en bad-/douchecombinaties
Waterkokers, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Geen parkeergelegenheid ter plaatse
Eten en drinken
Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.30 uur: JPY 1.600 voor volwassenen en JPY 800 voor kinderen
Dagelijks gratis welkomstreceptie
Een restaurant
Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
Gezinsvriendelijk
Geluiddichte kamers
Wasserij
Voorzieningen
24-uursreceptie
Automaat
Kluisje bij de receptie
Wasserij
Gastendiensten
Schoonmaakservice (dagelijks)
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Goed verlicht pad naar de ingang
Lift
Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
Meer
Aparte rookruimtes
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Verduisterende gordijnen
Badkamer
Bad/douchecombinatie
Bidet
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Handdoeken inbegrepen
Pantoffels
Privébadkamer
Eten en drinken
Elektrische waterkoker
Minibar
Meer
Airconditioning (met klimaatregeling)
Bureau
Geluiddichte kamers
Kluisje
Verwarming (met klimaatregeling)
Beleid
Inchecken
Inchecken vanaf 15.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 20
Uitchecken
Uitchecken voor 11.00 uur
Speciale incheckinstructies
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 12 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Optionele extra's
Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1600 voor volwassenen en ca. JPY 800 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Far Village Yokohama Yokohama
Far East Village Hotel Yokohama Hotel
Far East Village Hotel Yokohama Yokohama
Far East Village Hotel Yokohama Hotel Yokohama
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Far East Village Hotel Yokohama?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Hoeveel kost een verblijf bij Far East Village Hotel Yokohama?
Vandaag, 30 jun. 2025, kost een verblijf bij Far East Village Hotel Yokohama van één nacht voor twee volwassenen op 14 jul. 2025 min. € 44,41, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.
Wat kost het om bij Far East Village Hotel Yokohama te parkeren?
Bij Far East Village Hotel Yokohama kun je niet parkeren.
Hoe laat kan ik inchecken bij Far East Village Hotel Yokohama?
Je kunt vanaf 15.00 uur inchecken. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.
Tot hoe laat kan ik bij Far East Village Hotel Yokohama uitchecken?
Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.
Waar ligt Far East Village Hotel Yokohama?
Dit hotel ligt in Minatomirai, binnen 15 minuten lopen van Landmark Tower en Yokohama-stadion. Ook Yamashita-park en Red Brick Warehouse liggen binnen 2 km afstand. Station Kannai ligt op maar 4 minuten lopen en naar Station Bashamichi is het 6 minuten lopen.
Beoordelingen over Far East Village Hotel Yokohama
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 277 van 589 beoordelingen
10 - Uitstekend
277
Gastenscore: 8 - Goed. 193 van 589 beoordelingen
8 - Goed
193
Gastenscore: 6 - Redelijk. 85 van 589 beoordelingen
6 - Redelijk
85
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 589 beoordelingen
4 - Matig
23
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 589 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
11
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Norihito
Zakenreiziger
22 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
NICE
SACHIKO
1 nacht verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
MIZUEI R
Reisde met familie
14 jun 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
I made a booking on Expedia and paid for it prior to arriving to the hotel. As service is usually very good in Japan, I expected it to be a decent service.
Upon arrival, this non-japanese lady staff checking me in, doesn't thoroughly check the bookings and tells me I don't have a booking. I freaked out because no booking means I will have to look for a place to crash for the night if I don't have this place booked. After insisting her to look thoroughly, she did find my booking. It ended up this lady didn't thoroughly check and spoke too soon. She doesn't apologize for that at all and blames that it was my fault for not having confirmation #. She should not have told me I don't have a booking but rather ask me to hold while she looks for it. It caused me Great anxiety.
I complained to her that she freaked me out for no reason. She was not apologetic at all. I was upset and didn't sit right all day so I waited till next morning and complained to a manager. He apologized for such an incident and said he will have the staff train on the matter. But when I passed by the same lady, she just gave me a snotty look!!!
This hotel is not Japanese owned but rather foreign company. It reflects to the level of service provided. If you expect decent service that you get in Japan , I suggest you go somewhere else. I am not staying here again!!!
MIZUEI R
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Yaia
Reisde met familie en kleine kinderen
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
アクセス抜群でホスピタリティーも素晴らしい
Yaia
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Dory
4 jun 2025
Dory
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kaori
29 mei 2025
フロントの方の接客が丁寧かつフレンドリーでとても素晴らしい
Kaori
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
CHIAKI
Reisde met familie en kleine kinderen
26 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食が色々あって美味しかった。
CHIAKI
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ah, Burnaby
26 mei 2025
Ah
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Akari
25 mei 2025
Akari
2 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
yumi
25 mei 2025
yumi
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshinori
Zakenreiziger
24 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ドリンクバーがもう少し遅くまで利用できればなお良いと思います。
Yoshinori
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
TAKANORI
23 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKANORI
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
IMELDA
Reisde met partner
23 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very satisfied, and for the price is amazing deal. Our stay was terrific close to everything from train station, restaurant, shopping center and the Yokohama park. The front desk were very accommodating especially Mr Kenichiro Yabu for doing a wonderful service (thank you).
IMELDA
14 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Edrian
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No space to plcee your luggage, its just too tight
Edrian
3 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Sharon
18 mei 2025
Sharon
9 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
NAOYA
17 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
何回か宿泊してますが素晴らしいホテルです。
NAOYA
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Chiaki
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chiaki
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
??
Zakenreiziger
14 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten